Nyt mulla välähti :D !

(1/2) > >>

Mikk0:
Mulla kehitys ideoita pukkaa, mutta tää on minusta hyvin mietitty ja keksitty (minun mielipiteeni) .
Aiheen tekijälle eli vaikka minä, niin saan olla sen aiheen moderaattori eli siis mitä siihen aiheeseen tulee vaikka vastauksia/kysymyksi/jne.  . Niin saa poistella niitä/korjaa  .
Ja sitten miksi näin koska: Hyvät asiat:
+Vaikka onki moderaattoreita niin kaikkea ei pysty editoimaan/poistamaan viestejä.
+Saa poistella ittensä mielestä huonot viestit pois/korjaa niitä.
+ (-)Ja moderaattoreille jää vähemmän työtä/ei ollenkaa (ja onko se hyvä asia? en tiedä en ole moderaattori)
Huonot asiat:
- Joku foorumissa joka haluaa leikkiä niin editoi jonkun viestiin asiattomuuksi  ja poistelee viestejä oman tahtonsa mukaan  , tai no toisaalta tämmöstä, ideaa voi kokeilla jos se menee niin kuin laitoin ihan pelleilyksi niin pistetään vanha tapa käyttöön (eli aina voi kokeilla).
-Foorumista voi tulla hyvin äkkiä leikkimis paikka 
-Väärin editoitu ja sitten ihan hyvän viestin poistettu.

Tässä oli minun ideani monista muista ideoista , jos aletaan jatkoa mietellen. Voidaan laittaa äänestyksen pystyy , eli kuka haluaa ja kuka ei ? (demokratiaa)
Mutta asian ydin on se: Että tajusitte mitä kirjoitin  .

Juha:
Ennemmin Sami pistää putiikin kiinni kuin alkaa tuollaisia suunnittelemaan.

kijupa:

Aiheen tekijälle eli vaikka minä, niin saan olla sen aiheen moderaattori eli siis mitä siihen aiheeseen tulee vaikka vastauksia/kysymyksi/jne.  . Niin saa poistella niitä/korjaa  .

Ei tule toimimaan. Perustelen asiaani hyvin yksinkertaisesti : tuollainen tulee johtamaan kaikenkarvaisiin sotiin ja p...n jauhamiseen tyyliin "miks mun viestini poistettiin/muutettiin". Toiseksi epäilen, että tuo ei edes teknisesti ole mahdollista. Joten henkilökohtaisesti ammun koko idean alas!!!!
EDIT : joten takaisin piirustuspöydän ääreen

Nelarius:
Jokainen on oman threadinsa herra!

mk04:
Eikö tätä  varten ole luotu ilmoita valvojalle nappi?

Navigation

Up one level

Next page