FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
25.07.17, 10:49

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  FSNSquad (Moderators: Jari Varje, Harri Lonnqvist)
| | |-+  Nyt alkaa loma!!
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: Nyt alkaa loma!!  (Read 2712 times)
Harri Lonnqvist
Moderator

Date Registered: 15.11.01

Nyt alkaa loma!!
« on: 27.07.05, 05:22 »

Moi!

Näyttääpä FSNS-väki hiljentyneen kesän viettoon kun on kato käynnä!
No minäkin aloittelen kesälomaa ja lentämään takaisin elokuun lopulla
ja silloinkin satunnaisesti kun on näitä lomareissuja koko kuukaudelle!

Eikun hyvää kesän jatkoa laivueelle!!!

MT

[center]"It is important to understand that the sign of the early Finnish Air Force has nothing to do with the Nazi Germany.The blue swastika was the symbol of good fortune used by the Swedish Count Eric von Rosen!"[/cente
Olli Peranto

Date Registered: 01.08.02

Re: Nyt alkaa loma!!
« Reply #1 on: 27.07.05, 05:57 »

Moro  ja Hyvää lomaa!!

Itsekkin olen tässä lomalla ja yritän välttää lomareissuja viimeiseen asti, sillä
täytyyhän sitä yrittää kerran päivässä käydä jollain servulla, ettei tule vieroitusoireita.  Smiley

It is important to understand that the sign of the early Finnish Air Force has nothing to do with the Nazi Germany.The blue swastika was the symbol of good fortune used by the Swedish Count Eric von Rosen!"
Juha Nuutinen

Date Registered: 06.08.03

« Reply #2 on: 27.07.05, 06:12 »

Hyvät lomat vaan Harri.

Itselläni jo kolmas lomaviikko menossa. Onnistuneesti olen välttänyt kaikenlaisen reissuamisen joten lentämään (tippumaan) on päässyt tasaiseen tahtiin.

Christian Kurkio

Date Registered: 18.08.03

« Reply #3 on: 27.07.05, 06:55 »

Lomia vaan sinnekkin!

Itsellä alkoi kanssa juuri loma, mutta menee kotona remontin ja lentelyn merkeissä hyvin pitkälti.

t: CH

FSNS_CH
Martti Kujansuu

Date Registered: 01.01.03

« Reply #4 on: 27.07.05, 12:19 »

Itsellä taas loppuu loma 16. elokuuta, eli lukion penkille pitää lähteä  Roll Eyes
Finski
Former member
« Reply #5 on: 27.07.05, 13:29 »

Nää on aika ikäviä threadeja niille, joilla loma on ohi  Cry
Tapsa Tulisalo

Date Registered: 13.12.02

« Reply #6 on: 27.07.05, 14:01 »

Soon moro!

Onneksi lomasta on jo niin kauan, ettei enää edes muista   Shocked 

PS: Jos Harri harrastat musiikin kuuntelua, niin hommaa tämmöinen lomallesi 

http://www.audiobooksforfree.com/kalashnikov/Ak-mp3.asp

-Tatu
« Last Edit: 27.07.05, 14:05 by Tapsa Tulisalo »

Laihian yllä variksekki lentää ylösalaasin - ku ei ne viitti kattella sitä kurjuutta!
Aleksi Palojärvi

Date Registered: 15.03.04

« Reply #7 on: 28.07.05, 08:38 »

PS: Jos Harri harrastat musiikin kuuntelua, niin hommaa tämmöinen lomallesi 

Aijaijai.. Nyt ei enää kerkiä, ku tuli jo mulle Smiley. No eikun hauskaa lomaa kaikille. Itse lähden Helsinkiin tässä.
motojuzzi
Former member
« Reply #8 on: 30.07.05, 08:25 »

Jee, mullakin alkoi loma eilen klo 17.30 ja loppuu taas maanantaina klo 00.30... Sama juttu seuraavana viikonloppuna jne., vähän on pätkittäistä, mutta lomaa kuitenkin.  Cool
Juha Nuutinen

« Reply #9 on: 30.07.05, 09:00 »

Jee, mullakin alkoi loma eilen klo 17.30 ja loppuu taas maanantaina klo 00.30... Sama juttu seuraavana viikonloppuna jne., vähän on pätkittäistä, mutta lomaa kuitenkin.  Cool

Mikäs puurokoulu siitä intistä on tullut kun jatkuvaan lomilla pyöritään  Shocked Kyllä ei meikäläisen aikaan joka viikonloppu hypitty kotio vaan valmiina taistoon oltiin joka hetki  Grin

motojuzzi
Former member
« Reply #10 on: 30.07.05, 09:13 »

Mikäs puurokoulu siitä intistä on tullut kun jatkuvaan lomilla pyöritään  Shocked Kyllä ei meikäläisen aikaan joka viikonloppu hypitty kotio vaan valmiina taistoon oltiin joka hetki  Grin

Tulee halvemmaksi potkia meidän viikonlopuksi kotio.  Wink Ja kyllä se mulle passaa, kylläs sitä sitten aukissa saa varmaan olla kiinni ihan tarpeekseen.
ADEs80s
Former member
« Reply #11 on: 30.07.05, 10:16 »

Tulee halvemmaksi potkia meidän viikonlopuksi kotio.  Wink Ja kyllä se mulle passaa, kylläs sitä sitten aukissa saa varmaan olla kiinni ihan tarpeekseen.

No jaa. Empä muista tarkkaa kiinnioloa aukissa, mutta valmariin päässeille se on pakollista. Luonnollisesti. Pahempaa oli taas aukin jälkeen perusyksikössä, kun morttien kanssa joutu olemaan kiinni. Sitkeyttä teille, palvelijat.

Nimin. Tänä vuonna vielä 11 khvrk, 3 oli jo Wink
Juha Nuutinen

« Reply #12 on: 08.08.05, 13:56 »

Nyt loppui loma!

Eka työpäivä takana ja vielä henki pihisee, joskin kituuttaen. Kai se tästä lähtee Tongue

ja hyvää lomanjatkoa niille onnellisille jotka saavat siitä ilosta nauttia.

Tero Lähdesmäki

Date Registered: 06.04.02

« Reply #13 on: 11.08.05, 12:10 »

Sunnuntaina alkaa meikämannen loma! On virkamiehet pitäneet omansa niin saa tällainen sijainenkin vähä "armolomaa"...  Grin

P.S. CH, Stoke, Opex ja muut joiden kanssa tuli siitä mun boottailu-ongelmasta keskusteltua TS:ssa...ongelma ehkä ratkaistu. Otin toisen muistikamman pois ja nyt ei ole enää kaatuillut. Tilattuna on nyt tuplasti lisää muistia ja kunhan Verkkokauppa.com saa toimitettua, rupee "läski tummumaan" virtuaalitaivaalla... Grin Tongue

P.P.S. Mistäs olette muuten hakeneet skinejä nyt kun il2skins.com on kiinni? Vinkkejä?

Christian Kurkio

Date Registered: 18.08.03

« Reply #14 on: 11.08.05, 13:05 »

Sunnuntaina alkaa meikämannen loma! On virkamiehet pitäneet omansa niin saa tällainen sijainenkin vähä "armolomaa"...  Grin

P.S. CH, Stoke, Opex ja muut joiden kanssa tuli siitä mun boottailu-ongelmasta keskusteltua TS:ssa...ongelma ehkä ratkaistu. Otin toisen muistikamman pois ja nyt ei ole enää kaatuillut. Tilattuna on nyt tuplasti lisää muistia ja kunhan Verkkokauppa.com saa toimitettua, rupee "läski tummumaan" virtuaalitaivaalla... Grin Tongue

P.P.S. Mistäs olette muuten hakeneet skinejä nyt kun il2skins.com on kiinni? Vinkkejä?

Jep jep, meikäläisen loma on mennyt lähinnä remontin merkeissä ja mikä vielä pahempaa, huomenna on viimeinen lomapäivä  Cry

Mulla oli myös tuota kaatuiluongelmaa kun ostin kolmannen 512 kamman. Ongelma korjaantui kun vaihdettiin micro-onesta, Kingstonin kampoihin.

Tjaa, noita skinejä olen lataillut OPExin sivuilta ja jonkin verran www.netwings.org ja www.sim-outhouse.com  Tuossa kannattaa muistaa se että aika monet servut ovat ottaneet tuon skindownloadin pois päältä, joten itse käytän lähinnä nomarking skinejä kansallisuustunnuksilla.

FSNS_CH
Juha Nuutinen

« Reply #15 on: 11.08.05, 13:34 »

Hyvä homma ApoN että peli pelittää. Kokemusta tuollaisesta kaatuilusta on ja silloin kyllä tekisi mieli vähän poksauttaa masiinan kylkeen uutta reikää.

Tuossa skini asiassa kyllä CH:n linjoilla olen. Laivueskini ja no marking yleensä. Joittenkin lisäosien mukana on tullut skiniä mutten ole lataillut netistä enää aikoihin.

Martti Kujansuu

Date Registered: 01.01.03

« Reply #16 on: 11.08.05, 13:36 »

www.flying-legends.net taitaa olla paras nykyään, vaatii rekisteröitymisen
Tero Lähdesmäki

Date Registered: 06.04.02

« Reply #17 on: 11.08.05, 15:37 »

Mulla oli myös tuota kaatuiluongelmaa kun ostin kolmannen 512 kamman. Ongelma korjaantui kun vaihdettiin micro-onesta, Kingstonin kampoihin.

Mulla ongelmaa aiheutti nimen omaan kinstonin kampa. Nyt vaihtuu siis 2*256Mb 2*512Mb:een. Ja merkki Trancendiin (tjsp.)

woordi
Former member
« Reply #18 on: 15.08.05, 04:59 »

Aaargghhh! Kaameita nää ensimmäiset työpäivät loman jälkeen.
PS: Kohta taas kuvioissa mukana
Juha Nuutinen

« Reply #19 on: 15.08.05, 13:01 »

Aaargghhh! Kaameita nää ensimmäiset työpäivät loman jälkeen.
PS: Kohta taas kuvioissa mukana

Hyvä että palajat. Lievää puutetta piloteista onkin ollut viime aikoina.

No, mitä duuniin tulee niin parin työpäivän jälkeen tuntuukin jo sille ettei lomalla olisi ollutkaan.

Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1