FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
24.08.19, 09:03

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti)
| | |-+  Osa AI-liikenteestäkiertää Skandinavian kautta...
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: Osa AI-liikenteestäkiertää Skandinavian kautta...  (Read 408 times)
MikaPohjo
Former member
Osa AI-liikenteestäkiertää Skandinavian kautta...
« on: 11.09.05, 11:12 »

Tää nyt on vähän ihme juttu. Huomasin eilen kun lensin lentoa EFHK-EDDF kuinka KLM:n lento EHAM-LEPA lensi vieressäni Ruotsin rannikon edustalla!!!!!  Huh Ja perästä tuli myös BA:n EGLL-LGRP sekä Deltan KJFK-EGLL...onko tässä nyt jotain järkeä???  Angry

EDIT: Olihan siellä myös muita, mutta nuo oli ainoat mitä muistin. Ja koneita oli tosiaan paljon!! Tampere Center oli ihan ruuhkautunu viiden minuutin ajan  Undecided
kille
Former member
Re: Osa AI-liikenteestäkiertää Skandinavian kautta...
« Reply #1 on: 11.09.05, 12:00 »

Mistä päättelit niiden olevan noilla reiteillä? Lennon numerosta vai laitoitko ne punaiset "tagit" viereen joista näkee koneen reitin? Lennon numerot noissa AI-paketeissa voi olla ihan mitä sattuu..
MikaPohjo
Former member
« Reply #2 on: 11.09.05, 12:56 »

Mä oon sieltä fs9.cfg:stä laittanu päälle, että se näyttää reitin.
kille
Former member
« Reply #3 on: 11.09.05, 15:01 »

Tämä ei tietysti kauhean paljoa auta, mutta olen todennut aiemminkin että AI-liikenne (liikennekoneet) on enemmänkin vain kenttien koristuksena ja siten niihin kannattaa myös suhtautua. Reitit ne lentävät suoraan kentältä kentälle noudattamatta mitään lentoväyliä, ja itse asiassa katoavat kokonaan jonkun ajan kuluttua lähdöstä, kun ovat riittävän kaukana "pelaajasta". En ihmettele yhtään jos ne sekoilisivat reitillä mainitsemallasi tavalla  Wink
Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1