FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
18.11.17, 02:57

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  PMDG:n jumbo julkaistu
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 [2] 3 4 5 Reply Print
Author Topic: PMDG:n jumbo julkaistu  (Read 7453 times)
Juho Penttilä

Date Registered: 02.01.05

Re: PMDG:n jumbo julkaistu
« Reply #20 on: 02.08.05, 10:40 »

Minkä pankin electronilla ostit?
Hetkinen, minäkin haluan tietää  Grin

Petri Viljakainen

Date Registered: 20.10.04

« Reply #21 on: 02.08.05, 10:43 »

Nordean solon kautta on voinut aktivoida electro kortin "VISA" kortiksi joka toimii ihan ok kuten oikea visa nettimakuilla. Oon käytelly sitä useisiin juttuihin kuten www.eve-online MMORPG kuukausmaksuihin ja ww2onlineen yms. Ainoa ero on se että tilillä pitää olla sitä rahaa sillä hetkeläl kun ostaa, kun se maksu lähtee samantien. SIellä nordean sivulla on "kortit" valikko josta voi aktivoida electron nettikäypäseks.
Juho Penttilä

« Reply #22 on: 02.08.05, 10:44 »

Nordean solon kautta on voinut aktivoida electro kortin "VISA" kortiksi joka toimii ihan ok kuten oikea visa nettimakuilla. Oon käytelly sitä useisiin juttuihin kuten www.eve-online MMORPG kuukausmaksuihin ja ww2onlineen yms. Ainoa ero on se että tilillä pitää olla sitä rahaa sillä hetkeläl kun ostaa, kun se maksu lähtee samantien. SIellä nordean sivulla on "kortit" valikko josta voi aktivoida electron nettikäypäseks.
OKO:lla pystyy kanssa aktivoimaan tuon palvelun päälle, mutta tietääkseni PMDG ei tue Verified by Visa järjestelmää. Ovatko kenties ottaneet sen nyt käyttöön?

Petri Viljakainen

« Reply #23 on: 02.08.05, 10:48 »

No kovasti ainakin lähti maksu ***kele, vielä kun sais yhteyettä jonnekki supportiin ku tuo sivusto kusee täysllä ja timeouttailee..

Olli Vainio

Date Registered: 05.07.01

« Reply #24 on: 02.08.05, 10:49 »

Hieman tukossa ontuo sivu joo. Itse sain installerin imutettua mutta tuo installerin validointi on h-i-d-a-s.

"Aviation in itself is not inherently dangerous. But to an even greater degree than the sea, it is terribly unforgiving of any carelessness, incapacity, neglect or ignorance."
Petri Viljakainen

« Reply #25 on: 02.08.05, 10:50 »

Voitko antaa mulle tuon download linkin privana vaikka, kun pääsis testaamaan meniko tuo mun maksu / asiakas info edes niiden tietokantaan
Jyrki Ikonen

Date Registered: 03.05.04

« Reply #26 on: 02.08.05, 11:12 »

Moro!

Laittakaa heti kommenttia neitsytlennon jälkeen, onko se niin hyvä kun on puhuttu.  Risuja ja ruusuja, vai voiko tolle antaa ees risuja?? Tongue

Nothing beats cubic inches except boosted cubic inches.
choop
Former member
« Reply #27 on: 02.08.05, 11:55 »

OKO:lla pystyy kanssa aktivoimaan tuon palvelun päälle, mutta tietääkseni PMDG ei tue Verified by Visa järjestelmää. Ovatko kenties ottaneet sen nyt käyttöön?

Minulla on Nordean electron toiminut monessakin paikassa, mm. PMDG:llä joskus viime talvena, vaikka minkäänlaista mainintaa Verified by Visa:sta ei sivustolla olekaan ollut. Eli ilmeisesti ei kannata liikaa luottaa siihen, sanotaanko Visa electronista mitään tai ei. Usein on nettikauppa puhunut vain Visasta, ja silti on myös Visa electron toiminut...
Petri Viljakainen

« Reply #28 on: 02.08.05, 11:59 »

Voi räkä kun on noi sivut jumissa. Kiva kun saa tässä ootella sormet ristissä maksun jälkeen, että jos sitä joskus saisi myös sen maksamansa tuotteen  Sad
Jani Salo

« Reply #29 on: 02.08.05, 12:35 »

Kerpele kun näyttää olevan PMDG:n eCommerce sivu down  Angry  Sad

Saas nähdä saavatko tuon korjattua ennen iltaa että pääsis vielä tänään heittämään lenkin 747-400:lla. Olipas tämä oikein mukava synttärilahja  Cool

Ehtikös kukaan saada tuon ladattua ennen kuin serverit menivät tukkoon  Undecided harmi kun PMDG ei taaskaan varautunut tälläisee ostoryntäykseen vaan servut menivät tukkoon  Tongue

Avsimin foorumit on myöskin kivan tukossa. Liittyyköhän se jotenkin tähän jumbon riliisiin.

Toivottavasti tuon 747-400 lisäosapaketti 747-400F on ilmainen.

Jani
« Last Edit: 02.08.05, 12:46 by Jani Salo »

Jani Salo
"No flying machine will ever fly from New York to Paris." -- Orville Wright
"My soul is in the sky." -- William Shakespeare
Espoo, 02230
http://openflights.org/user/777-300ER
Petri Viljakainen

« Reply #30 on: 02.08.05, 12:52 »

On se ihme kun eivät saa sitä rautaa rajan taakse  Cry

edit: nyt on kyllä avsim.net myös ihan paskana, heittelee satunnaiseen "Couldn't connect to the database. Please make sure all the information in dcsetup.php is correct" ...aika amatööri fiilikset jää tästä ostoksesta.
Anjovis
Former member
« Reply #31 on: 02.08.05, 13:00 »

Väliin osittaista offtopickia:

Siis tuliko Petri sinulla se Verified by Visa -ikkuna, kun maksoit vai menikö se ilman sitä?

Petri Viljakainen

« Reply #32 on: 02.08.05, 13:04 »

Väliin osittaista offtopickia:

Siis tuliko Petri sinulla se Verified by Visa -ikkuna, kun maksoit vai menikö se ilman sitä?

Ilman, mutta just sen maksun yhteydessä hajos se koko ecommerce sivusto, timeouttas yms, mutta katsoin samallla nordean solosta niin maksu lähti. Sen jälkeen en oo päässyt noille sivuille...eli jäi mun tapauksessa koko proseduuri vähän puolitiehen kun pmdg:n systeemit hajos alta ruuhkan takia. Eli maksu kyllä lähti ilman mitään hienoja erillisiä ikkunoita...e-mailiin ei vaan tullut "maksu tositetta" tai vastaavia, eli oon tällä hetkellä vähän hätää kärsimässä kun ei ole download linkkiä eikä customer ID:tä yms. Laitoin jo supportiin viestiä mutta tuskin heti sieltä mitään kuuluu. On sen verran systeemit mätänä tuolla avsim.net/pdmg/ecommers härdellissä  Shocked
Juho Penttilä

« Reply #33 on: 02.08.05, 13:07 »

Kannattaa varmaan kuitenkin rauhottua, kyllä se asia aikanaan selviää. Luulen, että et ole ainoa, jolla on tämä sama ongelma. Odottele vaan rauhassa, kyllä nuo pojat osaavat varmasti asiansa ja saat tilaamasi tuotteen  Smiley

Petri Viljakainen

« Reply #34 on: 02.08.05, 13:09 »

Jeh, toki uskon asian selviävän ajallaan. Kieltämättä olisi aika kova hinku päästä tyypittelee tuota konetta. Pitää tässä keitellä kaffeet ja käydä kessulla jos siitä rauhoittuisin  Undecided
Renee Jaasson

Date Registered: 04.10.03

« Reply #35 on: 02.08.05, 13:54 »

Mulla tuli Card declined tjms. Nordean Electronilla  Cry Tuli tunti hakattua F5 näppäintä, eikä jäänyt mitään käteen.
Petri Viljakainen

« Reply #36 on: 02.08.05, 14:37 »

Mulla tuli Card declined tjms. Nordean Electronilla  Cry Tuli tunti hakattua F5 näppäintä, eikä jäänyt mitään käteen.

Onko sun se electro nettikauppa hyväksytty? Nimittäin mulla kyllä lähti maksu tililtä mutta muuta infoa ei sitten ole näkynyt, ei customer ID:tä, ei mailia ei edes näy ostos "previous purchases" osastolla...kiva kiva, nyt on avsim.net paskana myös. Oon pistellyt mailia pmdg:n support mailiin mutta voi kestää tovi jos edes vastaavat. Kylläpä tämä on nyt vaikeaa.
Juho Penttilä

« Reply #37 on: 02.08.05, 14:57 »

Sitä en vaan käsitä, miksi tuo kone pitää saada juuri nyt, tällä sekunnilla Smiley Itse ainakin odotan huomiseen tai ylihuomiseen ja silloin alan yrittämään vasta sen ostoa. Näin välttyy ikäviltä yllätyksiltä.

Kimmo Kyle

Date Registered: 12.09.02

« Reply #38 on: 02.08.05, 15:01 »

Onkohan sattumaa että samaan aikaan koko Avsim:in foorumisysteemin on nurin?  Wink
Jani Salo

« Reply #39 on: 02.08.05, 15:07 »

Ilmeisesti kaikki ovat yrittäneet ostoa saman aikaisesti juuri kun ovat päästäneet kuningattaren irti. Ei ihme että verkot menee tötterölle. Voi olla että joutuupi odottamaan vielä pitkään että pääsee ilman ongelmitta tuon 747-400:n ostamaan. Veikkaan että kun PMDG saa taas eCommerce sivut toimimaan niin tulee oikein kunnon osto rynnistys ja taas loppuu kaista  Tongue

Olisi tuo 747-400 mukava tyypittää syntymäpäivän kunniaksi, mutta minkäs teet kun ei osto sivut toimi  Undecided

Mielestäni tuo 747-400 on pikkaisen yli-hinnoiteltu, kun se maksaa 45 €  Shocked sillä hinnalla saa jo kaksi kappaletta FS2004:sia. Kun vertaa hintaa vaikka Level-D 767:n joka maksoi 30€. On vähän PMDG:llä tuo hinnoittelu karannut käsistä. Flight1:n tuotteilla se vielä on kohdallaan.
Vaikka tuo 747-400 maksaisi 60€ niin uskon että silti jengi ostaisi sitä pilvin pimein.
Huhun mukaan PMDG myy erikseen tuota 747-400F Cargo mallia  Angry sen olisi kyllä voinut laittaa vaikka päivityksenä ilmaiseksi paketin ostajille... kele.

Onkohan sattumaa että samaan aikaan koko Avsim:in foorumisysteemin on nurin?  Wink

Ilmeisesti kulkevat käsi-kädessä avsimin foorumit ja PMDG:n eCommerce yhteydet  Tongue Olisi kyllä voinut PMDG ja AVSIM varautua paremmin tuohon 747-400 riliisiin, sitä kun on hypetetty jo monta kuukautta niin tiesihän sitä jo etukäteen että systeemit menee sekaisin kun monta tuhatta simuilijaa yrittää ostaa tuon jumbon saman aikaisesti.

Jani
« Last Edit: 02.08.05, 15:11 by Jani Salo »

Jani Salo
"No flying machine will ever fly from New York to Paris." -- Orville Wright
"My soul is in the sky." -- William Shakespeare
Espoo, 02230
http://openflights.org/user/777-300ER
Pages: 1 [2] 3 4 5 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1