FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
25.07.17, 00:49

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Virtual Finnair (Moderators: Sami Puro, Mika Mononen)
| | |-+  Ongelmaa tulosten lähetyksessä!
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 [2] Reply Print
Author Topic: Ongelmaa tulosten lähetyksessä!  (Read 2503 times)
tero_34
Former member
Re: Ongelmaa tulosten lähetyksessä!
« Reply #20 on: 07.11.05, 16:27 »

Tässä tein koetta ja yritin lähettää kokeen tuloksia sinnepäin kun siihen tuli seuraava viesti: Koetulosten lähetys epäonnistui. Virhenumero 554"".Olen yrittänyt ottaa palomuurin pois mutta silti ei näytä toimivan... Mitä olen tehnyt väärin??   Huh
Superfinnair
Former member
« Reply #21 on: 07.11.05, 16:31 »

Tässä tein koetta ja yritin lähettää kokeen tuloksia sinnepäin kun siihen tuli seuraava viesti: Koetulosten lähetys epäonnistui. Virhenumero 554"".Olen yrittänyt ottaa palomuurin pois mutta silti ei näytä toimivan... Mitä olen tehnyt väärin??   Huh

SMTP-palvelin oikein? Huomaa, että se pitää olla internet-yhdeyden tarjoajan palvelin, ei sähköpostin tarjoajan.

Koetulos on melko varmasti tallentunut Pilot Testerin kansioon PPL0_--lentäjätunnus--- nimellä ja se on sieltä löydettävissä. Nyt voit lähettää sen PPL-kouluttajalle.
Sami Puro
Moderator

Date Registered: 03.07.01

« Reply #22 on: 07.11.05, 17:19 »

Toistettu jo kohtuullisen monesti, ja ohjelmakin asiasta neuvoo, eli ota yhteys (PPL) kouluttajaan.

Manage your own airline: AirwaySim - the Airline Game
Pages: 1 [2] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1