Shottisi jossa on sitä jotain....

<< < (1453/1814) > >>

Tonih22:

Ilmeisesti Kim viittaa BC2ssa esiintyviin ongelmiin ATIn ajureilla... MM. kaatumiset ja pitkät latausajat ovat olleet ongelmia....

Eikös ne ole jo Hotfix ajureilla korjattu, ainakin niissä oli jtn tuon kaltaisille ongelmille olevat hotfix ajurit viime vai toissa viikolla.

Kerosiini:
Ehei BC2:ssa enää mitään vikaa ole, HD4870:llä korjattiin 10.5a ajureilla ja muistaakseni hd5000 sarjalle 10.4. Mutta FSX:ssä.

Tonih22:

Ehei BC2:ssa enää mitään vikaa ole, HD4870:llä korjattiin 10.5a ajureilla ja muistaakseni hd5000 sarjalle 10.4. Mutta FSX:ssä.

Kerroppas mikä ajurivika FSX:ssä on? Itse en ole mitn vikaa havainnut

Kerosiini:
Luin avsimin foorumeilta asiasta, että ATi:n ajurit tekevät jonkin renderöinnin eri tavalla kuin nvidian, jolloin fsx toimii huonommin atin korteilla kuin nvidian. Sitä tarkoitin. Voinen kaivaa tuon viestin ylös, jos jaksan/muistan.

Tonih22:

Luin avsimin foorumeilta asiasta, että ATi:n ajurit tekevät jonkin renderöinnin eri tavalla kuin nvidian, jolloin fsx toimii huonommin atin korteilla kuin nvidian. Sitä tarkoitin. Voinen kaivaa tuon viestin ylös, jos jaksan/muistan.

Just just, mielenkiitoista olisi tietää että millä korteilla. Itse huomasin teho eron varsin selvästi vaihtaessani Nvidian GTX 295 -> HD5870. Joten sen verran varmempi voin olla että jaska puhetta sellaiset.
Voihan se toki olla vanhempien HD4000 sarjalaisten kanssa mutta itse en ole vielä sellaista huomannut omassa kortissani.

Tuosta nyt näet itsekkin että mitn vikaa ei ole niillä asetuksilla joista aiemmin mainitsin. FPS Suomen maisemissa pitkälti yli 20fps, joten en kyllä voi todellakaan yhtyä tuohon sinun kommenttiin.
http://www.fsnordic.net/discussion/index.php/topic,94415.0.html

Navigation

Up one level

Next page

Previous page