Flightforumin wap-ongelma
mk04:
Eli en pysty lähettämään flighforumin puolella viestejä 6230i:ni. Pystyn kyllä hyvin kirjoittamaan niitä, mutta lähetys-kohta ei reagoi. Ja Fsnordicin puoli toimii kuin unelma. Ja asia 2 onko wapsivujen alalaidassa olevat nolla, ym tarkoitettu pikavalinnoiksi? Minulla ne eivät toimi, kummallakaan puolella.
sami:
FSN:n kautta olen wappaillut, Flightfoorumia en ole kokeillut, mutta testaillaan.
Mikä "nolla ym" ..?
Tämmöiset siellä ainakin on:
"Navigation
0 Up one level
# Next page
Start new topic"
(eli jos tuota 0:aa ja #:aa tarkoitat, niin ainakin minullakin tosiaan mieleen tulisi että pikavalintoja ovat. Olisiko toiminta puhelinkohtaista?)
Edit:
Itseasiassa, jos kirjoitan nuo merkit hakasulkujen sisään, tekee ainakin IE minulle niistä tämmöiset:
..lieneeköhän se tarkoitus niissä.
hakoskinen:
Quote from: Sami Puro on 28.10.05, 11:32
(eli jos tuota 0:aa ja #:aa tarkoitat, niin ainakin minullakin tosiaan mieleen tulisi että pikavalintoja ovat. Olisiko toiminta puhelinkohtaista?)
Minun puhelimellani (Nokia 6680) nuo pikavalinnat toimivat painamalla ko. näppäintä pitkään.
sami:
Sen verran muuten päivitän tätä, että ongelman kyllä pystyn itse toistamaan, mutta korjausta en ole vielä ehtinyt katsoa.
mk04:
Edistystä? Ei pelitä vieläkään. Nollien ja risuaitojen arvoitus ratkesi, ne todellakin ovat pikavalintoja.
Navigation