Shottisi jossa on sitä jotain....

<< < (93/1814) > >>

Viper:

Hmmm!
Tarkoittaakos tämä nyt sitä, että kuvan kone on 2004 hävittäjä joka on siirretty FS-X:än hangariin?
Saan tästä aiheen kysyä:
Mitäpä tapahtuisi minun FS-X:lleni ja MIG 21konelleni, jos installoisin sen omaan FS-X:än konekokoelmaani.

Juuri niin, kone on tehty alunperin FS2004:lle joten tässäkin tapauksessa osa mittareista ei toiminut ollenkaan ja muutama efetki oli pielessä (kuten jälkipoltto). Paha sanoa miten tuon MiG-21:n kanssa kävisi, mutta eihän mikään estä kokeilemasta. Veikkaanpa kuitenkin ettei aivan 100%:sti toimisi mutta voin olla väärässäkin.

Ilves:

Juuri niin, kone on tehty alunperin FS2004:lle joten tässäkin tapauksessa osa mittareista ei toiminut ollenkaan ja muutama efetki oli pielessä (kuten jälkipoltto). Paha sanoa miten tuon MiG-21:n kanssa kävisi, mutta eihän mikään estä kokeilemasta. Veikkaanpa kuitenkin ettei aivan 100%:sti toimisi mutta voin olla väärässäkin.

Minä loutan edelläkirjoittamaasi kommenttiin jä jään odottelemaan parannuksia asiaan, koskien nyt kaikkia muitakin koneita ja kenttiä.

Telehto:

Minä loutan edelläkirjoittamaasi kommenttiin jä jään odottelemaan parannuksia asiaan, koskien nyt kaikkia muitakin koneita ja kenttiä.

Min' vaihdoin takaisin FS9:iin koska ei ole järkeä pelata peliä huonoilla grafiikoilla ja että kone lagii. Mielummin pelaan FS9 hyvillä grafiikoilla ja että ei nyi .

Mikoky92:
[ attachment removed ]

fly_boy:
  Gubby 

[ attachment removed ]

Navigation

Up one level

Next page

Previous page