Onko sinulla musikaalista lahjakkuutta?

<< < (14/20) > >>

Ilkka:
Onpas siitä senverran aikaa, että en tarkkaan muista. Hanoi Rocksin kaverit olivat kyllä olleet Ruotsissa treenaamassa ennen tuon singlen tekoa (TopSonic, Höyläämötie 5) eikä niillä ollut silloin vielä vakituista rumpalia. Rumpuja ja congia soitti luottomies Keimo Hirvonen, siis sillä singlellä, ja vain sillä.

Kallion rock-klubi alias Kill City pyöri jo v. 1979 alusta, ja siellä demoäänittäessäni ja muiden kanssa treenaillessani tapasin ensimmäisen kerran sekä Maukan, Andyn, Miken että Keimon (joka oli aloittanut Red House Blues Bandissä, ja soitti sittemmin Maukan kanssa, Pekka Pohjolan kanssa, Sakari Kuosmasen bändissä (Sakulta puuttui ensimmäistä LP:tä tehdessä kolmesta piisistä rumpali, ne oli tehty klikillä ja Kuosmanen tarvitsi jostain rumpalin, joka osoisi soittaa metronomiklikin päälle uskottavasti. Suosittelin Keimoa) ja J. Karjalaisen bändissä. Pelle esiintyi myös Kill Cityssä 1979, en vaan enää muista, missä kokoonpanossa...Ns. vaihtoehtomusiikki "punk" aktivoi yllättävän paljon soittokykyistä kansaa liikkeelle ja vähän joka toinen kokeili eri kokoonpanoissa.

Kun Ralf Örn näki siellä myös ensi kertaa Andyn ja Miken, niin hän tajusi heidän visuaalisen markkina-arvonsa ja otti mukaan pariin Maukan TV-produktioon.. ja nauhoitutti eri versioita, mm. Pete "Räkä" Malmin Briard-yhtyeen kanssa Andy soitti joskus.

Jos joku on sattumalta nähnyt Briard-yhtyeen LP-kannen "Miss World", jossa lihava miespuolinen sikaukko on bikineissä poseeraamassa, niin sen kuvan muuten otin minä ja vielä omassa kotona 

No, on otettu pari muutakin LP-kansikuvaa paremmalla maulla. Kuukausi sitten tapasin valokuvataiteen museossa taiteilija Kari Riipisen, vanhan tutun, katsomassa omia Sielun Veljet-kuviaan. Riipinen on ihan yhtä hullu kuin ennenkin. Kehui kuitenkin aikoinaan minua valokuvaajaksi. hm.

Eero Koivistoisen LP-kansi "live at Pori" on vähän parempi meikäläisen ottama, 1600:aan prässätty Ektachrome 400...

En tiedä, osasinko vastata kysymykseesi, itse asiassa varmaan en, mutta kun siitä hurjemmasta nuoruudesta on jo niin kauan...Mutta olinpa sittemmin mukana katsomassa Hanoi Rocksin ensimmäistä maakuntakeikkaa Jyskälän kupeessa. Silloin he soittivat TAJUTTOMAN hyvin. Sitä menoa ei vain minun mielestäni koskaan saatu kunnolla levylle asti talteen.

joonas2828:
karaokessa Olen Laulanut

Juhowee:
Ala-asteen opettajan mielestä minulla on kaunis lauluääni. Laula en vaikka maksettaisiin 

jaro:
Ei niin mitään musiikillista lahjakkuutta. Yritin rämpyttää kitaraa musiikin tunneilla, mutta ei siitä tullu mitään. Ei taivu sormet ja soinnutkaan ei jää päähän.
Jätän nää hommat suosiolla muille.

hullukoira:
Suunsoitto sujuu varsin mallikkaasti.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page