Shottisi jossa on sitä jotain....

<< < (897/1814) > >>

Pe7e:

No kyllähän tuo välttää...

No on toi ainakin 100000x parempi kuin se FS9:n versio

Mites Petri FPS:ät vaikka LDS767:n kanssa?

En vielä koittanut LDS:n kanssa mutta eipä tuo paljoa ainakaan mulla FPS:ään vaikuttanut.. Tosin justhin tässä tuonne lentämässä as TOM113J...

Petri: Onkos kyseessä Aerosoftin Madeira X, vai mikä...?

Juuri se

matskupu:
Helsinki heräilee kauniiseen aamuun.
[ attachment removed ]

Auringonnousu matkustajan näkökulmasta.
[ attachment removed ]

Empun purkua Kajaanissa.
[ attachment removed ]

Tuomas123:
Jee kerrankin joku lentää tänne Onko tuo vakio kajaani? Näyttää erilaiselta kuin minun, mutta taitaa johtua siitä, että tuo on FSX. Vai onko?

matskupu:
Joo, vakio on. Valitettavasti kukaan ei oo fsx tehnyt Kajaanin kenttää (tai ainankaan minulla ei siitä tietoa ole). Lento oli Virtual Finnairin listalla; muuten ei kyllä varmaan olisi tullut lenneltyä. 

Jos joku käy kentän kuvaamassa, niin voisihan sitä vaikka ruveta harjoittelemaan sceneryn tekemistä tolla Kajaanin kentällä..

ToniH22:
Tuossa on tullut itselläni sellainen mielenkiintoinen kysymys mieleen, kun esim omat maisemani toimivat FSX:ssä 100%, eli ei mitn ongelmaa ja bgl koodi on FS2002 aikaista.
Että sitä vaan mietin, et kuinka se on sit ettei esim FISD:n nämä rakennuksetkaan toimi FSX:ssä..onko esim xml koodilliset bgl niin eroavaiset fsx ja fs9 välillä, kun esim FSX:ssä default rakennuksetkin on sama tekelettä kuin on FS9:ssä..eli tasan samat modelit käytössä, joitain uusia lisäyksiä on kuitenkin...että ei se perin mahdottomuus varmaan ole saada näitä FISD:n kenttiä toimimaan ihan yhtälailla kuin esim omat tekeleeni.

Tässä parit todisteet noiden omien maisemien toimimisesta FSX:ssä:

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Navigation

Up one level

Next page

Previous page