FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
19.07.19, 23:22

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  FSNSquad (Moderator: Jari Varje)
| | |-+  4.02 ladattavissa!
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 [2] Reply Print
Author Topic: 4.02 ladattavissa!  (Read 6148 times)
woordi
Former member
Re: 4.02 ladattavissa!
« Reply #20 on: 26.10.05, 12:08 »

hieman on sekaista, ainakin minulle. Eli minulla olis tuo FB+AEP+PF, ja miun pitäis ladata toi 4.02m. Ja tämä tiedosto pitäisi olla 30Mb? Huh

Tästä varmasti se oikea http://ilkar.1g.fi/pf_v402.exe
Rauno Tuomola

Date Registered: 05.04.04

« Reply #21 on: 26.10.05, 15:34 »

hieman on sekaista, ainakin minulle. Eli minulla olis tuo FB+AEP+PF, ja miun pitäis ladata toi 4.02m. Ja tämä 4.02m tiedosto pitäisi olla 30Mb Huh Näinkö?
Jotakuinkin näin. Olet tietysti asentanut kaikki 3 samaan hakemistoon. Ja olet aikaisemmin asentanut 4.01m:n. Minulla 4.02 pätsin nimi on pf_v402m.exe ja sen koko on 31 MB.
Rauno

FP Pavilion h9-1060sc, Intel Core i7-2600 3.4 GHz, 16 GB DDR3, nVidia GeForce GTX 580 Ti 1,5 GB, Win10 Home 64-bittinen FI
Barambas
Former member
« Reply #22 on: 27.10.05, 17:26 »

Juu, toimii toimii. Jotenki tuntuu, että koneet lentäisivät nopeammin, tai sitten silmissäni on vikaa...
Marski
Former member
« Reply #23 on: 27.10.05, 19:19 »

Juu, toimii toimii. Jotenki tuntuu, että koneet lentäisivät nopeammin, tai sitten silmissäni on vikaa...

Sama juttu tuntui itsellänikin kun Me-262 meni 2000 metrissä 760 km/h:ssa....  Cool
woordi
Former member
« Reply #24 on: 27.10.05, 20:23 »

Ja spitti on muuttunut mopoksi
Barambas
Former member
4.02 Sotki oman FB-AEP-PF?
« Reply #25 on: 28.10.05, 13:27 »

Terve...
Tänään koulusta, innoissani odottelin viikonloppua, käynnistin HyperLobbyn, liityin servulle: AFJ-Dedicated (4.02m). Peli käynnistyi, mutta huomasin että asetukset olivat muuttuneet, resoluutio oli vaihtunut 640x480 sen sijaan, että se pitäisi olla 1024x768. Eipä siinä mitään, huomasin myös, että konetta ei pysty katselemaan/kääntelemään samaan tapaan, kuin sitä pystyi ennen. Eli ruudussa näkyy hiiren kursori, ja kun kursori osuu ruudun reunaan, loppuu kameran "kääntösäde". Ennenhän lentokonetta on ovinut katsella ulkokuvakulmasta niin moneen otteeseen, kun vain hiiren johto ylettää. Mutta nyt pyörittely tyssää, kun hiiren kursori siis päätyy näytön laitaan. Laittaessani vahvistimen päälle, huomasin että äänet olivat kadonneet. Ei muutakuin Pelistä pois ja il2Setuppia säätämään. Noh, tämäkään ei onnistunut. Koittaessani poistua pelistä, huomasin, että Esc -näppäin ei toimi. Eli en pääse pelivalikkoon, jotta voisin poistua pelistä tavalliseen tapaan. Ei muutakuin Ctr, Alt + Del.

Sori, en osaa pienentää kuvaa...
[ attachment removed ]

Tämän näköinen on peli, eli tuo Servun "tilanne taulukko" on keskellä ruutua. Pilotin pää ei käänny enempää vasemmalle (sama juttu oikealle, sama juttu ulkokuvakulmasta), ja se hiiren kursori pitäisi olla tuossa kuvan vasemmassa laidassa, mutta se ei näy kuvakaappauksessa.
      Tämmöstä, onko teillä ollut samanlaista ongelmaa, ei pelkästään tämän päivityksen yhteydessä, vaan yleensä. Vielä ihmeellisempää on, että pari päivää sitten koko roska toimi, iha niin kuin olen jo tällä trheadilla kirjoittanut: "juu, toimii toimii..."  Peli ei sitten varmaan perjantaista tykännyt Sad
Löytyiskö neuvoja...?

t. Nieminen
« Last Edit: 28.10.05, 15:56 by Keijo Nieminen »
Erkki
Former member
« Reply #26 on: 30.10.05, 14:29 »

Asenna koko roska uudestaan... Tai hei, entäs uudelleenkäynnistyksen jälkeen?

Minullakin tuo temppuilee, mutta se tyytyy yleensä vain jumittamaan kesken taistelun tai sammumaan heti käynnistyksen jälkeen.

Entä yksinpeli?

Saattaapi olla, että olet klikkaillut hiirellä/painanut tangenttia ennenkuin peli on käynnistynyt --> peli jää "taustalle" pyörimään. Tuolloin pelin pitäisi heti latauksen jälkeen heittää työpöydälle ( ja alt+tabilla takaisin peliin ), mutta minulle on kerran käynyt niin ( ei tosin IL2:ssa ), että peli jäi näiden kahden tilan välille. "Oireet" olivat melkein samanlaiset kuin sinulla. Todella ärsyttävää kun on kyseessä räiskintäpeli...  Cool
Barambas
Former member
« Reply #27 on: 31.10.05, 10:32 »

Asenna koko roska uudestaan... Tai hei, entäs uudelleenkäynnistyksen jälkeen?

Minullakin tuo temppuilee, mutta se tyytyy yleensä vain jumittamaan kesken taistelun tai sammumaan heti käynnistyksen jälkeen.

Entä yksinpeli?
Yksinpeli ei toimi, mikään ei toimi. Oon kokeillut "kaikkia" keinoja, ja kunhan koulusta kotiin pääsen, niin asennan koko paketin uudestaan. Voi olla etä olen tunaroinut jotain sillä aikaa, kun peli on yhdistänyt serveriin. Tänään aamulla kokeilin vielä viimesen kerran, ennen uninstallointia, että tomimiiko se...Ei  tominut, koko peli sakkasi eikä edes käynnistynyt Undecided
ckur
Former member
« Reply #28 on: 31.10.05, 18:40 »

Keijo, saitko toimimaan?
Barambas
Former member
« Reply #29 on: 01.11.05, 14:17 »

Pikkasen koulussa kiirettä. En vielä ole kerennyt edes aloittamaan, mutta sillä aikaa vielä kerran, olihan tämä se oikea asennusjärjestys?
1. IL2FB
2. AEP
3. PF
4. 3.03m päivitys
5. 4.01m päivitys
6. 4.02m päivitys
Pitäskö tosta jättää joku päivitys välistä, nyt kun on tuo 4.02m?

t. Nieminen
OPe
Former member
« Reply #30 on: 01.11.05, 14:52 »

Kaikki tarvitaan..
SampsiMiMi
Former member
« Reply #31 on: 01.11.05, 17:39 »

Pikkasen koulussa kiirettä. En vielä ole kerennyt edes aloittamaan, mutta sillä aikaa vielä kerran, olihan tämä se oikea asennusjärjestys?
1. IL2FB
2. AEP
3. PF
4. 3.03m päivitys
5. 4.01m päivitys
6. 4.02m päivitys

t. Nieminen
joo mulla piti ainakin päivittää  3.03:sen jälkeen joku 3.04 muuten ei toiminut  Wink
Barambas
Former member
« Reply #32 on: 03.11.05, 19:02 »

Keijo, saitko toimimaan?
Noniin, pienen päivitys kamppailun jälkeen 4.02m, ja samlla tietenkin koko paketti toimii taas. Viikon paussi tuli lentelystä pidettyä, joten nyt kun homma on purkissa, on fiilikset katossa. Cheesy Olihan tämä hyvä synttärilahja itselleni, vaikka kaikki pelit ja vermeet itse ostin. Smiley Eli taas ei muuta kuin: "radalla nähdään"

t. Nieminen
ckur
Former member
« Reply #33 on: 03.11.05, 20:04 »

Olihan tämä hyvä synttärilahja itselleni, vaikka kaikki pelit ja vermeet itse ostin. Smiley

Varmin tapa saada toivomansa lahja  Grin
Pages: 1 [2] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1