4.0 ladattavissa !

<< < (13/14) > >>

motojuzzi:

Ei nyt sentäs kymmenelle kaverille voi samalla tavalla käydä. Mielikuvituksella tuskin on mitään tekemistä tämän kanssa  

No juu, sitä minäkin ihmettelen. Ja omiin tuntoihini en luota, koska kokeilin tuota teidän jälkeenne, mutta kun esim. OPex ja Pihi molemmat toisistaan tietämättä kokeilivat pätsiä ja mollasivat samoja asioita.

En tiedä, kuten sanottua, olen aivopesty.  

Pihi:
No, kyllä nousut ja laskut on oikeasti erilaiset, ei tarvitse kiitorataa, ja vääntö on ainakin mun versiossa 4.00:a vaimeampi... Samoin Mersulla pystyy nyt tekemään todella tiukkoja mutkia, kun käyttää laippoja... (nopeus 160 kmh, ja kaartaa todella pientä mutkaa...)

Tosin, vääntöä kyllä löytyy 4.01:täkin... Koittakaas Spitin eri versioita, molemmilla pätseillä, niin ero näkyy parhaiten. (Huomio, mulla ei ole kuin 4.01 nyt asennettuna..)

Eri asia taas on tuo Ubin foorumi, siellä ei saa olla eri mieltä, ja harrastavat jonkinasteista fasistista aivopesua, eli haetaan joku jolla on(onko?) 3500 tuntia lentokokemusta F16 hävittäjästä warbirdseihin, ja tämä sitten kertoo saman, virallisen kannan, samalla mollaten simukuskeja että miten te muka näätte eroa näissä, kun minä tällä kokemuksella en näe, ja olen sentäs lentänyt näin paljon...

Hemmetti, taitaa olla viimeinen saareke, jossa on vielä KGB:n psykologinen sodankäynti hengissä... Tiedä vaikka olisi samoja tyyppejäkin mukana

Joten, Käry älä ihmeessä muuta tuntemuksiasi, jos olet niistä epävarma, vaan luota omiin aivoihisi, tämän pelin päivitysten aikaisemmissa versioissa on myös ollut samankaltaista keskustelua, ja Ubin porukka joutunut myöntämään, että tulihan sitä DM:a tai FM:a todellakin vähän näpelöityä (tosin vastaavan sanasodan jälkeen foorumeilla, Yhtäkkiä Oleggi muistaa että taisin ruokatauolla painaa väärää nappia, kun otin torkut... tai sitten tasapuolistettiin vähän aseistusta, kun ei olisi mukavaa pelata, jos myös Mersuissa olisi oikeat aseistukset ... nämä siis karrikoiden, näillä sulkujen sisällä olevilla kommenteilla ei ole totuuteen sisältyvää historiaa )

edit; lukekaapas tämä linkki, vai ei ole mikään muuttunut ....

http://forums.ubi.com/eve/ubb.x/a/tpc/f/63110913/m/1001015133/p/1

Rutilus:
Herra antoi herra otti, tyydy siihen hottentotti. Eli tuolla on pärjättävä halusi tai ei. Toisaalta voisihan asiat olla pehemminkin, en tiedä vaan miten.

Nuo Ubin pellet kai voi jättää ihan omaan rauhaansa rypemään olegisminsa autuudessa, no mitä nyt voisi härkkiä aina silloin tällöin etteivät vaivu ihan itsetyytyväisyyden suohon  

motojuzzi:

edit; lukekaapas tämä linkki, vai ei ole mikään muuttunut ....

http://forums.ubi.com/eve/ubb.x/a/tpc/f/63110913/m/1001015133/p/1

En jaksanut lukea loppuun, mutta tässä pieni esimerkki heidän mentaliteetistaan:

I have total faith in Olegs desire and ability to get this right. Post a bug report to the usual place and he will no doubt look into it.

edit: http://forums.ubi.com/eve/ubb.x/a/tpc/f/26310365/m/6891015133

karrik:

No, kyllä nousut ja laskut on oikeasti erilaiset, ei tarvitse kiitorataa...

Tässäpä lueskelin viestejä läpi selvittääkseni, voinko asentaa 4.1:n tämän minun 4.0:n päälle ja viestisi osui silmääni. Laskuista 4.0:ssa en osaa sanoa, mutta heti kun opin pääsemään ilmaan tavalliselta kiitoradalta, niin kokeilin nousua rullausradalta. Ei ollut mitään vaikeuksia nousta. Meinasit varmaankin tätä, eihän "tavalliselta" maalta voi nousta, vai?

Kyllä hieman pelottaa tämän 4.1:n asentaminen, varsinkin 4.0:n päälle, mutta täytyy kai se tehä jotta pääsee pelaamaan nettikampanjaa...

Navigation

Up one level

Next page

Previous page