Kommentteja karttapaketista?

(1/4) > >>

sami:
Navigraphin herrojen kanssa juttelin, ja ensimmäisen päivän aikana jo kymmenen VF-pilottia oli meidän oman karttapaketin tilannut. Hyvä tahti siis.

Onko joku jo paketin ehtinyt saada ja onko tähän mennessä kokemuksia tai kommentteja?  Ei ihan vielä ole tainnut ehtiä saapua, mutta kertoilkaapa tässä kun kommentteja tulee.

Minulla on tarkoitus tehdä myös lukuohje noille kartoille, joka tulee aikanaan koulutusmateriaalien mukaan myös.

Sen vielä muistutan, että vaikka heillä virallisesti vain luottokorttimaksu on webbikaupassa, niin suora rahasiirtokin on mahdollinen. Sitä varten pitää vain ottaa yhteys heihin erikseen.

FIN0115:
Pitikö erikseen tehdä tilaus vai riittikö pelkkä edelliseen topiciin viesti kiinnostumisesta?
Tosin, en ole varma lähetinkö tilauksesta sähköpostia.

sami:
Niinkuin vf:n lent.alueella ja piloteille laitetussa mailissa lukee, täytyy tilaus tehdä itse (siellä ohjeet!). Tuo kysely foorumissa oli vain, että kannattaako tuo paketti edes meidän tilata.

havu:
Jokos joku onnellinen on karttapaketin postissa saanut? Itse tilasin viikko sitten ja vielä ei ole näkynyt...

svirkkul:

Jokos joku onnellinen on karttapaketin postissa saanut? Itse tilasin viikko sitten ja vielä ei ole näkynyt...

Ei ole vielä tullut vaikka heti ekana tilaus päivänä tilasin.

Navigation

Up one level

Next page