Shottisi jossa on sitä jotain....

<< < (1033/1814) > >>

Pinkkari:
Huhhuh mikä kuva Tonilta.  Noi veneet etenkin on kyllä todella aidon näköisiä.

Riku:
Öhöm.. Jos puhut samasta kuvasta, niin voin sanoa että se on real life -kuva, niinkuin siinä lukeekin... 

Mo-jo:
Sitten vielä tämmöinen :

Testailin tuota DC-3sta (josta luonnos taidekuvissa) ja tässä mennään vetten yli.. vedet on kivat minun silmääni..
[ Attachment not found - or removed ]

Pinkkari:

Öhöm.. Jos puhut samasta kuvasta, niin voin sanoa että se on real life -kuva, niinkuin siinä lukeekin... 

Hahhah. No johan mä ajattelin että miten tuollainen maisema simussa voi olla mahdollista.. Enpä huomannut niin tarkkaan tota tekstiä ja kun en tajunnu että rantaviivasta puhuttaessa tarkoitettiinkin ylempänä olevaa kuvaa... Ihmettelin vaan että mikä tossa nurmikossa on vikana kun näyttää minusta todella realistiselta. Nuo talot taas näyttää kyllä jotenkin siltä että voisivat ollakkin suoraan simulaattorista.

ypyajo1:

Tämä kuvakaappausosio on siitä jännä, että ensin valitetaan kun ei tule kuvia, ja sitten itketään, kun tympii, kun joku sattuu sarjan pari kertaa laittamaan samalla yhtiöllä . Eikö voi tyytyä siihen, että tulee esim. finnairista kuvia, kun satutaan nyt vfinnairissa olemaan (ainakin Minä ja Petri, jotka tännä aika paljon sarjoja postaa)... Tähänkö on tultu, että ketään ei kiinnosta, jos ei jokakerta ole joku humbawamba airlinesin lento jossain pimeimmässä Afrikassa tyyliin wright flyerilla? Ei kaikki keksi / innosta lentää jotain ihmelentoja jossain maailman ihmekolkassa millään ihmeellisellä koneella, kun virtuaalilentoyhtiöltä saa valmiin lennettävän listan. Jos sitten sattuu siitä kuvia napsimaan ja niitä tänne laittaa, niin itku alkaa, että aina tätä samaa. Itselläni ainakin loppuu kiinnostus postailla tänne näitä "perus-sarjoja", jos kaikki itkee, että kun taas on samaa finnairia...

Samalla yhtiöllä jatkuvasti lentäminen ja näistä lennoista kuvakertomusten sepittäminen ei mun mielestä tarkota automaattisesti, että joka juttu olis samanlainen. Päinvastoin, ko kuvasarjojen pohja pysyy samana (esim. konetyyppi, yhtiö, operoinnin yleiset piirteet), voijaan lennoista löytää just sille kerralle ominaisia piirteitä, erikoisuuksia ja yksityiskohtia. Näin on mahollista esittää samaan aikaan sekä realistinen rutiinioperointi (jota ainaki Virtual Finnairilta oletan) että joka kerta uniikki, erilainen tarina. Postaajan haaste onki tässä tilanteessa karsia kuvien ja kerronnan paljoutta niin, että jää jälelle sekä riittävästi kylmää faktaa että yksilöllistä leimaa. Selkeästä paketista alottelijaki oppii kohtuu helposti uusia asioita ja toisaalta kokonaisuus pitää paremmin myös enemmän "pelaavan" kuin "simuloivan" henkilön mielenkiintoa yllä. Ihan omana ajatuksena...

Pari kysyvää kuvaa.
Saisiko jostain tähän MUKELO koneeseen ne suomalaiset kuoreet?

...En tuosta tiiä mutta asettuuko keinohorisontti ko. koneessa (ilmeisesti sammuksissa) just noin? En oo ennen nähny että menis täsmälleen nurin ... Saattanu olla suunnittelijoilla pilke silmäkulmassa, ainaki jälkeenpäin. Ja itellä aukko sivistyksessä...

Navigation

Up one level

Next page

Previous page