Shottisi jossa on sitä jotain....

<< < (1677/1814) > >>

Kreeta:

Ei tuossa ole mitään epäselvää. Tuo ensimmäinen on selkeästi paljon hienompi. Jälkimmäisessä siipi on koneen kokoinen ja wingletti on jo melkein pyrstöä isompi.

Mielipiteistä on turha väitellä, koska olen kuitenkin oikeassa

Ensimmäinen perus sideshotti jossa ei mitään ideaa --> Sekalaisiin tai ei ollenkaan.

Jälkimmäinen vääristynyt, juuri siksi siinä on sitä jotain ja kuuluu tänne.

kimkujala:
Anteeksi nyt vain, mutta lukiessani näitä foorumeja, törmään aina saman porukan nokan koputteluun siitä, kenen simu kaatuu, kenen ei, keneltä tulee eniten defu-maisemakuvia, keneltä ei ollenkaan, miksi jonkun kuvassa on jotain, miksi jonkun kuvassa ei ole jotain, osaako joku kirjoittaa, vai kenties ei... Jo on aikoihin eletty! Joka perhanan ainoassa ketjussa tämä sama määkiminen. Jos kerran kaverin shotti ei miellytä, niin tee itse parempi sen sijaan, että alat aukomaan päätä siitä, kenen kuva on hyvä ja kenen huono.

Olen ollut vuodesta 2007 journalismialalla, enemmän tai vähemmän asiasta perillä.. päätoimisesti kuitenkin opiskelijana. Olen näiden vajaan neljän vuoden aikana saanut niin paljon paskaa niskaan jutuistani ja kuvistani, että sitä ei moni uskokaan. Toisaalta minua on tultu taputtelemaan olkapäille, että olipas hyvä juttu. Joulun alla Hesarissa julkaistiin kärkevähkö mielipidetekstini. Se vasta saikin ihmisiä kommentoimaan asiaa. Kaikki ei voi olla samaa mieltä kaikesta ja se on hyvä asia. Mutta älkää nyt hyvät ihmiset jok'ikisen ikisestä asiasta aukoko päätä vain, koska "joku sen kumminkin tekisi" (Toim. huom. konditionaali). Jättäkää kommentoimatta sitten. Pysyttäisiin kaikki asiassa. Ja sitten kun joku laittaa kivan shotin, niin kommentoikaa, että "Onpa hieno shotti!" sen sijaan, että lähdetään vaikka kiusallaan etsimään virheitä kuvasta tai kommentoimaan kuvauskulmaa. Tuntuu välillä, että ihan kiusallaan lähdetään ahdistelemaan toista hänen kuvakulmistaan tai rajauksista.

Siinä teille palopuhetta. Tähän syyllistyneet tuntekoot piston rinnassaan seuraavan kerran avatessaan tällaisen keskustelu-tappelu-väittelyn oikeasta kuvakulmasta.

Kim

P.S. Luet ketjua "Shottisi, jossa on sitä jotain..." Jos ei halua katsella tyylikkäitä kuvia, eikä kestä vääristymiä tai uraauurtavia kuvakulmia, kokeilkaa perustaa "VAIN sideshotteja päivän legiltäsi" -ketju

EDIT: Vastaan esitettyihin kommentteihin tässä, jotta en häiritse varsinaista asiaa:

No anteeksi vain sinullekin, mutta luulisi sinuakin tuossa^^ tapauksessa ärsyttävän se, että eräs ei saa kirjoitettua tekstin tekstiä ilman älyttömiä kirjoitusvirheitä.

Ja miksi pitäisi jättää kommentoimatta? Vaikka ei pidä jostain kuvasta niin kai siitä silti saa antaa palautetta? Toki on fiksua myös perustella se, että miksi ei pidä siitä.

Kyllä, ne ärsyttävät suunnattomasti. Tosin emme ole täällä kieltä huoltamassa, joten jos tekstin edes ymmärtää jotenkin, niin se on jo puoli voittoa.

Aivan! Saa kommentoida, mutta esittäkää nyt joku hyvä perustelu edes sille!

Vinkki= älä lue jos ottaa pattiin.

Tuossakin on pointtia!

Mikä sinä olet meille palopuheita pitämään? Miksi pitäis tuntea mitään pistoa? Koska sinä sanot?
Jos on ollu huono päivä, tämä ei oo se oikea paikka tulla purkaa tunteitaan, sen olen huomannut. Suosittelen jotaki muuta paikkaa..

ps. miten tuo armottoman pitkä kertomus opiskelustasi liittyy yhtään mitenkää aiheeseen?

Kiitos ohjeistasi, mutta minulla oli itse asiassa aivan loistava päivä. Löysin erään suuresti kaipaamani kirjaan sattumalta koulukirjastosta, sain kokeeni takaisin kiitettävänä ja muutenkin oli mukava päivä. Jos nyt et tuota viestiäni osannut ottaa yhtään rennommin, niin sille en voi mitään. "Pisto rinnassa" on eräänlainen kielikuva, you know, "suorasta, kirjaimellisesta merkityksestään poikkeavalla tavalla käytetty sana tai ilmaus", kuten Wikipedia meille kertoo. Ilmeisesti otit tämän hyvinkin kirjaimellisesti?

P.S. Totesin viestissäni seuraavasti:

...Olen ollut vuodesta 2007 journalismialalla, enemmän tai vähemmän asiasta perillä.. päätoimisesti kuitenkin opiskelijana...

Mielestäni mainitsin opiskelustani vain tämän lauseen yhteydessä sen kummemmin kurssivalintojani erittelemättä

Vielä tämä:

Lukiessani kaimani viestiä, miten osasinkaan odottaa tällaista vastausta. Todella aikuismaista 

Itse olen kyllä samaa mieltä, turha sitä olla kokoajan samojen henkilöiden kanssa kinaamassa, jos parista kerrasta ei muuta tapojaan, niin miksi muuttaisi sen jälkeen kun on 100 kertaa sanonut? En usko.

PS. Joonas, vaikuttaisi siltä, että koit piston rinnassasi, kun piti noin agressiivisesti vastata.

Hmmmhh... itsellänikin kävi sama mielessä

Kim

Ja nyt tämä "palopuheen" pitäminen riittänee Antoisia simuiluja kaikille ja ottakaahan komeita kuvia tänne ihasteltavaksi! Niin ja mukavaa loppuviikkoa kaikille, älkää tästä nyt nokkiinne ottako, vaan koittakaa muistaa seuraavan kerran, kun ette vain periaatteesta tykkää jonkun kuvasta

Pe7e:

Anteeksi nyt vain, mutta...

Olen ollut vuodesta 2007 journalismialalla...

Jättäkää kommentoimatta sitten...

No anteeksi vain sinullekin, mutta luulisi sinuakin tuossa^^ tapauksessa ärsyttävän se, että eräs ei saa kirjoitettua tekstin tekstiä ilman älyttömiä kirjoitusvirheitä.

Ja miksi pitäisi jättää kommentoimatta? Vaikka ei pidä jostain kuvasta niin kai siitä silti saa antaa palautetta? Toki on fiksua myös perustella se, että miksi ei pidä siitä.

jope95:

Anteeksi nyt vain, mutta lukiessani näitä foorumeja

Vinkki= älä lue jos ottaa pattiin.

Siinä teille palopuhetta. Tähän syyllistyneet tuntekoot piston rinnassaan seuraavan kerran blaablaa..blaablaaa...

Mikä sinä olet meille palopuheita pitämään? Miksi pitäis tuntea mitään pistoa? Koska sinä sanot?
Jos on ollu huono päivä, tämä ei oo se oikea paikka tulla purkaa tunteitaan, sen olen huomannut. Suosittelen jotaki muuta paikkaa..

ps. miten tuo armottoman pitkä kertomus opiskelustasi liittyy yhtään mitenkää aiheeseen?

Kerosiini:
Lukiessani kaimani viestiä, miten osasinkaan odottaa tällaista vastausta. Todella aikuismaista 

Itse olen kyllä samaa mieltä, turha sitä olla kokoajan samojen henkilöiden kanssa kinaamassa, jos parista kerrasta ei muuta tapojaan, niin miksi muuttaisi sen jälkeen kun on 100 kertaa sanonut? En usko.

PS. Joonas, vaikuttaisi siltä, että koit piston rinnassasi, kun piti noin agressiivisesti vastata.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page