FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
18.12.17, 18:36

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  PSS:n 777
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 2 [3] Reply Print
Author Topic: PSS:n 777  (Read 5500 times)
Jani Salo

Date Registered: 05.07.01

Re: PSS:n 777
« Reply #40 on: 03.11.05, 09:07 »

Jotenkin tuntuu että PSS on taas hätiköinyt tämän tuotteen ulos. Näinhän kävi A32S ja A330 sekä A340 sarjan kanssa ja sitten tuli päivityksiä ties milloin  Tongue

Kuinkahan buginen tämä 777 olisi ollut jos näistä bugeista ei olisi tiedetty ja vasta riliisin jälkeen ne oltaisiin korjattu vihaisten foorumi viestien jälkeen.

Nyt vaan sitten kiinnostaa tietää että koska saavat LOPULLISEN version ulos ja kauan siihen menee  Undecided Jos olisin tästä päivitys ja fixi rumbasta tiennyt niin olisin jättänyt ostamatta etukäteen. Olin myös siinä hyvässä uskossa että saan toimivan täydellisen paketin ladattavaksi päivää ennen virallista julkaisua. Nyt kyllä tekisi mieli pyytää rahat takaisin, vähän on sellainen k*setettu olo.

Minä kyllä kanssa taidan ladata tuon koneen vasta sitten kun se julkaistaan täysin toimivana.

Jani

Jani Salo
"No flying machine will ever fly from New York to Paris." -- Orville Wright
"My soul is in the sky." -- William Shakespeare
Espoo, 02230
http://openflights.org/user/777-300ER
jonne
Former member
« Reply #41 on: 03.11.05, 09:14 »

Ihan samanlaiset fiilikset täälläkin, Jani! Ajattelin kyllä useampaankin kertaan kysellä asioista PSS:n foorumilla, mutta pidin kuitenkin suuni kiinni, koska halusin antaa heille viime hetken työrauhan. Harmittaa kyllä, koska tästä paketista on tullut jo maksettuakin, mutta vastinetta rahoille ei vaan kuulu.  Undecided

Jonne
Jani Salo

« Reply #42 on: 04.11.05, 12:45 »

Testasin sitten minäkin tuota 777-300ER RC1:stä  Tongue

Huomioita:

1. Koneen käynnistyessä mitkään 2D paneelin napit eivät toimineet ennekuin oli ensin sammuttanut moottorit ja käynnistänyt ne uudestaan.

2. Säätutka ei ainakaan minulla toiminut. Näytti vaan eri värejä ND:ssä mutta säätutka ei sen aktivoinnista huolimatta pelittänyt.

3. Ulkomallissa kun painaa SHIFT+E niin koneen KAIKKI (yleensä vain L1 ovi avautuu) ovet avautuvat  Tongue lisäksi rahtiovet tuntuivat avautuvan liian nopeasti.

4. CDU/FMC:n kirjoitettaessa jokaisen kirjaimen näyttöön tuleminen kesti noin 10. sek  Tongue Sama bugi ilmoitettiin myös PSS foorumilla.

5. Rotatessa piti nokkaa nostaa melkein tail-strikeen asti ennen kuin kone nousi täydelä kuormalla. Täytynee ottaa ensi kerralla vähemmän löpöä ja testata josko sitä nokkaa ei tarvitsisi nousussa niin paljon nostaa.

6. Autopilotti päällä kone vaappui siiveltä siivelle rajusti vaikka ALT HOLD, HEADING yms. oli päällä MCP:ssä.

7. 2D paneelissa mittarit evitä olleet kovin sulavaliikkeisiä ja välillä nykivät.

8. VC ei ollut mitenkään kummoinen, mutta ainakin nyt melkein kaikkia VC nappeja pystyi painamaan ja tekstit näkyivät hyvin.

9. + oli se että elektrooniset chekkilistat toimivat hyvin ja setup paneeli oli selkeä.

10. VC:stä puuttuivat kapteenin ja förstin penkit mutta sen sijaan jumpseat penkit olivat.

11. EI SIIPINÄKYMÄÄ  Sad eikä sitä varmaan edes tule PSS:n foorumeita lukeneena.

12. Tämä 777 jää recyclebinniin siihen asti kunnes PSS päivittää koneen toimivaksi. Erityisesti häiritsi se että FMC:n kirjaimien ilmestyminen kesti niin kauan ja se että en ainakaan vielä saanut tuota säätutkaa toimimaan kunnolla.

13. Manuaaleja ei ole vieläkään julkaistu.

Jos ei parin viikon sisällä ala PSS:ltä kuulumaan toimivaa versiota tuosta koneesta ja paintteja niin minä ainakin vaadin rahani takaisin.

Jani

Jani Salo
Espoo, 02230
jonne
Former member
« Reply #43 on: 04.11.05, 12:51 »

Juuri oli tullut PSS:n foorumille yksi viesti, jossa sanottiin, että varsinaisen pre-releasen pitäisi tulla ulos "Very soon". 2D-paneelin nappuloiden toimimattomuuteen on saatavana fixi foorumin kautta. Säätutka toimii minulla hyvin (kyseessä myös 300ER). Myös minulla kone heittelehtii puolelta toiselle kun lentää AP:lla. Manuaalit (4 kpl) löytyvät PSS:n sivuilta, kun kirjautuu sinne sisään. Hauska nyt nähdä, mitä tuo "very soon" tarkoittaa ja mitä sitten on saatu korjatuksi.

Jonne
Jani Salo

« Reply #44 on: 04.11.05, 12:57 »

Juuri oli tullut PSS:n foorumille yksi viesti, jossa sanottiin, että varsinaisen pre-releasen pitäisi tulla ulos "Very soon". 2D-paneelin nappuloiden toimimattomuuteen on saatavana fixi foorumin kautta. Säätutka toimii minulla hyvin (kyseessä myös 300ER). Myös minulla kone heittelehtii puolelta toiselle kun lentää AP:lla. Manuaalit (4 kpl) löytyvät PSS:n sivuilta, kun kirjautuu sinne sisään. Hauska nyt nähdä, mitä tuo "very soon" tarkoittaa ja mitä sitten on saatu korjatuksi.

Jonne

Very soon: Ensi jouluksi (2006?) Grin

this was a pre-release candidate that hadn't been tested yet

Mitäs me betatestaajat  Grin

Jani Salo
Espoo, 02230
jonne
Former member
« Reply #45 on: 04.11.05, 12:59 »

Onneksi joulu tulee joka vuosi!  Grin

Jonne
Jani Salo

« Reply #46 on: 04.11.05, 20:34 »

Mitähän olen tehnyt väärin kun ei tuo säätutka näytä toimivan kunnolla vaikka on pilvistä  Tongue

[ attachment removed ]

Olen myös kokeillut MCP:n WXR nappia mutta se ei auttanut.

Ihme homma kun tuo kone heittelehtii puolelta toiselle kun on autopilotti päällä.

PSS:n foorumeitten mukaan lisää featureita on tulossa ja sen takia kuulemma painttejakaan ei vielä julkaista koska ovat kuulemma keskeneräisiä. Voi viddu, voisivat nyt korjata ensin kaikki vanhat bugit ennenkuin lisäävät uusia featureita  Tongue  Huh

Jani

Jani Salo
Espoo, 02230
pilot22
Former member
« Reply #47 on: 05.11.05, 09:32 »

Heh heh, jotenkin vaan tiesin tän farssin heti kun ilmoittivat jostain pre-release jutskista.  Onneks en ostanu  Roll Eyes
Jani Salo

« Reply #48 on: 09.11.05, 18:21 »

moi

Nyt on installoitu ja testattu tuo riliisiversio.

Ainakin minulla on edelleen samat ongelmat kuin ennenkin tuon kanssa. Kone heittelehtii siiveltä siivelle autopilotin ollessa päällä. Säätutka ei edelleenkään toimi, vaikka manuaali luettu ja napit painettu oikein. Vieläkin moottorista näkee läpi kun zoomaa lähelle.
Ainoa mitä näyttää tässä olevan uutta RC1:n verrattuna on VC:n pilotin sekä perämiehen penkit  Tongue

Nyt lähti kyllä PSS:lle meili että rahat takaisin  Angry . Tuo kone ei kyllä vie tilaa FS kansiostani niin kauan kunnes bugit on fixattu...

Jani

Jani Salo
Espoo, 02230
Johann Muszynski

Date Registered: 25.03.04

« Reply #49 on: 09.11.05, 19:03 »

Onneksi en ostanut tuota konetta. Tongue Kuulostaa helvetilliseltä kidutukselta. Jos konetta ei pysty saamaan takaisin maahan ilman että se sakkaa, niin johan on! Taidankin tyytyä tästedes LDS:ään ja PMDG:eeseen. En ole koskaa luottanutkaan PSS:ään, ja tämän fiaskon perusteella en aio koskaan ostaa heiltä mitään, ellei se ole todistetusti yhtä hyvää kuin PMDG tai LDS. Tongue

Onnea kaikille triplaseiskan omistajille patchin/refundin odotuksessa! Wink

Jani Salo

« Reply #50 on: 09.11.05, 19:15 »

Onneksi en ostanut tuota konetta. Tongue Kuulostaa helvetilliseltä kidutukselta. Jos konetta ei pysty saamaan takaisin maahan ilman että se sakkaa, niin johan on! Taidankin tyytyä tästedes LDS:ään ja PMDG:eeseen. En ole koskaa luottanutkaan PSS:ään, ja tämän fiaskon perusteella en aio koskaan ostaa heiltä mitään, ellei se ole todistetusti yhtä hyvää kuin PMDG tai LDS. Tongue

Onnea kaikille triplaseiskan omistajille patchin/refundin odotuksessa! Wink

Juh, LDS-777:aa odotellessa  Grin

Saas nähdä että saisiko nyt edes tuon säätutkan ja heittelehtimisen loppumaan. Silloin voisikin jo kokeilla oikeaa lentoa FMC:llä verustettuna.

Jani

Jani Salo
Espoo, 02230
Jani Salo

« Reply #51 on: 15.11.05, 11:27 »

Nyt lähti meili PSS:lle ja kyselin refundia tuosta 777-300ER:stä.

Pikkasen alkaa hermot menemään kun kohta on kolme viikkoa mennyt siitä kun koneen sain ja vieläkään EN ole päässyt yhtään kunnollista lentoa lentämään. Tämä sen takia että kone heittelehtii liian rajusti autopilotin ollessa päällä ja lisäksi säätutka ei minulla toimi. Harmittaa kun tuli hätiköityä tuon preorderin kanssa. Nyt en kyllä enään koskaan mitään PSS:ltä osta vaikka olisi mikä tahansa lisäosa.

Odottelen sitten vaikka mielummin tuota Wilco/Feelthere 777 jonka voisi sitten ostaa kun julkaistaan ja vasta sitten kun siitä on tehty arvostelu ja foorumit olen lukenut läpi. Sen verran jäi paha maku suuhun tuosta PSS 777:sta  Tongue

Saas nähdä että mitä PSS:ltä vastaavat ja saako rahat takaisin. Nyt tuntuu siltä että 30€ mennyt bittiavaruuteen.

Jani
« Last Edit: 15.11.05, 11:30 by Jani Salo »

Jani Salo
Espoo, 02230
woordi
Former member
« Reply #52 on: 15.11.05, 11:46 »

Ihmettelen vain tuota puljun tyyliä betatestata tuotteet asiakkaalla, varsinkaan kun sen hankintahinta on kipurajalla. Toivottavasti lisäosan hankkineet saa lopulta vastinetta rahoilleen, ja sitä lupaamaansa PSS qualityä mitä tarkoin vartioidaan
Jani Salo

« Reply #53 on: 16.11.05, 13:00 »

Yllättäen ei ole PSS vieläkään vastannut meiliini  Tongue että sellaista supporttia siellä  Angry

Jani Salo
Espoo, 02230
Jani Salo

« Reply #54 on: 17.11.05, 18:33 »

Nyt löytyi syyllinen mikä bugitti PSS 777:a. Se oli rekisteröity FSUIPC. Poistin tuon rekisteröidyn version ja laitoin rekisteröimättömän version tilalle niin johan taas PSS 777-300ER toimii  Smiley

Nyt kone ei enään heittelehdi siiveltä siivelle. Testasin lyhyen lennon autopilotilla ja kone oli todella stabiili, paitsi laskussa vähän heittelehti. Myös autothrottle toimi nyt oikein.

Lisäksi säätutka toimii puoliksi, eli ne WXR testi värit ND:stä hävisivät, mutta vaikka sää tila oli mikä tahansa sääinfoa ei ND:ssä näkynyt  Tongue Kokeilin niin sadetta kuin myrskyä ja puolipilvistä, eri tilt sekä gain asentoja mutta sääinfoa ei vaan näkynyt vaikka säätutka muuten näytti olevan päällä. Lisäksi TCAS toimi ok.

[ attachment removed ]

Eli jokin vielä tuossa säätutkassa bugittaa mutta en tiedä mikä. Muuten se näyttäisi olevan päällä. Pitääkin heittää lyhyt testilento FMC:tä käyttäen tuolla 777-300ER:llä. Ehkä tästä vielä hyvä lisäosa saadaan.

BTW: PSS ei ole edelleenkään vastannut meiliini  laugh

Jani Salo
Espoo, 02230
jonne
Former member
« Reply #55 on: 17.11.05, 21:02 »

Minulla kyllä heittelehtii edelleen pituussuunnassa lähestymisvaiheessa, eikä minulla ole rekisteröityä FSUIPCia. Mutta säätutka mulla kyllä pelittää. On tämä aika vekkuli vekotin!

Jonne
Jani Salo

« Reply #56 on: 17.11.05, 21:17 »

Minulla kyllä heittelehtii edelleen pituussuunnassa lähestymisvaiheessa, eikä minulla ole rekisteröityä FSUIPCia. Mutta säätutka mulla kyllä pelittää. On tämä aika vekkuli vekotin!

Jonne

Täytyy lentää viikonloppuna täyspitkä lento ja katsoa joko saisi tuon säätutkankin toimimaan kunnolla. Ihmettelen vielä että miksi PSS ei tehnyt 777-200/ER ja 777-300 malleja  Tongue 777-200LR kun on vasta experimental vaiheessa ja 777-300ER:llä lentää vasta muutama yhtiö  Undecided Vaikka paneeli onkin sama niin olisin kyllä mielellään lentänyt 777-200ER ulkomallilla ennemmin kuin 777-200LR:llä tai 777-300ER:llä.

Jani

Jani Salo
Espoo, 02230
Pages: 1 2 [3] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1