FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
16.08.18, 17:27

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Visa Electronista
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: Visa Electronista  (Read 1235 times)
MikaPohjo
Former member
Visa Electronista
« on: 12.07.05, 08:42 »

Olisitteko niin kilttejä ja kertoisitte mulle mistä nettikaupoista voi tilata OP:n visa electronilla fs lisäosia? Osoitteetkin olis kivoja... Roll Eyes
Kiitti!
t. Mika
kalleb
Former member
Re: Visa Electronista
« Reply #1 on: 12.07.05, 09:07 »

Itse olen tilannut lisäosia onnistuneesti SimMarketista (http://www.simmarket.net).

Edit: Siis nimenomaan Visa Electronilla
Wildchild
Former member
« Reply #2 on: 12.07.05, 11:04 »

Juuri tähän OP:n Electronia koskien itelle sattui kerran kiva tapahtuma. IRC -kanavalla joku mainitsi tilanneensa avsim:n nettikaupasta OP:n visalla electronilla onnistuneesti. Itse sitten sueurasin perässä ja tilasin PIC:n empun sieltä. Annoin kaikki pyydetyt tiedot ja valitsin download -version. Heti sen jälkeen sähköpostiini tuli linkki mistä voin ladata kyseisen koneen. Latasin ja kone toimi... Smiley

Seuraavana päivänä sähköpostiini tuli ilmoitus, jonkun automaatin lähettämänä, että tiedoissani on jotain häikkää ja että tuotetta ei voida LÄHETTÄÄ vielä. Huh Pyydettiin ottamaan yhteyttä nopeasti että tuote saataisiin liikkeelle mahd. nopeasti. Vaikka olin ostanut download -version (!). Jätin ilmoituksen omaan arvoonsa ja nyt lentelen onnellisesti empulla, tosin sitähän ei ole vielä lähetetty eikä siten maksettukaan vielä...Tongue
Renee Jaasson

Date Registered: 04.10.03

« Reply #3 on: 12.07.05, 13:31 »

http://www.flight1.com/ ja kaikki muutkin Flight1 kanssa yhteistyötä tekevät, ainakin Nordean Visa Electronilla saa ostettua sieltä.
« Last Edit: 12.07.05, 14:06 by Renee Jaasson »
MikaPohjo
Former member
« Reply #4 on: 12.07.05, 14:04 »

LAGOlta ainakin voit suoraa download versioita. Sinulla pitää olla vain VBV aktivoituna kortistasi. www.lagosim.com
Mikäs tuo VBV oikeen on?  Huh
Toni Tihleman
Toni13

Date Registered: 02.06.03

« Reply #5 on: 12.07.05, 14:09 »

Mikäs tuo VBV oikeen on?  Huh

Verified By Visa tjsp.
MikaPohjo
Former member
« Reply #6 on: 12.07.05, 16:39 »

Pitääkö simmarketissa olla se veried by visa juttu käytössä?  Huh
Juho Penttilä

Date Registered: 02.01.05

« Reply #7 on: 12.07.05, 17:59 »

Pitääkö simmarketissa olla se veried by visa juttu käytössä?  Huh
Pitää olla. Tähän threadiin voisi kerätä tosiaan noita nettikauppoja, josta electronilla voi tilata. Itsekin olen etsinyt niitä.

MikaPohjo
Former member
« Reply #8 on: 12.07.05, 19:20 »

Eli siis kaikissa nettikaupoissa pitää olla verified by visa käytössä että voi electronilla ostaa?
Juho Penttilä

Date Registered: 02.01.05

« Reply #9 on: 12.07.05, 19:46 »

Eli siis kaikissa nettikaupoissa pitää olla verified by visa käytössä että voi electronilla ostaa?
Näin on.

Tuomas
Former member
« Reply #10 on: 15.07.05, 10:06 »

Mites se Verkkopankkiin kirjautuminen tapahtuu? Sinne pitäisi laittaa jotkut tunnukset, mutta mulla ei ole niitä. Miten ne tunnukset saa?  Sad Huh
hpman
Former member
« Reply #11 on: 15.07.05, 10:11 »

Mites se Verkkopankkiin kirjautuminen tapahtuu? Sinne pitäisi laittaa jotkut tunnukset, mutta mulla ei ole niitä. Miten ne tunnukset saa?  Sad Huh
Ne saa haettua pankista. Muistaakseni alle 26-vuotiaille ilmaista touhua ainakin Osuuspankilla ja varmaan muillakin pankeilla.
ToniH22
Former member
« Reply #12 on: 15.07.05, 11:25 »

Joo, elikkäs ainakin OP:lla ja Sampo pankilla on tehtävä erillinen sopimus verkkopankkia/puhelinpankkia käyttöä varten...siten saat tunnukset jne tarvittavat käyttöösi Smiley
Niko-Matti Ronikonmäki

Date Registered: 31.12.04

« Reply #13 on: 15.07.05, 11:29 »

Joo, elikkäs ainakin OP:lla ja Sampo pankilla on tehtävä erillinen sopimus verkkopankkia/puhelinpankkia käyttöä varten...siten saat tunnukset jne tarvittavat käyttöösi Smiley

Jees, näin on Nordeallakin...
zikaduu
Former member
« Reply #14 on: 15.07.05, 11:35 »

Ja jos on alaikäinen, pitää olla KUMMANKIN vanhemman suostumus verkkopankin käyttöön!
Eli joko kummatkin pankissa paikalla tai toinen valtuuttaa toisen vanhemman antamaan luvan.
Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1