Shottisi jossa on sitä jotain....

<< < (1049/1814) > >>

ToniH22:

Kuulkaas kovat jätkät, mulla on FSX:llä FPS ainakin kymmenen kun laitan asetukset nollille! Tapissa pyörii parhaimmillaan 4 FPS!!11 

Siinä on jo tavotetta

Kerosiini:

Itse en mitään FPS optimaattoreita tarvitse FSX:ään.
Näyttis kun vaihtui nyt viime viikolla Nvidia leiriin, jo pelkästään samoilla asetuksilla mitä edellisellä korteilla oli,  FPS nousi peräti 15fps:llä. Että repikääpä siitä.

Ja mulla parani fps ilmaseks viidellä. revi siitä.

ToniH22:

Ja mulla parani fps ilmaseks viidellä. revi siitä.

Eipä tarvitse repiä enää, riittävän hyvin pyörii FPS FSX:ssä(AA16x/AS24x/1680x1050x32 fsx asetukset tapissa = KLGA alueella 35fps)jo nytten, mutta harrastus kun harrastus maksaa, niin minkäs sille voi
Eipähän tuon kortin lopulliseks hinnaks kuluineen tullut kun 503€. Mutta sanon että kannatti maksaa, ei tarvitse vähään aikaan uutta laitetta ostaa vaan seuraavaksi siirtyä kotihifiä parantelemaan

puijo:

Hej Niklas!

Olen selaillut avsimin kannesta kanteen mutta en läydä tuota ju-46, vain pontooneilla olevan ai koneen. voisitko auttaa

Jeps muistelin väärin tuo kyseinen Junkers W-34fi/K-43 löytyi Flightsim.com:sta. Tuohon pakettiin sisältyy myös kuvassa näkyvä Swedish Air Force maalaus.
Löytyy Flightsim.com:sta siis nimellä: ju34ki43.zip     Aika kivat äänet tulee mukana...sillä moottorit käynnistyy paukkuen 

Osguu:
Osta Toni seuraavaksi joku ohjain, vaikka joystick. Tulee lentämisestäkin mukavampaa.

Ja Kim, onko niin kova kolaus egolle, jos jossain info stringeissä lukee että fps on 6? Voisit rajoittaa tuota fps mainostusta IMO. varmaan pokaa kiinnostaa kun aina framejas esittelet. Taidan itsekkin jättää fps näkymään, kun FS9 maxed 250.

Ps. Joku yks voisi taas virtuaalimolot puheeksi ottaa, mutta kun en niin niistä elimistä ole kiinnostunut, niin olen mainitsematta.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page