FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
24.09.17, 13:59

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Virtual Finnair (Moderators: Sami Puro, Mika Mononen)
| | |-+  Mikä PPL-koulutuksessa kestää?
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] 2 Reply Print
Author Topic: Mikä PPL-koulutuksessa kestää?  (Read 3359 times)
Jaakko Rissanen

Date Registered: 01.07.03

Mikä PPL-koulutuksessa kestää?
« on: 01.06.05, 13:02 »

Vilkaisin tänään taas VF:n lentäjälistaa, ja heräsi pienoinen ihmetys kun näin monilla nimillä olevan 0 lentotuntia ja PPL-oppilaan merkki vieressä. Eli onko nyt kouluttajapuolella ongelma, vaiko eivätkö lento-oppilaat ole toimineet aikataulussa? Tuntuu, että koulutuksessa määritetyt aikarajat on nyt ylitetty moninkertaisesti.
Lauri Lahtinen

Date Registered: 19.04.04

Re:Mikä PPL-koulutuksessa kestää?
« Reply #1 on: 01.06.05, 13:38 »

Vilkaisin tänään taas VF:n lentäjälistaa, ja heräsi pienoinen ihmetys kun näin monilla nimillä olevan 0 lentotuntia ja PPL-oppilaan merkki vieressä. Eli onko nyt kouluttajapuolella ongelma, vaiko eivätkö lento-oppilaat ole toimineet aikataulussa? Tuntuu, että koulutuksessa määritetyt aikarajat on nyt ylitetty moninkertaisesti.

Ainakaan 3.osaston lentäjälistat eivät ole päivittyneet kirjautumistilassa, mutta VF-perussivulla ne päivittyvät.
Toni Tihleman
Toni13

Date Registered: 02.06.03

« Reply #2 on: 01.06.05, 14:12 »

PPL-Kouluttaja hukassa..
kiza
Former member
« Reply #3 on: 01.06.05, 14:23 »

PPL-Kouluttaja hukassa..
Harri?
Mika Koso

Date Registered: 06.07.01

« Reply #4 on: 01.06.05, 14:37 »

Hei,

Niinpä... Roll Eyes

MD-11 triple-jet
Tuomas Filppula

Date Registered: 04.12.04

« Reply #5 on: 01.06.05, 15:19 »

En tiedä liittyykö asiaan, mutta minun lentotuntini n. 19h ovatpysyneet samana vaikka kaksi lista olen jo lentänyt.

Sami Virkkula

Date Registered: 19.04.04

« Reply #6 on: 01.06.05, 21:16 »

En tiedä liittyykö asiaan, mutta minun lentotuntini n. 19h ovatpysyneet samana vaikka kaksi lista olen jo lentänyt.

Ykkösosaston kirous siis jatkuu?
Mika Koso

Date Registered: 06.07.01

« Reply #7 on: 02.06.05, 06:01 »

Hei,

Timolla riittää lähiaikoina työkiireitä, mutta on luvannut päivittää sivuja säännöllisesti ajan näin salliessa.

MD-11 triple-jet
pietari88
Former member
« Reply #8 on: 02.06.05, 07:43 »

PPL-Kouluttaja hukassa..
Tuntuu tosiaan olevan...

Nimim. "Video jo toista kuukautta tarkastettevana"
Harri Laitinen

Date Registered: 15.01.02

« Reply #9 on: 04.06.05, 15:07 »

Videoista sen verran, että omasta mielestäni kyllä jokaisen videon tarkistin, ennen muuttoa.

Olen tehnyt tässä muuttoa viimeiset 3vk ja oma tietokoneeni on vielä tuolla vanhempieni luona, niin en ole hetkeen päässyt VF:n hommia hoitamaan. Nyt kun koulutkin ovat ohite niin saan toivottavasti roudattua tuon koneen tähän kämpille.

Allekirjoitus
Timo Pöntinen

Date Registered: 05.07.02

« Reply #10 on: 08.06.05, 16:34 »

Hei!

Mielestäni olen kaikki lentoselvitykset lukenut ajallaan, ja samalla aina lähettänyt päivitetyn lentäjälistan sivulle. Tämä tieto tuli siis yllätyksenä...

Kun tänään myöhemmin pääsen työkoneelle, tarkistan asian ja hoidan kuntoon.

-Timo
Jouni Turunen

Date Registered: 15.07.04

« Reply #11 on: 22.06.05, 14:46 »

Moi!

Pienenä väliaika tiedusteluna mites Harri millä mallilla on muutto hommat,onko mitään arviota milloin voisi lentäjähaku voisi avautua?
Harri Laitinen

Date Registered: 15.01.02

« Reply #12 on: 25.06.05, 11:31 »

Moi!

Pienenä väliaika tiedusteluna mites Harri millä mallilla on muutto hommat,onko mitään arviota milloin voisi lentäjähaku voisi avautua?

Kondiksessa, juhannuksen jälkeen katsahdan noi ppl -hommat kuntoon .. katsellaan sitten päivämäärää.

Ja ilmoitetaan jo nyt, että itsellä on taas heinä-elokuun vaihteessa muutto espoon suunnalle täältä itä-suomesta, että sitten en kyllä saata olla tavattavissa pariinkaan viikkoon.

Allekirjoitus
Mikk0
Former member
Re: Mikä PPL-koulutuksessa kestää?
« Reply #13 on: 11.07.05, 18:18 »

Mikä siinä oikein kestää olen odottanut kaksi kuukautta  Angry.
Tuomas Filppula

Date Registered: 04.12.04

« Reply #14 on: 11.07.05, 18:59 »

Mikä siinä oikein kestää olen odottanut kaksi kuukautta  Angry.
No kyllä se tulee , ei siihen varmasti enään kovin kauaa ole. Kärsivällisyyttä.  Smiley

Mikk0
Former member
« Reply #15 on: 12.07.05, 07:37 »

No kyllä se tulee , ei siihen varmasti enään kovin kauaa ole. Kärsivällisyyttä.  Smiley
Niin totta vaikka mä kuinka olisin niin vihainen niin se ei tule sieltä. Kärsivällisyyttä  Tongue.
Tuomas Kuukasjärvi

Date Registered: 12.02.04

« Reply #16 on: 21.07.05, 16:52 »

[avautuminen]
Ihmiset hyvät! Harrihan tässä nyt on tuo PPL-kouluttaja ja hänellä on tuota muuttoa tosiaan tulossa, joten hänellä ei varmaan riitä aikaa ihan heti näitä hommia tehdä. Mutta kyllä se sieltä tulee olkaa kärsivällisiä, vaikka kärsivällisyytenne olisikin koetuksella välillä. Odotellessa voisitte vaikka kiltisti istua simun ääreen ja lentää tai mennä ulos potkimaan palloa tai tekemään muuta.
[/avautuminen]

Mikk0
Former member
« Reply #17 on: 23.07.05, 10:32 »

Mutta olisiko mitää arviota siitä milloin se voisi tulla katos minä lähden viikon päästä kahden päivän lomalle muualle enkä haluasi jäädä paitsi lentäjä hakusesta.
Toni Tihleman
Toni13

Date Registered: 02.06.03

« Reply #18 on: 23.07.05, 10:57 »

Mutta olisiko mitää arviota siitä milloin se voisi tulla katos minä lähden viikon päästä kahden päivän lomalle muualle enkä haluasi jäädä paitsi lentäjä hakusesta.

Epäilen että siinä ajassa ei tapahdu yhtään mitään.. Homma on PPL-kouluttajan takia vissiin aikamoisessa "jäässä"
Lauri Rantanen

Date Registered: 15.05.05

« Reply #19 on: 06.11.05, 07:36 »

[avautuminen]
Ihmiset hyvät! Harrihan tässä nyt on tuo PPL-kouluttaja ja hänellä on tuota muuttoa tosiaan tulossa, joten hänellä ei varmaan riitä aikaa ihan heti näitä hommia tehdä. Mutta kyllä se sieltä tulee olkaa kärsivällisiä, vaikka kärsivällisyytenne olisikin koetuksella välillä. Odotellessa voisitte vaikka kiltisti istua simun ääreen ja lentää tai mennä ulos potkimaan palloa tai tekemään muuta.
[/avautuminen]

Tongue Kiltisti.. Tuskimpa jaksavat 2 tuntia kauempaa istua  jos lentokokeen tulostakaan jaksa odottaa. Kärsivällisyys palkitaan., Ja huomattu on.  Cool

Gliding is our lives
Pages: [1] 2 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1