Hyvästit

(1/6) > >>

PsykoOps:
Tässä nyt jotkut voipi ihmetellä miksi ei meikää oo virtuaalitaivailla näkynyt ja syitä on parikin. Ensiksi jäin kodittomaksi ja nyt alkaa koulu. Himottaa aivan syntisesti päästä takas lenteleen mutta kun ei ole kunnon nettiä eikä pelivermeitä nyt ainakaan seuraavaan 10kk ajan niin pitänee sanoa itsensä irti tästä touhusta 

Rutilus:
Harmi homma tuollainen Mieli tekee mutta....

Mutta emmehän koskaan sano hyvästi vaan näkemiin seuraavaan kertaan, olipa se sitten milloin vaan

OPe:
Joo tälläistähän tämä on joskus. Psyko siirtyy reserviin ja palaa kun on sen aika, eikös niin...

Finski:
...kuten otsikko kertoo. Meikäläinen siirtyy myös reserviin määrittelemättömäksi ajaksi.

Olen tässä ollut lentelemättä pidemmän aikaa omista syistä johtuen ja tällä hetkellä elämässäni on tärkeämpiäkin asioita, kuin FSN tai FSNS.
Pahaa on tehnyt, kun ei ole ollut mukana, varsinkin kun joku on siitä aina muistuttanut. Jokatapauksessa kivaa on ollut teidän kanssa lennellä ja varmasti tulen myös tulevaisuudessa lentämään. Sitä en tiedä milloin se tapahtuu... sitten, kun asiat selkiää. Ehkä huomenna ( ) ehkä vasta jouluna. Kuka tietää.

Joka tapauksessa pitäkää laivueen lippua korkealla, mihin se kuuluukin. Onhan tässä laivueemme noussut sille tasolle, johon sitä alun alkaen suunniteltiin.

Jos joku viitsii aina silloin tällöin infota minua profiilista löytyvään osoitteeseen, mitä laivueelle kuuluu, niin olisin otettu. FSNordic jää niinikään taka-alalle joksikin aikaa, enkä siis ole privoja niin usein lukemassa.

Tämä tästä!

Tally Ho! Ja tsemppiä kaikille jokapäiväiseen elämään!

ApoN:

Olen tässä ollut lentelemättä pidemmän aikaa omista syistä johtuen ja tällä hetkellä elämässäni on tärkeämpiäkin asioita, kuin FSN tai FSNS.

Kuulinkin, että olisit jättämässä FSN:n, mutta että laivueenkin!? Noh, tavataan kahdessa tonnissa sit kun siltä tuntuu... 

Navigation

Up one level

Next page