FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
24.06.18, 05:00

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Häiritsevätkö simun "errorit" jatkuvasti lentelyäsi?
:  

« previous thread next thread »
Poll
Question: Häiritseekö simun tilttailu jatkuvasti lentelyäsi?
Kyllä, niin paljon, että olen harkinnut lentelyn lopettamista. - 3 (2.7%)
Häiritseehän se, mutta ei voi mitään. - 17 (15.5%)
Häiritsee silloin tällöin. - 22 (20%)
Ei häiritse. - 10 (9.1%)
Simuni tilttailee hyvin harvoin. - 58 (52.7%)
Total Votes: 110

Pages: 1 [2] Reply Print
Author Topic: Häiritsevätkö simun "errorit" jatkuvasti lentelyäsi?  (Read 1377 times)
juhake
Former member
Re: Häiritsevätkö simun "errorit" jatkuvasti lentelyäsi?
« Reply #20 on: 12.10.05, 19:08 »

Tilanne: Olet juuri päässyt hoitamaan EFHK TWR positiota Jämijärven leirin aikana. Yhtäkkiä suurimman ruuhkan ollessa ilmassa koneesi jumittuu hetkeksi, sitten se kaatuu kokonaan. Tässä sinua on kuvattu salaa.  Grin Grin  http://radified.com/video/damn_pc.htm  (Tallentakaa koneelle)
Rikuuho
Former member
« Reply #21 on: 12.10.05, 19:20 »

Mitkä errorit?  Wink

Itselläni taitaa olla vierähtänyt vuoden päivät siitä kun simu on tiltannut Smiley. Eli ei todellakaan häiritse
JaniP
Former member
« Reply #22 on: 12.10.05, 22:29 »

Häiritsee niin paljon että tässä viikko sitten otin pois kokonaan ettei mene hermot lopullisesti. Puolisen vuotta sitten ostin uuden tuliterän konepaketin. Olen lentänyt varmasti yli tuhat lentoyritystä tähän asti, mutta niistä ehkä kymmenen on ollut sellaisia että olen päässyt tilttaamatta määränpäähän saakka. Tosi hyvä onnistumisprosentti tai sitten pirun hyvät hermot?

Olen hakenut tältä sivustolta kaikki vinkit, käynyt läpi googlet, yahoot, avsimit jne. mutta mistään ei ole löytynyt toimivaa kikkaa. Edes täysin puhdas asennus (siis kaikki defaulttia, ei noCD:tä, eikä edes 9.1 päivitystä) ei estä tilttaamista. Yleisimmät valitukset ovat olleet terrain.dll, joskus harvoin FS9.exe, ja harvemmin panel.dll. Uuden asennuksen jälkeen alkoi myös ctd (=crash to desktop) lisääntyä. Edellisellä kerralla kun asensin simun uudestaan, tuntui että 9.1 päivitys vain lisäsi ctd:tä. Tietokoneelle ei ole myöskään asennettu kuin tarvitsemani ohjelmat, joten niiden yhteensopivuudessa ei luulisi olevan mitään ongelmaa, koska ne eivät ole päällä silloin kun olen kokeillut lennellä. Simu taisi olla myös ihan ensimmäinen asennettu ohjelma tähän koneeseen.

edit: kokeilin asentaa muitakin 3d pelejä ja samanlaiset random crashit vaivasivat niitäkin. Muuten kone toimii mainiosti, mikään diagnostiikkaohjelma ei valita mistään ja 3Dmark antaa ihan soveliaat pisteet.

Koneen sisälmykset on tässä. AMD sempron 3000+, 1024DDR, MSI K7N2 Delta emolevy. Club 3d Radeon 9600XT. Äänikortti on emoon integroitu ja käyttiksenä Windows XP home OEM + SP2.

Edellisellä koneella, (AMD900, gforce2, soundblaster live!, windows98), tapahtui vain harvoin kaatumisia ja silloinkin oli yleensä kuskissa vika.

edit: Vikaan löytyi ratkaisu pitkällisen etsinnän jälkeen ja se on totaalisen huono ja kaikkeen sopimaton Club 3d:n näytönohjain jolla kaatuu randomina joka ikinen hiemankin tehoa vaativa 3d ohjelma, grafiikkaohjelma tai peli. Ei voi mitään  Undecided
« Last Edit: 26.10.05, 15:58 by Jani Puumala »
lento
Former member
« Reply #23 on: 13.10.05, 04:31 »

Häiritsee välillä. Kun on noin 2500 Sceneryä. Niin aina välillä jossain on vikaa Grin
Pages: 1 [2] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1