Pages: [1]
|
 |
|
Author
|
Topic: Simun buildincrashit ja pimeällä rullaaminen. (Read 710 times)
|
Tuomas Filppula
Offline
Posts: 2069
Date Registered: 04.12.04
|
Tänään kun lentelin lentoa EFOU-EFHK (sillon oli pimeä  ) huomasin Vantaalla varsin tympeän seikan, siellä ei näe rullata. Kun olin madellut kiitotien 22R:n loppuun ja katselin kartasta, että semmonen ku WY ja WZ olis vielä jäljellä. Kun ne tulivat vastaan käännyin WY-kyltin edestä vasemmalle, siis suoraan nurmikolle. Luulisi. että kyltit sijoitettaisiin niin että ennen niitä tulisi kääntyä kyseiselle rullaustielle. Sitä ihmettelen, että vaikka minulla oli taxilight päällä en meinannut erottaa asfalttia nurmikosta (en erottanutkaan). Siinä sitten yritin niiden sinisten pikku valojen avulla pysyä jotenkin tiellä ja löytää niille.. Toinen ärsyyntymisen aihe oli se, että kun olin lopussa löytänyt portin ja asettelin konetta paikalleen niin eiköhän yhtäkkiä tullutkin vanha tuttu buildincrash. Kun se tuli etäisyys terminaalin seinään oli useita metrejä! Arvatkaa vaan oliko mukava päättää lento "seinään". Tiedän että building crashin saa pois päältä, vai? mutta onko mitään tapaa saada se reagoimaan silloin kun kone oikeasti osuu vaikkapa seinään?
|
|
|
|
Lauri Lahtinen
Offline
Posts: 2652
Date Registered: 19.04.04
|
Ensimmäiseen kysymykseen voin vastata sen verran, että kyltin jälkeen alkaa rullaustie, ei ennen sitä.
|
|
|
|
Tuomas Filppula
Offline
Posts: 2069
Date Registered: 04.12.04
|
Ensimmäiseen kysymykseen voin vastata sen verran, että kyltin jälkeen alkaa rullaustie, ei ennen sitä.
Juu, no sen ainakin opin kantapään kautta. 
|
|
|
|
Jukka Övermark
Offline
Posts: 1762
Date Registered: 10.12.03
|
EFHK 1.0:aan ei ole vielä kunnollisia yötextuureita tehty, siksi navigoiminen siellä kentällä saattaa olla hieman hankalaa. Siellä readmessa luki että ne yötextuurit tulevat sitten myöhemmissä päivityksissä. 
|
I love the smell of kerosene in the morning
|
|
|
Jaakko Airasmaa
Offline
Posts: 2043
Date Registered: 30.07.04
|
Oletko ajatellut että mahdollisesti mottisi osui tuubiin, tai siiven kärkesi jonekkin minne lie..
|
EVGA 680i|Intel Core 2 Duo E6700@3.2Ghz|EVGA 8800GTS/640Mb|4096MB DDR2
|
|
|
fishu
Former member
|
Pistä suosiolla ne crashit objektien kanssa pois päältä. Surkuhupaisalla mallinnuksellaan siitä ei ole yhtikäs mitään hyötyä.
|
|
|
|
Mikko Maliniemi
Nik Kammiomieli
Moderator
Offline
Posts: 33498
Date Registered: 05.07.01
|
Pistä suosiolla ne crashit objektien kanssa pois päältä. Surkuhupaisalla mallinnuksellaan siitä ei ole yhtikäs mitään hyötyä.
Juu, samaa suosittelen itsekin. Tai itseasiassa pelkkää building crashiahan ei saa pois päältä, vaan pitää ottaa koko crash detection pois, mutta samapa se, kun tietää miten hanurista se FS:ssä on jokatapauksessa...
|
|
|
|
pietari88
Former member
|
Juu, samaa suosittelen itsekin. Tai itseasiassa pelkkää building crashiahan ei saa pois päältä, vaan pitää ottaa koko crash detection pois, mutta samapa se, kun tietää miten hanurista se FS:ssä on jokatapauksessa...
Varsinkin silloin kun ai-kone jyrää niskaan kun itse ei ole vielä liikahtanutkaan putken päästä mihinkään...  Näinkin on käynyt... Ja useamman kerran...
|
|
|
|
Mika Virolainen
Offline
Posts: 4139
Date Registered: 18.12.01
|
Ja portilla 23 tulee crash, vaikkei ole vielä "lähelläkään".
T: Mika
|
 Intel I7 8700K @ 4800Mhz / 16Gb DDR4 3200Mhz / GF GTS 1080/8Gb / Samsung EVO960 500Gb SSD for simulator & addons.
|
|
|
Tuomas Filppula
Offline
Posts: 2069
Date Registered: 04.12.04
|
Kun rupesin mietimään, että mikäköhän portti se olisi voinut olla niin saattoi hyvinkin olla tuo 23:nen
|
|
|
|
|
Pages: [1]
|
|
|
|
|
|