Virallinen Matti Nykänen/Mervi Tapola Threadi

<< < (49/110) > >>

lento:
Justiinsa äskön Oli Matti Ruub
en ja Jaanas Show:ssa. Olikohan nyt ihan selvin päin edes? . Täytyy sanoa, että minä ainakin uskon siihen mitä mies puhuu itse enkä mihinkaan saa***** Iltasanomiin ja Iltalehtiin enkä Katsoon seiska päivään sun muihin lehtiin ylipäätään . Media on suomessa niin paskaa "siteraan tässä nyt matin käyttämää ilmaisua", että täällä ei jätetä ihmisiä rauhaan . Ihminen ei saa olla Ihminen suomessa . Hienoa Matti Nykänen mahtavaa että kerrot asiat suoraan. tsehpiä sinulle, minulla on ainakin sympatiat sinua kohtaan. Hienoa nähdä Ihminen Ihmisenä.

Jukkis:
Kuka tota jaksaa enää katsoa tai edes uutisoida. Alkaa olla Hytöselläkin vissiin aiheet vähissä.

Henkka:

Justiinsa äskön Oli Matti Ruub
en ja Jaanas Show:ssa. Olikohan nyt ihan selvin päin edes? . Täytyy sanoa, että minä ainakin uskon siihen mitä mies puhuu itse enkä mihinkaan saa***** Iltasanomiin ja Iltalehtiin enkä Katsoon seiska päivään sun muihin lehtiin ylipäätään . Media on suomessa niin paskaa "siteraan tässä nyt matin käyttämää ilmaisua", että täällä ei jätetä ihmisiä rauhaan . Ihminen ei saa olla Ihminen suomessa . Hienoa Matti Nykänen mahtavaa että kerrot asiat suoraan. tsehpiä sinulle, minulla on ainakin sympatiat sinua kohtaan. Hienoa nähdä Ihminen Ihmisenä.

Mielenkiintoista, että Matti valittaa lööppi- ja juorulehtien julkisuudesta, kun itse on käynyt monia avioriitojaan näiden lehtien välityksella, samoin kuin myynyt häitään ja häämatkojaan lehdille.
Mutta kun jutut eivät ole aina vain positiivisia, niin jo on haukkuminen käynnissä. Ja itsekkin tarinat ja totuudet tuntuvat vaihtuvan lomissa kommenteissaan, kun ihmetellään että kuka joi, löi, jne.
Itse näin vain haastattelun viimeiset minuutit, mutta kyllä Matti tuntui olevan jossain pöhnässä tukevasti. Tukena oli onneksi Seiska -lehden oma hovitoimittaja. Siksi tuntuu entistä oudommalle nuo kommentit rauhaan jättääämisestä lehdistön suhteen. Että sikäli ei oiken auennut Matin valitus median kohtelusta, kun toisella kädellä myy itseään minkä kerkeää...

Kaltsu:
Ne ketkä missas eilisen, niin täältä löytyy http://koti.mbnet.fi/opairc/rubenjonas_mattinykanen.avi

ilkkapo:

Ne ketkä missas eilisen, niin täältä löytyy http://koti.mbnet.fi/opairc/rubenjonas_mattinykanen.avi

Löytyisiköhän sen Ibby Loven haastattelua? Oli kuulemma ihan pönttö sekaisin haastattelun ajan!

Navigation

Up one level

Next page

Previous page