Nightwish etsii uutta naissolistia

<< < (45/53) > >>

Jukkis:

Minä taas pidin enemmän entisestä...

Sama vika rahikaisella. Turusen ääni oli huomattavasti eksoottisempi ja kuitenkin huomattavasti selkeämmin artikuloitu. Eihän tässä enää saa sanoista selvää. Tytön ääni on turhan tavanomainen. Noin muuten biiseissä on edelleen hyvä meininki, mutta kyllä minulle ainakin Tarjan ääni oli se Nightwishin viehätys.

Miten olisi "poppari"? Mitä enemmän noita videoita esim. katsoo, sitä enemmän käy ärsyttämään hänen "popkeikistely" ja sitä kautta myös ääni rupeaa jurppimaan. Inhottava tilanne, kun biisit olisi potentiaalisia, mutta sitten se Barbie Girl-ääni vie uskottavuuden.

Hyvin aseteltu!

tiippari:

Sama vika rahikaisella. Turusen ääni oli huomattavasti eksoottisempi ja kuitenkin huomattavasti selkeämmin artikuloitu. Eihän tässä enää saa sanoista selvää. Tytön ääni on turhan tavanomainen. Noin muuten biiseissä on edelleen hyvä meininki, mutta kyllä minulle ainakin Tarjan ääni oli se Nightwishin viehätys.

Hyvin aseteltu!

Noissa rock (tai hevi) ympyröissä muutkin asiat kun ääni merkitsee aika paljon. Esim. ns. uskottavuus ja asian takana seisominen.  Kannattaa (edes yrittää) muistaa että uudella solistilla ei ole kovin helppo tehtävä edessä.

Tää uus mimmi on jotenki semmoinen raikas tuulahdus koko juttuun, ainaki mun mielestä.

Tosin, porukka tuntuu kuitenkin edes jotenkuten hyväksyä uuden NW:n... http://www.ifpi.fi/tilastot/2007myydyimmatkotimaiset.html ainakin suomessa.

Tässä on yksi näkökanta tähän aiheeseen: http://www.youtube.com/watch?v=J4IDDF-l98c

Minulla ei ole ensimmäistäkään NW levyä mutta jos minulta kysyttäis, tässä asiassa luottasin erään kosketinsoittajan visioon, erittäin vahvasti.  Tämä eräs kosketinsoittaja on selkeesti erittäin lahjakas säveltäja & muusikko.

Bonus track: http://www.youtube.com/watch?v=BYJs3ajxvQI

Mut hei, että HIM on maailman kovimmalla listalla sijalla 12. Kovaa kamaa, todella kovaa.

jranki:

Tarja Turunen on ällistyttävän huono laulaja ollakseen korkeahkoa klassisen laulun koulutusta nauttinut. Äänenmuodostus on vaan niin hanurista. Siihen kun lisää säälittävän englanninkielen taidon, ei sitä kuuntele pirukaan itkemättä.
-A-

Osittain samaa mieltä. Varsinkin tuosta englanninkielestä. Mutta siitä huolimatta vanhassa vara parempi. Joku tuossa Anettessa vaan tökkii. 

mmniemi:

Osittain samaa mieltä. Varsinkin tuosta englanninkielestä. Mutta siitä huolimatta vanhassa vara parempi. Joku tuossa Anettessa vaan tökkii. 

No ihan ensimmäisenä siinä tökkii kyllä se Tarjaakin huonompi englannin lausuminen

Mutta mitä nyt olen tuota levyä tankannut edestakaisin, niin joka kerta se vaan paranee. Oppii pikkuhiljaa suodattamaan ärsyttävät kohdat pois 

Esa:
Monia taitaa vaan hämätä se kun vertaavat vanhaan ja tämä on oikeastaan ihan eri musiikkia. Tällä levyllä heavy on vain yksi mausteista, ei Nightwishiä voi enää lokeroida nykyisin niin kapeaan heavygenreen, jos nyt on koskaan voinut. Se on heavya vain siinä mielessä kuin Uriah Heep tal Led Zeppelin, hyvin laajalta pohjalta ammentavaa musiikkia. Tosin laulajan tyylistä ja sinfoniaorkesterin käytöstä ei voi tulla mieleen muu vertailukohta kuin Renaissance.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page