Osto/Myynti palsta

(1/2) > >>

topgun:
Voisiko tuonne ohjeisiin lisätä, että kun on saanut oman tuotteensa myytyä/ostettua niin koko viesti poistettaisiin? Minusta otsikkoon laitettava teksti on "turha". Ottaa koko viestin pois, kun ao. tavoite on asian tiimoilta täyttynyt. Silloin siellä olisi vain ajankohtaisia ilmoituksia. Ehkäpä sitten tulisi vähemmän näitä UP UP viestejä..Miinuksena tosin on se ettei voi tehdä hintavertailua..

sami:
Periaatteessa juu, mutta hankala toteuttaa.

JOS ketjussa on vain yksi viesti jonka olet itse lähettänyt, sen pystyy itse poistamaan.

JOS ketjussa on muiden lähettämiä vastauksia, et itse (1.viestin lähettäjänä) voi poistaa ketjua vaan moderaattorin pitää tehdä se. Ja se taas vaatii kohtuupaljon extra-työtä kun pitäisi vahtia että missä nyt on myyty ja missä ei.

...tietysti saattaapi olla että noita poisto-oikeuksia voi muuttaa foorumikohtaisesti, että normaalikäyttäjä voisi poistaa koko ketjun vain osto/myynti-foorumilla. Mutta epäilen että siitä tulisi enemmän ongelmia ja väärinkäsityksiä jos tuo olisi mahdollista.

tumpelo:

...tietysti saattaapi olla että noita poisto-oikeuksia voi muuttaa foorumikohtaisesti, että normaalikäyttäjä voisi poistaa koko ketjun vain osto/myynti-foorumilla. Mutta epäilen että siitä tulisi enemmän ongelmia ja väärinkäsityksiä jos tuo olisi mahdollista.

Eikös tuota voisi tehdä silleen, että antaa poisto oikeudet vain muutamalle normaalikäyttäjälle ja aina, kun on saatu tavara ostettua/myytyä niin ilmoitetaan kyseisille henkilöille?

topgun:
Hyikö menee vaikeaksi. No eletään tämän kanssa. Eiköhän sitä pärjätä.

juksii:
Eikö helpointa olisi myynnin jälkeen laittaa MYYTY otsikkoon. Sillä siitä selviää.

Navigation

Up one level

Next page