Bongauksia FS2004:sen AI-taivaalta ja lentokentiltä
Mr.Widowmaker^:
, tos Juhon ekassa kuvassa on toi kone joutunu tekee aika voimakkaan jarrutuksen, on nääs renkaat kulunu pikkasen puhki xD
juhis:
Pistetään nyt vielä kaksi kuvaa Frankfurtista:
[ Attachment not found - or removed ]
On se hyvä, että simun ATC osaa hommansa.
OttoPOI:
Olen paljon tätä erinäisinä ajankohtina kertoillut, mutta kaikki ne, kenellä on paljon liikennettä ja menee hermot noihin miljooniin ylösvetoihin laskuissa, suosittelisin edes koittamaan AISmoothia. Nyt laskut isommillekin kentille ovat vähemmän hektisiä, kun voi ajatella ettei välttämättä tarvitse sitä viittä kertaa yrittää sitä laskua jonkun AI-koneen takia
juhis:
Quote from: Otto Nieminen on 26.04.08, 19:40
Olen paljon tätä erinäisinä ajankohtina kertoillut, mutta kaikki ne, kenellä on paljon liikennettä ja menee hermot noihin miljooniin ylösvetoihin laskuissa, suosittelisin edes koittamaan AISmoothia. Nyt laskut isommillekin kentille ovat vähemmän hektisiä, kun voi ajatella ettei välttämättä tarvitse sitä viittä kertaa yrittää sitä laskua jonkun AI-koneen takia
No eipä tuommoista tilannetta ole tullut vastaan, kuin pari-kolme kertaa. Eli ei haitaksi asti.
geoffco:
PAI kausi on nyt ohi! Olen monta iltaa laittanut ja uusintanut AI liikennettä - tässä muutama kuva...
Statistics: