FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
20.09.17, 21:49

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Muut aiheet
| |-+  Vapaa keskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Virallinen Matti Nykänen/Mervi Tapola Threadi
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] 2 3 ... 28 Reply Print
Author Topic: Virallinen Matti Nykänen/Mervi Tapola Threadi  (Read 120902 times)
Jani Salo

Date Registered: 05.07.01

Virallinen Matti Nykänen/Mervi Tapola Threadi
« on: 16.04.04, 09:48 »

"Kesähäät" kirjoitti iltalehti.... monennetkohan on jo menossa Tongue  Roll Eyes

Matti Nykäsellä ja Mervi Tapola-Nykäsellä on taas kaikki hyvin

tieto jota ilman en voi elää............. huh huh

onkos muita vastaavia lol varmaan parin viikon päästä lehdissä lukee että häät peruttu ja matti ----- mervin :-X

Jani  Angry
« Last Edit: 26.09.05, 09:08 by Jani Salo »

Jani Salo
"No flying machine will ever fly from New York to Paris." -- Orville Wright
"My soul is in the sky." -- William Shakespeare
Espoo, 02230
http://openflights.org/user/777-300ER
Finski
Former member
Re: Virallinen Matti Nykänen/Mervi Tapola Threadi
« Reply #1 on: 16.04.04, 09:51 »

Toi jätkä on niin ***** pelle! Ja kaiken lisäksi niin on Mervikin. Molemmissa on kyllä aivan takuulla syytä tapahtumiin.
Janne Andersson

Date Registered: 16.10.03

« Reply #2 on: 16.04.04, 10:06 »

Toi jätkä on niin ***** pelle! Ja kaiken lisäksi niin on Mervikin. Molemmissa on kyllä aivan takuulla syytä tapahtumiin.

Molemmat on alkoholisteja, joten kännispäissään alkaavat sitten rähinöimään. Tietysti selvinpäin ovat ihan normaaleja, mutta kummallekkaan ei sovi viina.

Mikko Maliniemi
Nik Kammiomieli
Moderator

« Reply #3 on: 16.04.04, 10:09 »

Molemmat on alkoholisteja, joten kännispäissään alkaavat sitten rähinöimään. Tietysti selvinpäin ovat ihan normaaleja, mutta kummallekkaan ei sovi viina.

Jep, ja sitten vielä kun Mervillä on rahaa, millä rellestää, on Matinkin helppo hänen siivellä sitten pistää haisemaan. Itse voisin melkeinpä lyödä vetoa, että Nykäsellä olisi asiat ainakin vähän paremmin, jos se ei olisi ikinä Merviä tavannutkaan...

Entinen hiihtäjä, nykyisin raitis

My photos on Airliners.net
Henkka
Former member
« Reply #4 on: 16.04.04, 12:00 »

Tuntuu että monet ns. suuret urheilijat, taiteilijat, ym. ovat usein myös ihmisinä kaikkea muuta kuin ns. harmaita persoonia.
Mikähän siinä on, vai onko se juuri tämä "hulluus", mikä saa myös toisaalta monista irti uskomattoman tuntuisia suorituksia?

Oli miten oli mutta legendahan tuo jätkä jo on, eläessäänkin. Piti hänestä, tai ei.
Kansan huulilla Matti ja hänen tekemiset kuitenkin on, vähän väliä.
« Last Edit: 16.04.04, 12:02 by Henri Laitinen »
Chone
Former member
« Reply #5 on: 16.04.04, 12:36 »

Joku siinä on että taiteilijaluonteet tuntuu muutenkin olevan vähän erikoisia ihmisiä. Kai se luovuus ja tietynlainen taiteellinen näkemys tuo ihmisessä esiin muutenkin boheemimpaa elämäntapaa. tai jotain.  Wink

Ovat suunnitelleet hommaavansa paikallaiseen Muhelinpurock-tapahtumaan Nykäsen Mattia esiintymään. Siitähän se soppa syntyisikin... :-X
laukkanenmarko
Former member
« Reply #6 on: 16.04.04, 13:46 »

Tietysti selvinpäin ovat ihan normaaleja, mutta kummallekkaan ei sovi viina.
Onko ne joskus selvinpäinkin? Mut sitä mä en ymmärrä että miten noi lehdet jaksaa kirjottaa noista juttua ku ketään ei kiinnosta...
Aki Launonen

Date Registered: 08.10.02

« Reply #7 on: 16.04.04, 13:55 »

Mut sitä mä en ymmärrä että miten noi lehdet jaksaa kirjottaa noista juttua ku ketään ei kiinnosta...

Taas joku yliarvioi suomalaisia... Cheesy Kyllä minä olen tullut siihen tulokseen että aika monia kiinnostaa.
« Last Edit: 16.04.04, 13:55 by Aki Launonen »
Janne Andersson

Date Registered: 16.10.03

« Reply #8 on: 16.04.04, 14:35 »

Onko ne joskus selvinpäinkin?

Kyl mä luulen, että joskus pitää sitäkin iloa harrastaa.

Harri Lonnqvist

Date Registered: 15.11.01

« Reply #9 on: 16.04.04, 14:48 »

Antaa Matin rellestää Mersunsa kanssa!

Moni meistä kumminkaan ei ikinä saavuta Nykäsen tasoa;ei mäessä eikä kapakassa!!

T:Harri

[center]"It is important to understand that the sign of the early Finnish Air Force has nothing to do with the Nazi Germany.The blue swastika was the symbol of good fortune used by the Swedish Count Eric von Rosen!"[/cente
arttula
Former member
« Reply #10 on: 16.04.04, 14:51 »

Niinnoh.. Jos kysessä ei olisi juuri Matti Nykänen, ei tuollaisen alkoholisoituneen idiootin tekemiset uutiskynnystä ylittäisi. Enkä oikeastaan ymmärrä, miksi nytkään ylittävät Roll Eyes Roll Eyes Undecided

Arttu
Jani Salo

« Reply #11 on: 16.04.04, 18:09 »

varmaan saa matti jonkinverran kaljarahaa kun noin ahkerasti iltapäivälehdet hänestä kirjoittaa Tongue ei taida olla yhtään seiskan numeroa jossa ei olisi nykäsen mattia Tongue Tongue ja tuntuu että joka tuosessa iltalehdessä on juttua matista........................................

Jani Salo
Espoo, 02230
Henkka
Former member
« Reply #12 on: 16.04.04, 18:19 »

varmaan saa matti jonkinverran kaljarahaa kun noin ahkerasti iltapäivälehdet hänestä kirjoittaa Tongue ei taida olla yhtään seiskan numeroa jossa ei olisi nykäsen mattia Tongue Tongue ja tuntuu että joka tuosessa iltalehdessä on juttua matista........................................

Mieshän olisi mijlonääri, jos omaisi vähääkään Keke Rosbergin liikemieskykyjä.
Kekestähän piti joskus Suomen Postin julkaista postimerkki, mutta se kaatui siihen, kun formulamies halusi siitä rahaa.
Keke sanoi vain jotenkin niin, että liikeyritys se Postikin nykyään on ja haluaisi tehdä hänen naamallaan tuottoa. Kyllä hän siitä omansa siivunsa haluaa.

Matilla on kuitenkin monet lehdet myyneet hyvin. Vastapainoksi Mattia on viety reissuun, jne. mutta silti tuntuu että halvalla on mennyt.
Toisaalta, onhan Matti käsittääkseni saanut lahjatontit ja talot aikoinaan, mutta ne ovat taineet kadota alta elämän eri käänteissä.

Mutta mitäpä tässä enempää Matin menoja/tuloja pohtimaan. On tässä omassakin elämässä pohdittavaa ihan riittävästi talouspuolella  Grin
« Last Edit: 16.04.04, 18:19 by Henri Laitinen »
mitch83
Former member
« Reply #13 on: 17.04.04, 07:49 »

Onko ne joskus selvinpäinkin? Mut sitä mä en ymmärrä että miten noi lehdet jaksaa kirjottaa noista juttua ku ketään ei kiinnosta...

Tämän takia lopetimme 7-päivää lehden tilaamisen 5 vuotta sitten kun emme enää jaksaneet lukea nykäsen matista. Saimme tässä vähän aikaa sitten yhden ilmaisnumeron kyseisestä lehdestä ja "erikoistarjouksen" vuoden lehdistä. Tässä kyseisessä numerossa oli -yllätys yllätys- Nykäsen Matti etusivulla jonkin "skandaalinsa" kanssa. Huoh. Jäi muuten lukematta.

Ihan periaatteesta boikotoin lehtiä jotka Nykäsestä kirjoittavat. Jos iltapäivälehti jonka normaalisti luen, kirjoittaa nykäsestä... Loppu lukeminen siihen.
Sami Puro
Administrator

Date Registered: 03.07.01

« Reply #14 on: 17.04.04, 12:39 »

Voisiko joku ostaa Matille ja kaikille vaimoille menolipun Mombasaan (non-refundable).... Ja sinne saavuttaessa sitten joku sopiva erikoisvastaanotto ettei enää tarvitsisi kyseisestä herrasta kuulla.  Roll Eyes

Manage your own airline: AirwaySim - the Airline Game
Jani Salo

« Reply #15 on: 17.04.04, 12:53 »

Voisiko joku ostaa Matille ja kaikille vaimoille menolipun Mombasaan (non-refundable).... Ja sinne saavuttaessa sitten joku sopiva erikoisvastaanotto ettei enää tarvitsisi kyseisestä herrasta kuulla.  Roll Eyes

sitten Mombasalaiset maksavat Nykäsen takaisin suomeen kun Mombasa Times kirjottaa joka numerossaan miehen toilailuista piitsillä Tongue  :-X

Jani Salo
Espoo, 02230
Sami Virkkula

Date Registered: 19.04.04

« Reply #16 on: 20.04.04, 20:47 »

Olin vuosi sitten tampereella kurssilla. Jutellessani kurssinjohtaja kanssa juttu ajautui jostain syystä masa hiiri keskusteluun. Äijä asustelee parin kadun päästä tapola/nykäsestä. Tiesi kertoa että Mervi se juoppo siellä on. Matti sentäs yrittää edes joskus olla selvinpäin ja hillitä sitä ryyppäämistä.

Muistaakseni Mervi on ostettu tapolan makkarasta ulos. Sillä on varmaan joku viikkoraha systeemi. Wink

Mattihan vastikään kertoi "Lehdet tekevät bisnestä näillä minun toilailuilla ja niin teen minäkin" Ei se ihan tyhmä ole.
Marco Tallskog

Date Registered: 25.03.04

« Reply #17 on: 21.04.04, 12:18 »

Uskomattomin juttu oli kun Phuketissa konetta odotellessamme silmiimme osui Bangkok News. Ja arvatkaapas kenestä siellä oli juttu... aivan.  Kissankokosin kirjaimin otsikko "Matti Nykänen, Still a star"... Grin
raimo
Former member
« Reply #18 on: 21.04.04, 14:57 »

Maailman paras mäkihyppääjä, aikoinaan, ja tavallaan edelleen. Muuhun en ota kantaa.

"Elämä on laiffii!"
"Ihmisen parasta aikaa on elämä."

Siinä pari kuolematonta lausahdusta suuren Jyväskyläläisen ajattelijan suusta. Smiley
« Last Edit: 21.04.04, 14:58 by Raimo Urpalainen »
Henkka
Former member
« Reply #19 on: 21.04.04, 15:20 »

Nämähän ovat jo klassikoita Cheesy:

"Aina ku mä hyppään ja pääsen siihen hyppyrin nokalle, niin mulle tulee sellanen "bon voyage" -tunne, siis että mä oon kokenu tän joskus aikasemminkin."

"Ehkä join, ehkä en, so not kunhan hyppy kulkee!"

"Jokainen tsäänssi on mahdollisuus!"

Lisää mm.:

http://www.mattinykanen.net/thoughts.html

Pages: [1] 2 3 ... 28 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1