FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
20.11.18, 19:38

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Fly Tampa julkaisee Fly Seattlen
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: Fly Tampa julkaisee Fly Seattlen  (Read 418 times)
Johann Muszynski

Date Registered: 25.03.04

Fly Tampa julkaisee Fly Seattlen
« on: 21.08.05, 09:49 »

Fly Tampa on juuri julkaissut Seattlen Seattle-Tacoma Intl-lentokentän. Ainakin kuvien perusteella se näyttää todella hienolta. Smiley Kentän lukuisiin ominaisuuksiin kuuluu jopa kolmi-uloitteista ruohoa rullausteiden reunustalla, vähän kuten Flightzone: Rhode Islandissa. Fly Tampan webbisivua on näköjään myös vähän uudistettu futuristisempaan muotoon. Tongue

Tuossa yksi preview-kuva Fly Tampan saitilta.

Itse ainakin ostan tämän kentän. Cheesy

Jani Salo

Date Registered: 05.07.01

Re: Fly Tampa julkaisee Fly Seattlen
« Reply #1 on: 21.08.05, 09:57 »

ja Fly-Tampan tuntien tuossa kentässä tulee olemaan todella hyvät fps:t. eikä nyi juuri ollenkaan.

Itsekkin tämän kentän ajattelin ostaa kun tujolla Washingtonissa päin tulee muutenkin lennettyä. Voisi Simflyers ottaa oppia Fly-Tampasta. Seuraavaksi odottelen innolla Fly-Tampan St. Maarten Princess Julianaa Smiley

Jani

Jani Salo
"No flying machine will ever fly from New York to Paris." -- Orville Wright
"My soul is in the sky." -- William Shakespeare
Espoo, 02230
http://openflights.org/user/777-300ER
Johann Muszynski

Date Registered: 25.03.04

« Reply #2 on: 21.08.05, 10:03 »

ja Fly-Tampan tuntien tuossa kentässä tulee olemaan todella hyvät fps:t. eikä nyi juuri ollenkaan.

Itsekkin tämän kentän ajattelin ostaa kun tujolla Washingtonissa päin tulee muutenkin lennettyä. Voisi Simflyers ottaa oppia Fly-Tampasta. Seuraavaksi odottelen innolla Fly-Tampan St. Maarten Princess Julianaa Smiley

Jani
Joo, ainoa simflyers-kenttä, jonka olen ostanut on Phoenix. Kaikki muut on liian karkkimaisia. Tongue Fly Tampan St. Maarten Princess Juliana on kuulemma holdilla, koska Martin kuuli, että Flightscenery on tekemässä sitä maisemaa. Lisätieoa tästä threadista: http://www.flightscenery.com/phpBB2/viewtopic.php?t=338
Olen nähnyt previewkuviakin tästä Flightsceneryn maisemasta, en vaan muista missä. Mutta todella hyvältä näytti. Smiley

Edit: löysinpäs ne previewt. Tongue http://www.francevfr.com/ Skrollaat vaan etusivua alaspäin, kunnes kohdalle tulee uutinen Scènes des îles: Iles d'Outre-mer ja sitten vaan klikkaat niitä kuvia. Smiley Se uutinen on noin puolessa välissä.
« Last Edit: 21.08.05, 10:16 by Johann Muszynski »

Tatu Kantomaa
Patu Cantona

Date Registered: 14.02.02

« Reply #3 on: 21.08.05, 10:08 »

Jep, mulla on Simflyersin JFK ja on siinä ja siinä että sitä voi käyttää. Olen koittanut säätää sitä mutta raskas se on silti.

Sen sijaan kaikki Fly Tampan scenet pyörivät hyvin ja näyttävät hyviltä. Kaikin puolin hyvin tehty.  Cool

Jaahans.... Seattlen koodi ja linkki tuli sähköpostiin... ei muuta kuin latailemaan.  Wink

EDIT

Hehe... aika hyvä mainos.  Grin

[ attachment removed ]
« Last Edit: 21.08.05, 10:37 by Tatu Kantomaa »

'Don't panic'
Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1