PE2 saa kyytiä!

(1/2) > >>

Lonkka:
Moi!

Pieni harjoitelma eikä vastaa Ilkan tuotteita!Kokeilua uudella koneella:

http://nappula.1g.fi/video/Kotka1.wmv

Harri

Loki:
En ole vielä viteoo katsonut, mutta on varmasti hyvä. Oletkos Harry jo kuopannut vanhan koneesi ja Ati 9600XT:n? Itselläni suht samanmoinen kokoonpano kuin vanhassa koneessasi, mutta kuvanlaatu on huonompaa, eli asetukset on varmasti viturallaan. Jos mahd. niin voisitko ottaa kuvakaappaukset atin asetuksista.

terv

Jaakko

Lonkka:

En ole vielä viteoo katsonut, mutta on varmasti hyvä. Oletkos Harry jo kuopannut vanhan koneesi ja Ati 9600XT:n? Itselläni suht samanmoinen kokoonpano kuin vanhassa koneessasi, mutta kuvanlaatu on huonompaa, eli asetukset on varmasti viturallaan. Jos mahd. niin voisitko ottaa kuvakaappaukset atin asetuksista.

terv

Jaakko

Moi!

Athlon 2800/1Gt/Radeon 9600XTurbo128 on vielä perheessä ja vielä aivan huippu iskussa!Uutta ei vielä ole viritetty muuten kuin näyttiksen ja muistin osalta.Jos voin auttaa niin niin hyvä.

Harri

BluesmanSF:
Mitäs hittoo Harri niillä satakympeillä aina lentelet kun hävittäjätouhu sujuu noin saamarin hienosti? 
Ei vais, hyvä että meillä on näitä taitavia kavereita pommareitten puikoissa niin saadaan jotain aikaseksikin.. 

Blues

Lonkka:

Mitäs hittoo Harri niillä satakympeillä aina lentelet kun hävittäjätouhu sujuu noin saamarin hienosti? 
Ei vais, hyvä että meillä on näitä taitavia kavereita pommareitten puikoissa niin saadaan jotain aikaseksikin.. 

Blues

Moi!

Sattu vaan niin hyvin kohdalle nuo PE:eet,ja jos totta puhutaan niin ihan puhdas maataistelu äijähän
minä olen .Rakkain ja tehokkain mun käsissä on kumminkin "Illu"

Harri

P.S Onkos Jaska saanut asetukset kohdilleen?

Navigation

Up one level

Next page