FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
23.11.17, 03:45

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Suomen Virtuaali-Ilmailijat ry (Moderators: Olli Vainio, Jari Varje, Mika Mononen)
| | |-+  Uusi jäsen SVIL:ään
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: Uusi jäsen SVIL:ään  (Read 8991 times)
Lauri Lahtinen

Date Registered: 19.04.04

Uusi jäsen SVIL:ään
« on: 05.07.05, 17:56 »

Olen siis uusi jäsen SVIL:ssä, ja ajattelin hieman esittäytyä, ja kysyä myös vähän.

Olen 13-vuotias simuilija. Olen harrastanut simuilua reilun vuoden aktiivisesti. Kuulun myös Virtual Finnairiin, ja lennän siellä MD-80:n perämiehenä. Simuna FS2004.

Laitoin tuossa aiemmin illalla hakemukset sisään, ja maksoin jo jäsenmaksunkin.

Sitten kysymyksiä:

Onkos nyt tulossa tapahtumia tai tapaamisia tänä kesänä? Mistä kannattaa yleensä seurata tulevia tapahtumia? Minkälaisia tapahtumat yleensä ovat olleet, ja minkälaista toiminta on muuten?

Jäsenetuihin kuuluu alennukset esim. FlyInn-ravintolassa. Tuleeko jäsenkortti, ja milloin (suunnilleen) postiosoitteeseeni?

Onko jotain muuta huomion arvoista asiaa koskien SVIL:ää?
SVIL:n porukka on varmasti mukavaa, kun ovat kerran muutkin FSN sakit..  Smiley

Tapaamisiin, Lauri Lahtinen

edit: Kuva pitänee tietenkin lisätä, vaikka onkin ollut jo aiemmin esillä..

[ Attachment removed / expired ]
« Last Edit: 05.07.05, 18:01 by Lauri Lahtinen »
Joonas Häkkinen

Date Registered: 16.09.02

Re:Uusi jäsen SVIL:ään
« Reply #1 on: 06.07.05, 10:27 »

Onkos nyt tulossa tapahtumia tai tapaamisia tänä kesänä? Mistä kannattaa yleensä seurata tulevia tapahtumia? Minkälaisia tapahtumat yleensä ovat olleet, ja minkälaista toiminta on muuten?

Tervetuloa vaan porukkaan omastani ja hallituksen puolesta!

Tämän vuoden puolelle järkätään varmasti vähintään yksi tapahtuma, innokkaiden järjestäjien löytyessä useampikin. Mikko osaa kertoa näistä tarkemmin, kun kerta hänen harteilleen on heitetty viitta tapahtumien järjestämisestä Wink

Tiedotus meillä hoituu pääasiassa mailin ja SVIL:n etusivun kautta. Myös tänne foorumille pitäisi ilmestyä threadi jokaisesta tapahtumasta.

//basse

EDIT: järkevämpi quote
« Last Edit: 06.07.05, 10:28 by Joonas Häkkinen »

There is no such thing as taking too many photos; you can always strip the spare ones, but you can never journey back in time to take the ones you missed.
Lauri Lahtinen

Re: Uusi jäsen SVIL:ään
« Reply #2 on: 02.08.05, 10:59 »

Jäsenetuihin kuuluu alennukset esim. FlyInn-ravintolassa. Tuleeko jäsenkortti, ja milloin (suunnilleen) postiosoitteeseeni?

Mites tuo jäsenetukortti? Tuleeko se postissa?  Smiley
Toni Tihleman
Toni13

Date Registered: 02.06.03

« Reply #3 on: 02.08.05, 11:20 »

Mites tuo jäsenetukortti? Tuleeko se postissa?  Smiley

Kyllä tulee.
Lauri Lahtinen

« Reply #4 on: 02.08.05, 11:54 »

Kyllä tulee.

No hyvä..

Harmi kun ei vielä ole ehtinyt tulla, kun olen käynyt nyt vähän aikaa sitten monta kertaa FlyInnissä.. No sitten aikanaan.
jvikman
Former member
« Reply #5 on: 04.08.05, 19:12 »

No hyvä..

Harmi kun ei vielä ole ehtinyt tulla, kun olen käynyt nyt vähän aikaa sitten monta kertaa FlyInnissä.. No sitten aikanaan.

Terve Lauri,

Olen tulostanut jäsenkorttisi ja laitan sen postiin huomenna. Pahoittelen myöhästymistä. Mattilan Ville, joka tavallisesti on hoitanut jäsenasioita suorittaa tällä hetkellä varusmiespalvelustaan ja minä toimin hänen sijaisenaan. Valitettavasti olen itsekin vain joka toinen viikko käytettävissä, sillä olen töissä laivalla vuoroviikoin.

Toivotan sinut lämpimästi mukaan yhdistykseen ja ei muuta kuin korttia viilailemaan Wink

Terveisin,
Jaakko Vikman
jaakko@svil.fi

Rahastonhoitaja / SVIL ry.
Lauri Lahtinen

« Reply #6 on: 08.08.05, 09:11 »

Terve Lauri,

Olen tulostanut jäsenkorttisi ja laitan sen postiin huomenna. Pahoittelen myöhästymistä. Mattilan Ville, joka tavallisesti on hoitanut jäsenasioita suorittaa tällä hetkellä varusmiespalvelustaan ja minä toimin hänen sijaisenaan. Valitettavasti olen itsekin vain joka toinen viikko käytettävissä, sillä olen töissä laivalla vuoroviikoin.

Toivotan sinut lämpimästi mukaan yhdistykseen ja ei muuta kuin korttia viilailemaan Wink

Terveisin,
Jaakko Vikman
jaakko@svil.fi

Rahastonhoitaja / SVIL ry.

Suuret kiitokset!!  Smiley

Tuli tänään perille. *Jo matkalla FlyInniin*  Grin
kiza
Former member
« Reply #7 on: 09.08.05, 06:11 »

Tuota tuota.... paljonko tuommoinen jäsenyys maksaa? Olisin ehdottomasti kiinnostunut liittymään!
Lauri Lahtinen

« Reply #8 on: 09.08.05, 06:55 »

Tuota tuota.... paljonko tuommoinen jäsenyys maksaa? Olisin ehdottomasti kiinnostunut liittymään!

http://www.svil.fi/ Sieltä löytyy. Taisi olla kymmenisen euroa vuosi. Käy tuolta kotisivuilta kattelemassa lisää!  Smiley
Joonas Häkkinen

« Reply #9 on: 09.08.05, 09:37 »

SVIL:n jäsenyys maksaa vuodessa 12 euroa. (http://svil.fi/jaseninfo/jasenmaksut.php)

Kauttamme voi myös liittyä samalla kertaa Suomen Ilmailuliittoon, jonka jäseniä olemme. SIL:n jäsemaksut menevät jo vähän hankalammalla periaatteella, joten en lähde niitä änkyttämään tässä, kertokoot itse =) http://www.ilmailuliitto.fi/index.php?mid=65

//basse

There is no such thing as taking too many photos; you can always strip the spare ones, but you can never journey back in time to take the ones you missed.
Henri Keränen

Date Registered: 07.04.05

« Reply #10 on: 25.08.05, 13:39 »

Nooh, voisi itsestäkin jotain kertoa.

Olen aika nuori, 12-vuotias, mutta simuilua on tullut harrastettua jo monta vuotta. Ja nyt, pari viikkoa sitten päätin liittyä SVIL:iin. Smiley

Tänä syksynä simuviikonlopussa tulee käytyä, että siellä minua ainakin näkee ja irkistä löytää nimellä Hase. Smiley

Juho Taavetinkangas

Date Registered: 11.05.05

« Reply #11 on: 25.08.05, 21:10 »

ja irkistä löytää nimellä Hase. Smiley

Tarkoitat varmaan IRC-Galleriaa?
Joonas Häkkinen

« Reply #12 on: 25.08.05, 21:47 »

Tarkoitat varmaan IRC-Galleriaa?

Tarkoittanee sekä että. Kyllä Henri pyörii tuolla #svil-kannulla Hasena.

//basse

Henri Keränen

Date Registered: 07.04.05

« Reply #13 on: 26.08.05, 04:49 »

Galleriasta löytää nickillä Haseh ja irkistä tosiaan nimellä Hase. Smiley

Harri Lonnqvist

Date Registered: 15.11.01

« Reply #14 on: 27.08.05, 18:12 »

Moi!

Hienoa!Onko SVIL:illä mitään statistiikka ikäjakaumasta?Itse SVIL/VirtualPilots jäsen ja aika ikäloppu hemmo!

Harri

[center]"It is important to understand that the sign of the early Finnish Air Force has nothing to do with the Nazi Germany.The blue swastika was the symbol of good fortune used by the Swedish Count Eric von Rosen!"[/cente
Joonas Häkkinen

« Reply #15 on: 27.08.05, 21:50 »

Hienoa!Onko SVIL:illä mitään statistiikka ikäjakaumasta?Itse SVIL/VirtualPilots jäsen ja aika ikäloppu hemmo!

Kyllä vain jäsenistä on statseja tehty. Löytyvät osoitteesta http://svil.fi/jaseninfo/stats.php .

//basse

Niko Vuorinen

Date Registered: 19.10.04

« Reply #16 on: 11.01.06, 18:52 »

Terve

Tulipa itsekkin sitten viimein liityttyä porukkaan (Kyllähän sitä jo n. ½ vuotta on pitäny).

Sitten vielä pieni esittely vähemmän tunteville:
Olen tamperelainen 15-vuotias virtuaali-ilmailija ja työskentelen tällä hetkellä Virtual Finnairissa, missä lentelen ATR-72:sta

"I was blinded by a paradise / Utopia high in the sky / A dream that only drowned me / Deep in sorrow, wondering why" - Dream Theater - A Change of Seasons
Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1