På gång...

(1/1)

Kestrel:
Ibland kan det se ut som om inget händer. Tro bara inte att det verkligen är så; bakom kulisserna jobbar vi alla på med våra små projekt. Hans har ju luftat lite bilder och tankar kring sitt "SweClass" här tidigare och nu tänkte jag lätta lite på förlåten och visa vad jag hoppas kunna släppa till hösten!

Det rör sig om två, åtminstone för mig, nya småflygplatser nämligen ESTT Vellinge i Skåne och ESSI Visingsö mitt i Vättern. Dessutom har jag gjort en omfattande uppdatering av ESMW Tingsryd som jag ju ursprungligen byggde innan jag blev involverad i SDT.

ESMW är i stort sett klar medan mycket återstår vad gäller byggnader och texturer på de två andra. Med lite tur blir det lämpligt fotoväder vid lämpligt tillfälle i sommar å då Ni !

Bilder uppifrån och ned: Visingsö norrifrån, Vellinge söderifrån och Tingsryd uppifrån.

Med de bästa sommarhälsningar!
Erik

[ Attachment removed / expired ]

bpahe:
...fyller på med en bild från södra Sverige, med SweClass. Har tyvärr ingen jämförelsebild med standard LCn, syftet med denna bild är främst att visa variationen i landskapet. Borta är den småländskt/norrlandskt skog-skog-skog-känslan!

/hans

Navigation

Up one level