FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
24.08.19, 17:33

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti)
| | |-+  Helikopteri Sorvaajia?
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 [2] Reply Print
Author Topic: Helikopteri Sorvaajia?  (Read 1886 times)
tatez
Former member
Re: Helikopteri Sorvaajia?
« Reply #20 on: 03.09.05, 13:50 »

Hangaarissa ei ole payware kopoja mutta lentelen ja olen aina tykännyt lentää myöskin koptereilla. Ohjaimen merkitystä ei voi liikaa kai korostaa...  Grin (katso tuonne kotiohjaamoiden puolelle)

Niin ja kopteri lentoa on kiva lentää kun on maisemassa vaihtelua. Suomen lisäksi lennän Seattlen eteläpuolella, Kaskaadien vuoristo alueella. Sieltä löytyy myös St Helens tulivuori. Muistaakseni löytyi hovercontrolin sivuilta se scenery. CR Gorge tai jotain sinnepäin. Ja lisukkeita kyseiselle aluerelle mm pieniä työmaa helipadeja.

-taito
Ville Jalonen

Date Registered: 19.09.03

« Reply #21 on: 04.09.05, 12:27 »

Torsten mitä realismi asetuksia käytät yleisesti hekoilla lennellessä? Realismiin suhteen on olemassa miljoona erilaista suositusta. Nemethin koptereissa pitäisi olla kaikki täysissä ja jossain muissa taas puolessa välissä. Roll Eyes Itse lentelen yleisesti kaikki asetukset täysissä tai sitten yksi napautus pois generalista.
Autopilot
Former member
« Reply #22 on: 04.09.05, 12:40 »

Torsten mitä realismi asetuksia käytät yleisesti hekoilla lennellessä? Realismiin suhteen on olemassa miljoona erilaista suositusta. Nemethin koptereissa pitäisi olla kaikki täysissä ja jossain muissa taas puolessa välissä. Roll Eyes Itse lentelen yleisesti kaikki asetukset täysissä tai sitten yksi napautus pois generalista.

Siis lennän yleensä näillä asetuksilla:

General 85%
PFactor 85%
Torque 80%
Gyro effect 100%
Crash tolorance 100%
Auto coord un-check
Gyro Drift un-check
use indicated airspeed.
All controls set to 100% sensitive
rudder(anti-torque) 80% null

Nemethin koneilla sitten täysillä... ainoa vaan kyllä että täysillä realismillä on kyllä aika turha lentää kun on lyhyt joikka. Jos ois pitkä keppi ois vähän parmpi tuntuma taas.
JaniP
Former member
« Reply #23 on: 04.09.05, 12:44 »

Vastaan tähän vaikka minulta ei mitään kysyttykään Tongue Itellä on samat asetukset mitä tuossa edellä mainittiin. Kuitenkaan ne eivät sovi kaikille koptereille, jotkut jopa pystyvät lentämään noilla säädöillä itsestään vaikka ei sauvaan ja polkimiin koskisi ollenkaan (yleensä sellaiset kopterit ovat sitten samantien hangaarista poistuneet.) Olen itse tehnyt niin että olen ottanut nuo edellämainitut säädöt pohjaksi. Perussäätöjen jälkeen olen ensiksi lentänyt default bellillä, sitten uudestaan säätänyt kopteria kiikkerämmäksi ja taas lentänyt, kunnes olen saanut minua miellyttävän, vaikean mutta hallittavan, säädön aikaiseksi. Default bell on sen verran pirullisen kiikkerä peli pelkälle joystickille että sen avulla saa sopivan vaikeilla säädöillä hyvät säädöt muihin käyttämiini koptereihin.
Autopilot
Former member
« Reply #24 on: 04.09.05, 14:44 »

Yksi vakaimmista koptereista on kylläkin Nemethin EC-120, se lentää todella hyin täysillä asetuksilla jopa tavallisella joystickillä  Wink
Ville Jalonen

« Reply #25 on: 04.09.05, 14:58 »

Todellakin Nemethin EC-120 on vakaa kopteri. Laskussa ei tosin kovin vakaa täysillä asetuksilla. Owen Hewittin Bell 206 on myös todella vakaa, ehkä hieman liiankin vakaa.
Autopilot
Former member
« Reply #26 on: 04.09.05, 15:01 »

Ootkos Ville kuullut Dodosim:in Bell 206:sta?
Ville Jalonen

« Reply #27 on: 04.09.05, 15:08 »

Olen ja kiinnostus on tuohon lisäosaan suuri, mutta toinen asia on se, koska aion tuon ostaa. Olen ajatellut muutamaa lisäosaa ja pitää katsoa kumpaan rahansa pistää. Toisessa roottori, toisessa potkuri nokalla, mutta ei mitään autopilotteja.

Tarkista priva samalla
Autopilot
Former member
« Reply #28 on: 04.09.05, 15:19 »

Olen ja kiinnostus on tuohon lisäosaan suuri, mutta toinen asia on se, koska aion tuon ostaa. Olen ajatellut muutamaa lisäosaa ja pitää katsoa kumpaan rahansa pistää. Toisessa roottori, toisessa potkuri nokalla, mutta ei mitään autopilotteja.

Tarkista priva samalla

Juu, no ainakin Dodsim:in JetRangeri om aika kallis, 26€
Antti Tuomela

Date Registered: 03.09.04

« Reply #29 on: 09.09.05, 20:12 »

Embarrassed aina välillä unohtuu seurata joka ketjua jossa on kirjoitellu, no tässä vähä infoa eli

Aircraft design by Deane Baunton. (c) 1999
deaneb@ihug.co.nz

Repaint by Antti Ahokas
Antti.Ahokas@jippii.fi

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Eli tuollainen FS98 on tuossa tuettu mutta hyvin pelittää vielä 2000 professionalissa. Kyl tuota kiva on lennellä vaikka jotain autopilottia joskus kaipaisi. En yhtään muista mistä tuon aikoinaan löytänyt olen
Pages: 1 [2] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1