Shottisi jossa on sitä jotain....

<< < (1673/1814) > >>

B-7-5-7:
Jonilta taaskin kerrassaan mahtava kuva

Miksu:

Koneesta ja taustasta tulee lähinnä venytetyn ja litistetyn näköinen.. Jos haluaa kauemmaksi koneesta niin on komennot chase view in/out.

Koskaan kuullut kuvanmuokkaukesta? Mielestäni kuvat ovat tyylikkäitä. Erilainen fiilis tulisi jos ntuota yhtäkään ei olisi otettu ilman zoomia. Vauhdikkaan näköisiä ja tyylikkäitä. Taitaa Joonaa vaan ketuttaa kun ei itse osaa? 

Joona:

Koskaan kuullut kuvanmuokkaukesta? Mielestäni kuvat ovat tyylikkäitä. Erilainen fiilis tulisi jos ntuota yhtäkään ei olisi otettu ilman zoomia. Vauhdikkaan näköisiä ja tyylikkäitä. Taitaa Joonaa vaan ketuttaa kun ei itse osaa? 

Ahaa, eli siis kritiikki johtuukin vain omien taitojen puutteesta ja kateudesta. No saatiinpahan se kateuskortti käytettyä screenshottien ottamiseenkin. En kuitenkaan ymmärtänyt, että mitä en osaa. Liian pienellä zoomilla otettuja kuvia? Kyllä se niin on, että tarpeeks pienelle kun mennään niin kuva näyttää lähinnä luonnottomalta.

Hexteri:

Ai jum****ta mä sanon... Huoh, olen kyllä Joonan kanssa samoilla linjoilla! Muuten hyviä kuvia, mutta mittasuhteet ei oikein nappaa. Mutta mutta, makuasioita! Tämä ketju on muutenkin menettänyt merkityksensä, koska jengi postaa tänne aivan kaikenlaista kuraa ja vielä useampia kuvia kerrallaan... Laittakaa kiitos harkiten valittu yksi shotti, jossa oikeasti on sitä jotain.

PS. Jonista mallia muillekkin!

Miksu:
Tästä on tullut tälläne, harvoin tänne oikeasti KURAA laitetaan. Samulilta ja Jonilta tyylikkäät kuvat ja jos lisää saisi. Ja Samulin shoteissa on sitä jotain...

Navigation

Up one level

Next page

Previous page