Mielestäni tarvittaisiin yksi uusi hymiö

(1/1)

juhake:
Eli kun minulle on sattunut väärinkäsityksiä tämän  hymiön kanssa.

Itse koen sen näin: "Hienoja kuvia! Muokkauksetkin olivat onnistuneita. " Lähettäjä tuntuu "nauravan selän takana" tai "Blaah" tunne tulee esiin. Koska jotkut käyttävät tuota hymiötä "drooling" hymion vastineena ja mielestäni tuo ei sovi siihen tarkoitukseen. Eli olisiko mahdollista saada "drooling" hymiö, jottei tulisi väärinkäsityksiä?

sami:
Tuon tarkoitus on olla jonkunlainen sarkasmihymiö. Täytyy katsoa jos löytysi jotain "tosihyväjee"-hymiötä. (yksinkertainen ja animoimaton)

mk04:
Minulle kelpaisi tällä idealla (phpBB) tehty hymiö, jota voisin käyttää kun olen nolannut itseni täysin. No onhan täällä tämä , mutta kylttikaveri ilmaisee paremmin totaalista mokaa.

tigert:

Minulle kelpaisi tällä idealla (phpBB) tehty hymiö, jota voisin käyttää kun olen nolannut itseni täysin. No onhan täällä tämä , mutta kylttikaveri ilmaisee paremmin totaalista mokaa.

No eikös hymiön idea ole toimia "naamana" joka ilmaisee tunnetilaa, tekstin peräänhän se laitetaan, joten pistä sitten samantien esim näin:

"Ooopsie  "

jos haluat. Pelkkä naama on mun mielestäni paljon ilmaisuvoimaisempi kun siinä ei ole valmiiksi pureksittua puhekuplaa valmiina..

Semmoisen "Hyviä kuvia!!!11 Karmaa!!!1111" -hymiön tietty voisi tehdä jonka saisi sitten adblockattua kätevästi 

//Tuomas

mk04:

No eikös hymiön idea ole toimia "naamana" joka ilmaisee tunnetilaa, tekstin peräänhän se laitetaan, joten pistä sitten samantien esim näin:

Semmoisen "Hyviä kuvia!!!11 Karmaa!!!1111" -hymiön tietty voisi tehdä jonka saisi sitten adblockattua kätevästi 

//Tuomas

Valmiiksi pureskellulla puhekuplalla sama: Mutta kuinka annat karmaa? eikä ole edes wanha

Navigation

Up one level