Shottisi jossa on sitä jotain....

<< < (1201/1814) > >>

lentäjä32:
Oisit nyt ottanut edes tuon yläpalkin pois ennen kuvaa. 

ToniH22:

Itsellä ainakin toimi kaikki ihan heittämällä. Manuaalin mukaan kannattaa mesh asetukset ja tekstuurien resoluutiot vetää tappiin. Ainoa mitä olen huomannut niin SceneryTechin NA landclass asentaa jonkun modatun landclass filun joka aiheuttaa Tongassin maisemassa häröjä, vaikka olisikin scenerylibraryssä alimmaisena.

Mullapa nuo mesh asetukset on tapissa, ja tuntuu että vika on kenttien Afcadissa, tarkastin ettei ole muita sotkemassa. Eli kiitoradat on nyt maanpinnan yläpuolella näin paljon.
Pitääpä vetästä uudelleen asennuksella vielä kertaalleen jos se ei auta niin tutkinta talkoot alkaa että mikä aiheuttaa, mulla on UTX USA&Canada käytössä.

[ Attachment not found - or removed ]

puskapilotti:
Kannattaa kysäistä tuolta: http://forums.fsaddon.eu/viewforum.php?f=30. Varmaan osaavat neuvoa

pho201:

...
Pitääpä vetästä uudelleen asennuksella vielä kertaalleen jos se ei auta niin tutkinta talkoot alkaa että mikä aiheuttaa, mulla on UTX USA&Canada käytössä.
...

Tekaisin tuossa itselleni Veschevo (Heinjoki) sotilaskentän ihan AFCADillä vain kun en osaa varsinaisia sceneryntekosoftia käyttää (tuota nykyään Venäjän alueella olevaa kenttää ei ole laisinkaan simussa oletuksena, vaikka se on isohko kenttä - tosin ei enää käytössä venäläisilläkään - näkyy kyllä Google Earthissa oikein hyvin). Katsoin Google Earthista koordinaatit ja korkeuden. Edelliset sattuivat ihan kohdalleen, mutta nämä simun korkeuskäyrät ovat mitä sattuu. Google kertoi, että korkeutta on 46 metriä merenpinnasta. Laitoin sen ja tulos oli samannäköistä kuin tuossa kuvassa. Minulla asettui ihan oikeaan tasoon sitten, kun otin korkeuden simusta ja muutin sen AFCADiin, ja tein vielä varmuuden vuoksi flattenin kentälle.

Pekka

ToniH22:
Täytyypä tuo korkeus fixata tuohon Afcadiin huomenna, jospa se alkaisi pelittämään.
Muilla ei tuolla foorumilla ollut vastaavaa ongelmaa, en tiedä mikä on sitten sellainen maisema mikä vaikuttaa, mutta jos ei ratkea niin otan yhteyttä ongelman takia foorumille.
Ajattelin ensin, että kun Portlandin maisema Flightzonelta vaikutti esim FlyTampan KSEA:aan FS9:ssä, ja nyt minulla on ohjeiden mukaan laitettu tuo Flightzonen 02 maisema Portland FSX:ään, että jos se sit vaikuttaa tuohonkin maisemaan...mene jä tiedä, kaikki konstit kokeilen vielä.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page