Borlänge, Umeå och norra delen av Sverige?
bpahe:
Jag är precis i farten att påbörja ett projekt med att avbilda Dala Aiport till fs9. Vart på flygplatsen och fotat och ska få hjälp av flygplatschefen med material och bilder, samt överflygningar så vi kan skapa mer fotorealistiskt.
Inte med i SDT men kan informera på generalla forumet senare under hösten om projektet går.
Hej!
Jättekul! Flygplatschefen på Dala är visst FS-intresserad, har för mig att Henrik hade kontakt med honom, men det s.a.s. rann ut i sanden. Skriv hur det går och skriv gärna ett inlägg om det är något av det tekniska som du undrar över. Med tanke på hur nära FSX är så hoppas jag att du använder dig av någorlunda moderna verktyg som Gmax eller FSDS, så att inte arbetet måste göras om när FSX kommer.
/hans
marcusnyberg:
Hej!
Ja han är intresserad men inte speciellt insatt i flightsimulator-världen. Han har dock varit väldigt tillmötesgående och hjälpt oss att få möjlighet att fota överallt och ska även fixa ett lod-kort så vi kan göra marken fotorealistisk.
Jag kommer säkerligen möta problem och det känns bra att jag vet vart jag kan vända mig isåfall Tack.
Använder förresten gmax. Jag använder 3D studio max på kurserna på högskolan, så det är i princip inga problem att använda och som jag förstått det även bra för fsx.
Kom på några frågor men kan lika gärna ställa på mail så jag slipper sänka hela forumet med mina scenery-bekymmer.
Mvh
Marcus
Navigation