FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
23.07.17, 18:44

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  FSNSquad (Moderators: Jari Varje, Harri Lonnqvist)
| | |-+  CFS3 ja WWI
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 [2] Reply Print
Author Topic: CFS3 ja WWI  (Read 5505 times)
Martti Kujansuu

Date Registered: 01.01.03

Re: CFS3 ja WWI
« Reply #20 on: 18.12.05, 14:13 »

Kaikki servut näyttää olevan tukkosia.

Kyllä tuolta tulee minulla ainakin ihan kivaa vauhtia nuo paketit

http://www.polovski.com/offdownload.htm
Olli Peranto

Date Registered: 01.08.02

« Reply #21 on: 18.12.05, 14:44 »

Kyllä tuolta tulee minulla ainakin ihan kivaa vauhtia nuo paketit

http://www.polovski.com/offdownload.htm

10,4 kt/s, rapiat 15h jäljellä ja 9% ladattuna

It is important to understand that the sign of the early Finnish Air Force has nothing to do with the Nazi Germany.The blue swastika was the symbol of good fortune used by the Swedish Count Eric von Rosen!"
Olli Peranto

« Reply #22 on: 18.12.05, 15:30 »

It is important to understand that the sign of the early Finnish Air Force has nothing to do with the Nazi Germany.The blue swastika was the symbol of good fortune used by the Swedish Count Eric von Rosen!"
Martti Kujansuu

Date Registered: 01.01.03

« Reply #23 on: 18.12.05, 15:45 »

10,4 kt/s, rapiat 15h jäljellä ja 9% ladattuna

Kumman hitaasti tulee tuosta linkistä teillä, minulla tuli eilen putkeen 60-80 kt/s:ssa ja tuosta uudemmasta linkistä 120 kt/s:ssa.

EDIT: Ja yhteytenä siis 512/512
Juha Nuutinen

Date Registered: 06.08.03

« Reply #24 on: 18.12.05, 15:49 »

Tollasta viittäsataa pukkaa tulemaan Huh 10 minuuttia ja 49% tullut.

Vajaa 21 minuuttia ja tulla tupsahti. Yhteys on tätä nykyä 4mb/512.
« Last Edit: 18.12.05, 16:00 by Juha Nuutinen »

Olli Peranto

« Reply #25 on: 18.12.05, 17:05 »

Imasin sen FSNS-serverille ajassa 5min 6sec 1,88Mt/s tuosta uusimmasta linkistä.

Skulaaman en ole vielä saanut kun herjaa puuttuvasta msstdfmt.dll tiedostosta, vaikka koneessa on sellainen.

Edit: Ongelma korjattu rekisteröimmällä kyseisen dll. filun.
Eli Käynnistä>Suorita ja kirjoita kenttään regsvr32.exe msstdfmt.dll
« Last Edit: 18.12.05, 17:13 by Olli Peranto »

paarma
Former member
« Reply #26 on: 09.10.06, 14:25 »

Terve!

Kaikille ww1 simu faneille suosittelen lämpimästi tulevaa versiota Over Flanders Fieldistä. Tosin koneita tulee niin pirusti että vaatii melkeimpä dvd:n verran tilaa. Lataamisessa menee varmaan aikaa, mutta sen saa monessa osassa. phase 2 versio ilmestyy tod. näk. jouluksi 2006. Itse ww1 simu fanina voin vakuuttaa tämän olevan tän hetken parasta ww1 skeneä!
Voin myös vakuuttaa että peli on ihan eri kuin mielestäni epäonnistunut cfs3 ja esim. Eri ässiä ja lentueita eri maalauksineen ennätysmäärä verrattuna koskaan aikaisempiin simuihin. Tarkemmin voi käydä tutustumassa alla oleviin linkkeihin.

Jos tulee kysyttävää niin lähettäkää viestiä. Itse olen kanssa OFF tiimissä mukana mm. koneita maalaamassa.

Kaikkea hyvää

Paarma

http://off.oldbrowndog.net/
http://www.sim-outhouse.com/sohforums/forumdisplay.php?f=8
Juha Nuutinen

Date Registered: 06.08.03

« Reply #27 on: 09.10.06, 14:51 »

Moi

Tulihan tuo silloin ladattua jne. mutta jossain meni pahemman kerran kiville. Ei se silloin ottanut ja toiminut. En muista enää tarkemmin.

Jospa jossain elämän vaiheessa tulisi kokeiltua toistamiseen. On vain aika sen verran kortilla kuitenkin ettei sitä riitä niin paljoa kuin haluaisi.

paarma
Former member
« Reply #28 on: 09.10.06, 21:55 »

joo tossa ekassa versiossa on vielä rajallisesti asioita, mut tää julkaistaan kolmessa osassa ja toisessa otetaan jo iso harppaus eteenpäin. Mut kannattaa tosiaan katella siinä joulun tietämillä.
Mulla kesti kanssa saada se ensin toimimaan, mut nettisivuilla ja foorumista löytyy nykyään paljon neuvoja, ja foormumissa on auttavaista porukkaa. Mulla muistaakseni piti muuttaa windows "regional & language" asetuksia jenkkiin. Suomalaiset asetukset jotenkin sekoittaa sitä koodia.

terveisin

Paarma
Pages: 1 [2] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1