Exellent vai perfect?

(1/1)

ckur:
Tuli tuossa hieman testailtua taas noita grafiikka-asetuksia, ei tartte ihmetellä miksi muut näkee paatit ym aikasemmin...

Ensin exellent, mikä mulla normaalisti on käytössä

[ attachment removed ]

Ja sitten perfect asetuksilla, ilmestyi kummasti noita saaria näkyviin!

[ attachment removed ]

Tuo perfect on vähän siinä hilkulla että malttaako käyttää, välillä nykii sen verran että ampumisesta ei tule oikeen mitään. Oisko ehdotuksia mitä asetuksia kannattais tiputtaa että pyörisi paremmin?

Marski:
Tuo landscape lightning vie tietääkseni aika paljon tehoja, eikä paljon haittaa jos ei lennä aivan lähellä muista koneita / vettä.

LLv34Camouflage:

Tuli tuossa hieman testailtua taas noita grafiikka-asetuksia, ei tartte ihmetellä miksi muut näkee paatit ym aikasemmin...

Päinvastoin, mitä huonommat maastograffat, sitä paremmit kohteet erottuvat maastosta. Tuo perfect lisää horisontin etäisyyttä n. 5km, siksi nuo saaret näkyvät perfectillä.

Kokeilepa tuolla samalla tavalla siten että ruudussa näkyy koneita ja maakohteita eri etäisyyksillä. Tarkastele "dottien" näkyvyyttä ei graffa-asetuksilla.  Testaa myös resoluution vaikutus: mitä huonompi resoluutio, sitä isommat dotit ja sitä paremmin ne erottuvat kuvaruudulla.

Camo

Erkki:
Juuri noin - mitä nyt ainakin minua alkaa päätä särkeä jo 1024*840 -resolla.  Lisäksi peli jostain kumman syystä nykii vähemmän suurella resolla...

Lisäksi pidän enemmän hyvästä kuin huonosta - joskin dottienbongausta varten optimoidusta - kuvanlaadusta.

Pidä ihmeessä Perfect, se on parempi kuin Excellent, mutta nykimist vähentääksesi laita kaikki varjostukset minimille ( itse en huonoja asetuksiani huomaa muusta kuin pilvien varjottomuudesta ja satunnaisesti ohjeemon valaistuksessa ), sekä editoi conf.ini -tiedostoa niinm että [Render_OpenGL] kohdan alta vaihda

Sky=2 ( tai 3 )
Forest=1
Water=0
Effects=0

Huom! Nuo eivät ole peräkkäin kansiossa, kannattaa etsiä ja olla varma ennen kuin lisäät itse jonkin kohdan...

Tällöin peli karsii aika paljon kampetta, mutta itse en huomannut muutoksia paljon muussa kuin suorituskyvyn parantumisessa ja kaukaisten yläpilvien suttuisuudessa.

ckur:
Kiitos vinkeistä!

Resona käytän 1280x960, tuota pienemmillä alkaa olla sahalaitaa aika lailla, (2xAA). Ja käytän exellenttiä, perfectillä tuo ei pyöri mielestäni tarpeeksi hyvin, varsinkin verkossa pelattaessa ruudun päivitys laskee liikaa.

Vaihdoin tuon forestin vielä, katsotaan kuinka paljon tuo vaikuttaa, muut arvot olikin jo vaihdettu.

Navigation

Up one level