Apupyöräpartio Siivet-lehdessä!!

(1/2) > >>

BluesmanSF:
Haa! FSNS-laivue on vihdosta viimein päässyt ansaitsemaansa julkisuuteen, Hollywood here we come! Maailman parrasvalot aukeavat meille siis kahden pikkuisen kuvan muodossa.. 

..Eli siis vakavasti ottaen, katsokaapa ystävät hyvät Siivet-lehden numeroa 6, sivua 18. Christian vanhana linssiluteena on päässyt kuvaan Bostonia ohjastaen, minä siivellä räpeltäen.  Oli kyllä aika hauskaa, kun paikallisessa kirjastossa Siivet-lehteä selaillessani huomasin ensin artikkelin IL-2:sesta ja online-simuilusta, ja sitten itse nappaamani kuvat joltain lennolta, jossa näkyy kaksi Bostonia tiiviissä muodossa, nokassa numerot 65 ja 21..  Aikas konstikasta kerrassaan.

Saamari vaan kun, noita kuvia en löydä enää mistään, FSNordic kun poistaa yli kuukauden vanhat kuvat, ja itse formatoin kovalevyni jokin aika sitten.. 

Joka tapauksessa kolminkertainen hurraa-huuto FSNS-laivueelle, olkoon tulevaistuutemme täynnä kunniaa ja mainetta!! (höpönlöpön..) 

Lähden tästä parin tunnin päästä ajelemaan Lapphiin, joten nähdään ensi viikolla, kun kokeetkin on ohi ja ehdin taas kunniakkaitten Syöksysämpylöidemme puikkoihin!

Blues

ckur:

..Eli siis vakavasti ottaen, katsokaapa ystävät hyvät Siivet-lehden numeroa 6, sivua 18. Christian vanhana linssiluteena on päässyt kuvaan Bostonia ohjastaen, minä siivellä räpeltäen.  Oli kyllä aika hauskaa, kun paikallisessa kirjastossa Siivet-lehteä selaillessani huomasin ensin artikkelin IL-2:sesta ja online-simuilusta, ja sitten itse nappaamani kuvat joltain lennolta, jossa näkyy kaksi Bostonia tiiviissä muodossa, nokassa numerot 65 ja 21..  Aikas konstikasta kerrassaan.

Ja mitenkäs tekijänoikeuslaki sanoo tuohon että kuvia on ilman Blån  lupaa otettu käyttöön?  No joo...     Ja muuten numero 65 on Stoke, mulla on numero 55... Eli siinä meni meikäläisen hetki parrasvaloissa... 

woordi:
Stoken numero on 65 ja ch 55 Ja hyvää matkaa

Edit: Äh CH kerkes ensin

ckur:

Stoken numero on 65 ja ch 55 Ja hyvää matkaa

Edit: Äh CH kerkes ensin

Speedy on sairaan nopee!    Ja kerran vielä muokkasin viestiä...

Ja juu munkin puolesta hyvää reissua, älä törmää hirveen tai poroon kun kuitenkin meette sinne matalalentoa... 

BluesmanSF:
No perhana! Vilpitömät pahoitteluni CH, ja sydämmelliset onnitteluni Stoke! 
Tämän siitä saa kun ei hetkeen lentele rattijengin kanssa.. 

EDIT: muokkaaminen on muotia... Kiitokset! Varmasti ajan varovasti, parikymppiä alle rajoituksen, niin mennään varman päälle! ...ja ollaan viimeistään ensi viikolla perillä jos heti lähetään..    Ja tohon tekijänoikeuteen, siihen palaa kiinni.  Kävihän tuo minulla mielessä, mutta samapa tuo, luvan olisin antanut ilomielin, ja saatinpahan jonkunasteista "huomattavuutta" mekin. (asteikolla 1-10: 2½, kuvat pieniä ja FSNS-laivueesta ei mainita..)

Blues

Navigation

Up one level

Next page