FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
21.11.18, 09:39

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Ongelma lentosuunnitelmaa tehtäessä
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: Ongelma lentosuunnitelmaa tehtäessä  (Read 534 times)
juhasaastamoinen
Former member
Ongelma lentosuunnitelmaa tehtäessä
« on: 05.08.05, 14:37 »

Moro!

Nyt tuli outo ongelma eteen. Rupesin simun omalla flightplannerillä tekemään suunnitelmaa EFHK-LCLK. No, minä vetelin sitä reittiviivaa oikeisiin kohtiin, kun simu itse olisi mennyt vähän liian suoraan.  Cheesy Aikani sitä värkättyäni se karttaikkuna muuttui valkoiseksi. Tekstit näkyivät mutta tausta muuttui valkoiseksi. Eli se vihreä väri hävisi. Mitää ei pystynyt tekemään eli ihan juntturaan meni. Sitten vähän ajan päästä tuli ilmoitus, että ohjelma on suorittanut laittoman toiminnon. Kokeilin suunnitelman tekemistä neljä-viisi kertaa. Sitten en jaksanut enää uhmata kohtaloani.  Tongue

Elikkä, mikä voi aiheuttaa tämän tyylistä kaatumista? Itse olen ihan äimän käkenä. Pitäisi se reitti siihen jotenki saada tehtyä, että simun "lennonjohto" ei jatkuvasti huutelisi minun olevan väärällä reitillä.

Olisiko jollakulla ollut vastaavanlaisia huolia?

Junnu
Tuomas
Former member
Re: Ongelma lentosuunnitelmaa tehtäessä
« Reply #1 on: 05.08.05, 15:34 »

Painappa nuo napit päälle sieltä kartan yläosasta  Wink

[ attachment removed ]
Petri Viljakainen

Date Registered: 20.10.04

« Reply #2 on: 05.08.05, 18:31 »

Jos haluaa tehdä suunnitelmia vähänkään tosissaan, suosittelen FSBuild:ia  Cheesy
juhasaastamoinen
Former member
« Reply #3 on: 05.08.05, 18:45 »

Painappa nuo napit päälle sieltä kartan yläosasta  Wink
[ attachment removed / expired ]

Moi!

Muuten hyvä neuvo, mutta se oli jo päällä. Eli kartta näkyi vihreänä. Sitten vain yks kaks meni valkeaksi ja jumahti...  Huh

Ja sitten tuosta FSBuildista, että pitäisihän se simunkin lennonjohto jollakin tavalla saada ymmärtämään se reitti mitä haluan lentää. Muutenhan se koko ajan hokee, että mene sinne ja sinne kun en mene hänen haluamallaan polulla.

Olisiko ideoita?

Junnu
Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1