E170-kone haussa

<< < (5/7) > >>

sami:
Emppumateriaalit ovat tällä hetkellä sellaisessa vaiheessa että teoriasta puuttuu vielä hitunen ja lisäksi harjoituslennot on tehtävä myös. Materiaali on uudistetussa formaatissa, jossa on selvästi enemmän infoa vanhaan (B757 ja ATR esim.) nähden. Lisäksi harjoituslennoista on tarkoitus tehdä enemmän "opettavaiset" kuin ennen.

Myös ATR:n materiaali on jo lähes kokenut saman päivityksen.

Ennen kuin emppumateriaali pääsee nettiin, niin täytyy kuitenkin kasa muita päivityksiä tehdä, eli lähinnä päivittää aikataulut ja hallintaohjelma yms.

Lauri:
Hienoa Sami! Arvostan todella kuinka jaksat ja viitsit panostaa mm. näihin manuaaleihin. Kiitokset ja kumarrukset Samin suuntaan!

sami:
Jos muuten joku haluaa jeesata, niin voisi kirjoitella paneelin esittelyn tuosta VF:n emppukoneesta.. Paneeli on todella per**stä.. parempaa ei ole, mutta materiaalissa kyllä jonkunlainen stroori täytyy siitä silti olla. Eli lähinnä kaikkien mittareiden tarkoitus selostettuna jne.

Mikk0:
Quote

Jos muuten joku haluaa jeesata, niin voisi kirjoitella paneelin esittelyn tuosta VF:n emppukoneesta.. Paneeli on todella per**stä.. parempaa ei ole, mutta materiaalissa kyllä jonkunlainen stroori täytyy siitä silti olla. Eli lähinnä kaikkien mittareiden tarkoitus selostettuna jne.

Puhut totta tässä kokeilin itekki ei edes tiedä mikä on  NAV 1 / 2 ! ja muutenki se on liian yksin kertainen muihin VF:n koneisiin verrattuna  .

tornadof36:
Moikka!

Itse olen lennllyt va Swiss Airwaysin Empulla.On tosi hyvä kone.Äärettömän realistinen...

Tähän hätään en muista valmistajaa....

Koneen äänimaailma on uskomattoman hyvä ja muutkin virtual Swiss Airwaysin koneet ovat hyviä!!!

T.Jukka

Navigation

Up one level

Next page

Previous page