Nightwish etsii uutta naissolistia

<< < (41/53) > >>

jlahtonen:

Munat ja korkea ääni? Vrt. Teräsbetoni.

En ole koskaan Tarjalle tarkastusta tehnyt, joten tuohon en osaa sanoa mitään 

Laulaa hän osaa. Sitä ei voi kiistää. Sopiiko se sitten tuohon musiikkiin, riippuu kuulijan omista mieltymyksistä. Minä kyllä kuuntelen sitä mielelläni (kuten myös teräsbetonia).

-Juha

andy1:
Tarja Turunen on ällistyttävän huono laulaja ollakseen korkeahkoa klassisen laulun koulutusta nauttinut. Äänenmuodostus on vaan niin hanurista. Siihen kun lisää säälittävän englanninkielen taidon, ei sitä kuuntele pirukaan itkemättä. Tän Evan kuulin vahingossa radiosta ja se oli kyllä oiva harppaus parempaan, joskaan Nightwishistä tuskin edelleenkään tulee suurta suosikkiani.

-A-

arttula:

Tarja Turunen on ällistyttävän huono laulaja ollakseen korkeahkoa klassisen laulun koulutusta nauttinut. Äänenmuodostus on vaan niin hanurista. Siihen kun lisää säälittävän englanninkielen taidon, ei sitä kuuntele pirukaan itkemättä. Tän Evan kuulin vahingossa radiosta ja se oli kyllä oiva harppaus parempaan, joskaan Nightwishistä tuskin edelleenkään tulee suurta suosikkiani.

-A-

Tämä on taas kaiketi niitä mieltymyskysymyksiä, joista on vaikea kiistellä. Alunperin kun kuulin ensimmäistä kertaa Nightwishiä, huomioni kiinnittyi nimenomaan laulajan ääneen, joka minun mielestäni oli kertakaikkisen upea. Mutta makuasioitahan nämä.

Arttu

andy1:

Tämä on taas kaiketi niitä mieltymyskysymyksiä, joista on vaikea kiistellä. Alunperin kun kuulin ensimmäistä kertaa Nightwishiä, huomioni kiinnittyi nimenomaan laulajan ääneen, joka minun mielestäni oli kertakaikkisen upea. Mutta makuasioitahan nämä.

Arttu

No jossain määrin kyllä, mutta eipä tuo noilla avuilla olisi oopperalaulajana pitkälle pötkinyt. Nythän se voi tehdä mitä vaan ihan vaan nimellään. Mulle ensimmäinen tuttavuus ko. bändiin taisi olla Gary Moore -cover Over the hills and far away, jossa huomiota kiinnitti originaalia rankempi asenne ja jopa Mooren kitarointia suuremmin alittamatta vedetty upea soolo. Korkealta honottava ämmä latisti tunnelmaan jonkin verran.

-A-

Esa:
Over the Hills ei minusta ollut erikoisen hyvä koverivalinta Nightwishille. Kyllähän pojat soittaa osaavat, mutta ei vaan minusta istunut oikein NW-tyliin ja Tarjan lauluun. Eipä sillä että Gary Mooren laulamisessa mitään kehumista olisi. Minusta vanha Nightwish oli parhaimmillaan kappaleessa Wish I had an angel, jossa Marco ja Tarja loivat "hiukan" erilaisilla laulutyyleillään huikean kontrastin. Mutta Dark passion play saattaa olla ensimmäinen Nightwish-albumi jonka ostan, sen verran hyvältä ovat maistiaiset kuulostaneet.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page