CAVOK 2005: TWR+APP -lennonjohtopisteet

(1/7) > >>

VMa:
CAVOK 2005 -threadissa oli juttua suunnitelmista rakentaa viime vuoden tavoin (ehkä laajemminkin?) taas mahdollisimman autenttisia torni- ja tutkalennonjohtopisteitä ulkonäkymineen ja muine tilpehööreineen.

Aikaa on leirin alkuun kuutisen viikkoa, joten suunnitelmien toteutumiseksi on hyvä varmaan aloitella käytännön toimia. Tarvittavat laitelainaukset ja -sponsorointihankinnat pitää kuitenkin tehdä riittävän ajoissa, ehkäpä jopa jotain mittareita rakennettava käsin? Ideat ja käytännön suunnitelmat ovat tervetulleita. =)

Toivottavasti monet ovat valmiita myös tekemään käytännön järjestelyjä projektin onnistumiseksi. Leirin järjestelyissä on tehtävää myös muutenkin kuin pelkän lj-pisteen osalta.

Olkaapa hyvä - ideointi- ja suunnitteluareena on teidän!

MasterBaziz:
Vähän kiirettä pitää töiden ja matkustelun kanssa nyt, joten en suunnitelmaa rupea tekemään vielä, ettei aivo halkea. Koitan kuitenkin auttaa suunnittelussa tarjoamalla apua ja kalustoa. Saan kotoa tuotua häppeningiin yhden 15" (vai onkohän se 14.x"...) CRT:n ja pari tuumaa isomman, eli 15" TFT:n, sekä yhden kipaleen tietokoneita LJ-pistettä varten. Loput koneet ja näytöt tarvitsenkin sitten omaan lentopisteeseeni, ellette keksi mulle jotain niin hyvää tekemistä, että luovutan läppärin, konene ja 20" TFT:n lisää pisteeseen. Roinan lisäksi tarjoan tietty apua, sanotte vain ajan koska olen ja missä. Vaikka jo lauantaina ennen leirin virallista alkamista, jos Jämiin käy ja se päätetään tarpeelliseksi.

Jos lisää koneita/näyttöä/roinaa tarvitaan, niin Tampere on täynnä isompia ja pienempiä tietokoneliikkeitä, joissa voin kierrellä kyselemässä, jos irtoaisi mainosta vastaan lainavärkkejä. Tosin laitteistopuoli on käsittääkseni ollut runsasta ilmeisesti Villen ansiosta aiemminkin. Lisäksi joku voisi valaista SVIL:n politiikkaa tuon mainostamisen suhteen, että voiko kuka tahansa lupailla tuota hurjan näkyvää ja tuottavaa mainostilaa Jämiltä

Semmosta, pistetään ralli käyntiin ja hoidetaan kunnon työskentelytiski Jämille!

//basse

MasterBaziz:
Ja what's more, niin "joudun" tosiaan lähtemään Ranskaan torstai-iltana/perjantaiaamuna, mutta jos vaikka Ville saa koneet roudattua mukanaan Ikaalisiin, niin voin käydä ne seuraavalla viikolla poimimassa pois sieltä. Eipähän tarvitse hajottaa systeemejä kesken leirin...

//basse

VMa:
Kiitos Joonas ideoista!

Lisäksi joku voisi valaista SVIL:n politiikkaa tuon mainostamisen suhteen, että voiko kuka tahansa lupailla tuota hurjan näkyvää ja tuottavaa mainostilaa Jämiltä

Kyllä voi, kunhan pitää järjen vaan lupauksissaan. Sinne tilaan ei mahdu nimittäin esimerkiksi 35 x 5 metriä kokoista neonvalotaulua. Lisäksi mainoskuluista sinällään ei saisi tulla mitään suuria kustannuksia, eli mainostavan firman tulee itse toimittaa omat bannerit ja mainosmateriaalit leirille esimerkiksi jonkun osallistujan mukana tai postitse (postitamme ne kyllä takaisin omalla kustannuksellamme). Mainokset ovat näkyvissä vain alakerrassa, muista sijoituspaikoista pitää sopia erikseen hotellin kanssa. Kaikista mainoslupauksista voisi silti kirjailla tietoa esimerkiksi mulle (ville@svil.fi).

Myös SVIL:n ja CAVOKin nettisivuilta löytyy mainostilaa ja näkyvyyttä. Mainosmateriaali pitää toimittaa valmiina sähköpostitse minulle tarvittavine ohjeistuksineen.

Harri_Laitinen:
perkeles se ois vissiin sitten suoritettava noi APP -kelpparit ennen cavokkia.. ja eikun opiskelemaan

Navigation

Up one level

Next page