Shottisi jossa on sitä jotain....

<< < (1497/1814) > >>

Pe7e:

Mikä siis ongelma? Varmaan parasta olisi lopettaa tämä paskanjauhaminen

Niin, mikä sun ongelma on kun pitää jatkuvasti keulia siinä? Ja nimenomaan, lopeta se paskanjauhaminen... Ihan täyttä paskaa ne on noi sunkin kuvat jos vertaa vaikka T.Hiltusen kuviin.

nicolaine:

Olenko maininnut, että oma reunanpehmennys voittaa sinun? Olen vain sanonut, että henkilö nimeltä Patrick Ojanen postaa joka sivulla aivan täyttä paskaa jatkuvasti, jota on rasittava selailla. Tämän jälkeen minua pyydettiin postaamaan parempia kuvia, jonka tein. Mikä siis ongelma? Varmaan parasta olisi lopettaa tämä paskanjauhaminen ja palata aiheen oikealle raiteelle. Kiitos.

Miten se sua liikuttaa jos toiselta tulee huonolaatuisempia kuvia, kun esim Petriltä? Antaisit nyt tätä kritiikkiä siten, että neuvoisit ja kertoisit itse kunnon vinkkejä kuvien ottamiseen, editointiin jne.
Ei tolla kaikki missä näkyy sahalaitaa on aivan paskoja asenteella kannata edes kommentoida. Ugh

Kreeta:

FIN1145 Madeira - Kööppenhamina - Helsinki A321.

Rakentavaa palautetta: Käyttämäsi defu A321 on hirveä, lataa iFDG:n model ja laita siihen defubussin paneeli, vakiona kun siinä sattuu olemaan C172 paneeli.

(Niinno, kuvissakaan ei kyllä ole niin pätkän vertaa kehumista toisin kuin eräs santeri (yleisnimitys/sanonta jos olette joskus kuulleet ) väittää.)

juice78:
Heh heh, täällähän on rähinät päällä.

Rotterdamista lähdössä jonnekkin....

[ Attachment not found - or removed ]

[ Attachment not found - or removed ]

[Edit:] Lisätty kuva

airliner pilot:
Hienot kuvat sulta Juho!

Navigation

Up one level

Next page

Previous page