Shottisi jossa on sitä jotain....

<< < (1601/1814) > >>

Wanhis:
No on tosi iso kuva! Toni aina keksii kaikkea jännää. Minulla on työpöydän koko 3840x1024 ja kolme monitoria eikä tämä Tonin kuva mahdu siihen!
Meinaan koittaa tuota Tonin kuvaa vähän pienentää niin siitä voisi saada hyvän taustakuvan työpöydälle, jos tuosta alaosasta leikkaisi vähän pois niin tulisi komea oranssivoittoinen taustakuva.

fly_boy:
Bonanza

[ attachment removed ]

Ilves:
Jajamensam!
On tämä vain niin komia peli, että ihan tossa Pirkkalan nurmikolla piti ottaa kuvat, kun olin melkein onnistuneen laskun jälkeen sen tohon, pois toisten jaloista siirtänyt.
Olen nimittäin taas saanut intoa ton komeuden lentämisen opettelussa ja jotakin jo olen mielestäni saanut päähäni.
Paljon on vielä luettava ja ymmärrettävä lukemansa, ennenkuin osaan tällä lennellä.
Voi, kun toi kersantti Laakko istuisi tossa vierellä, niin kaikki olis helpompaa.

Ja nyt ne kuvat:

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]
Jakselkaahan taas!

Tonny0909:
Nätit on kuvat ja hyvin on detaljoitu tuo kone. Itse en hävittäjistä jaksa innostua, mutta hienoja kuvia jaksaa katsella. Varsinkin Pirkkalan nurmella!!

Ilves:
Kiitos Toni kommentistasi!
Teinpä tossa eilen semmoisen planin, että läksin tällä Super Hornetillani Kuopiosta Pirkkalaan.
Waypoitteina Jyväskylä, Halli ja Suinula. Siihen asti kaikki meni aivan kuin pitikin, mutta tossa Suinulasta pätkä kohti Pirkkalan kiitorataa kaikki pimeni. Näinhän on aina ennenkin tapahtunut. On ollut kyseessä sitten kone mikä tahansa. En vaan taas muistanut, että RW 24:lle ei pääse jos tulee Suinulasta suoraan, vaan olisi koukattava Suinulan jälkeen ILS:ille. Siinä jossakin on BUG.
MISTÄPÄ TÄMÄ OIKEIN MAHTAA JOHTUA?

Navigation

Up one level

Next page

Previous page