Virallinen Matti Nykänen/Mervi Tapola Threadi

<< < (25/110) > >>

Esa:
Niin ja jos ei muuta sille päivälle löydy, niin "Matti liukastui suihkussa"

Ilkka:
Sitäpaitsi vankilastahan pääsee joskus lomalle...

Esa:
Se vaan on terveellistä muistaa, että Matti ei ole niistä lööpeistä vastuussa, eikä Mervi, eikä iltapäivälehtien toimituskaan varsinaisesti, vaan se, joka ostaa sen iltalehden tai -sanoman. Minä olen ostanut elämässäni 2 kpl. En muista kumpia olivat, mutta johonkin lööppi- tai kansijuttuun perustuivat ja pettymyksiä olivat.

tepatestaaja:

Minä olen ostanut elämässäni 2 kpl. En muista kumpia olivat, mutta johonkin lööppi- tai kansijuttuun perustuivat ja pettymyksiä olivat.

<offtopic>
Mulla on toisenlaisia kokemuksia: Itse ostin joskus vuonna -91 Iltalehden, kun olin kansikuvassa ja koko aukeaman jutussa haastateltuna ja kuvattuna.   Ei ollut hirveä pettymys...  

Tuo lienee viimeisin kerta kun olen ostanut iltalehden tai -sanomat. Lähisuvussa on tosin yksi todellisuudesta vieraantunut sukulainen, joka ostaa vuoden jokaisena päivänä kummatkin lehdet. Miettikääpä mitä kaikkea tuostakin vuodessa säästyneellä rahalla voisi tehdä!
</offtopic>

teemuv:
Ja minkälaisen aiheen tuosta sitten roskalehdet saavat eli mitä sitten tapahtui kun Matti pudotti saippuan

Niin ja jos ei muuta sille päivälle löydy, niin "Matti liukastui suihkussa"

Navigation

Up one level

Next page

Previous page