Flightforumin wap-ongelma

(1/2) > >>

mk04:
Eli en pysty lähettämään flighforumin puolella viestejä 6230i:ni. Pystyn kyllä hyvin kirjoittamaan niitä, mutta lähetys-kohta ei reagoi. Ja Fsnordicin puoli toimii kuin unelma. Ja asia 2 onko wapsivujen alalaidassa olevat nolla, ym tarkoitettu pikavalinnoiksi? Minulla ne eivät toimi, kummallakaan puolella.

sami:
FSN:n kautta olen wappaillut, Flightfoorumia en ole kokeillut, mutta testaillaan.

Mikä "nolla ym" ..?

Tämmöiset siellä ainakin on:
"Navigation

0 Up one level

# Next page

Start new topic"

(eli jos tuota 0:aa ja #:aa tarkoitat, niin ainakin minullakin tosiaan mieleen tulisi että pikavalintoja ovat. Olisiko toiminta puhelinkohtaista?)

Edit:

Itseasiassa, jos kirjoitan nuo merkit hakasulkujen sisään, tekee ainakin IE minulle niistä tämmöiset:

..lieneeköhän se tarkoitus niissä. 

hakoskinen:

(eli jos tuota 0:aa ja #:aa tarkoitat, niin ainakin minullakin tosiaan mieleen tulisi että pikavalintoja ovat. Olisiko toiminta puhelinkohtaista?)

Minun puhelimellani (Nokia 6680) nuo pikavalinnat toimivat painamalla ko. näppäintä pitkään.

sami:
Sen verran muuten päivitän tätä, että ongelman kyllä pystyn itse toistamaan, mutta korjausta en ole vielä ehtinyt katsoa.

mk04:
Edistystä? Ei pelitä vieläkään. Nollien ja risuaitojen arvoitus ratkesi, ne todellakin ovat pikavalintoja.

Navigation

Up one level

Next page