Bongauksia FS2004:sen AI-taivaalta ja lentokentiltä

<< < (6/178) > >>

Mara:
Mistä löytyisi AI-Plaanit Finnairin empulle, AirÅlandille, FinnCommin ATR:lle ja sitten noille charttereille tuonne lappiin?
Väsäättekö noita plaaneja itse kun on avsim:it sun muut paikat tongittu läpi mutta ei ole löytynyt. Paintit kyllä löytyy mutta nyt on pulaa noista plaaneista.

ilkkapo:
Quote from: Markus Kontiainen on 13.12.05, 17:49

Mistä löytyisi AI-Plaanit Finnairin empulle, AirÅlandille, FinnCommin ATR:lle ja sitten noille charttereille tuonne lappiin?
Väsäättekö noita plaaneja itse kun on avsim:it sun muut paikat tongittu läpi mutta ei ole löytynyt. Paintit kyllä löytyy mutta nyt on pulaa noista plaaneista.

Emppujen plaanit löytyi paketista, joka oli vähän aikaa jaossa avsimissa. Air Ålandin paintti ja plaanit löytyy avsimista. Itse korvasin Goldenin yhden Saab 340:n plaanit OH-ATA:n plaaneilla ja Ivalon charterpaketin olen kasannut itse. Joku muu saattaa olla tehnyt esim. Kittilään ja Rovaniemelle suuntautuvaa liikennettä.

Virta:
Tuli taas asenneltua lisää ai-liikennettä. Tällä kertaa keskityin "itärautaan", eli tarkoituksena oli saada Venäjän tyhjille kentille eloa ja samalla eksoottisia vieraita muuallekin Eurooppaan.

Pulkovon Tupolev Tu-154:t rivissä Pulkovon kentällä.
[ attachment removed ]

Lisää Tu-154:sia. Alrosa Avia edustalla ja UTAir:ia taaempana.
[ attachment removed ]

Donbassaeron? Yak-40 ja UTAir Tu-134.
[ attachment removed ]

Atlant-Soyuz Tu-154.
[ attachment removed ]

Kuban Airlines Yak-40.
[ attachment removed ]

Continental Airways (ei Airlines) Tu-154. Kun kone on parkissa, ilmestyy renkaiden eteen kiilat ja moottoreihin suojat, hienoa!
[ attachment removed ]

Kaliningrad Avia Tu-134. Vanhat Aeroflotin värit ovat helposti havaittavissa...
[ attachment removed ]

Länsirautaa sekaan, AirBridge gargon B747, jonka takana Sibir Airlinesin Il-86.
[ attachment removed ]

Mikälie yhtiö? Kiilojen ja moottorinsuojusten lisäksi näiden koneiden eteen ilmestyy push pack auto, kun sen aika on. Hienoa!
[ attachment removed ]

Rasi2:

Mikälie yhtiö?
[ Attachment not found - or removed ]

Volga Aviaexpress varmaankin... Kyljessä ainakin lukee Volga.

Virta:
No sehän se tietenkin on! Näin hyvin sitä on perillä mitä sitä on simulaattoriin asentanut...

Navigation

Up one level

Next page

Previous page