Tiedote: Viestien poistosta ilmoittaminen

(1/1)

sami:
Testikäyttöön on juuri otettu uusi palvelu, jonka avulla palstan valvoja voi automaattisesti ilmoittaa viestin lähettäneelle henkilölle poistetusta viestistä ja sen syystä. Ilmoitus lähetetään foorumin pikaviestin kautta.

Järjestelmä on lähes kokonaan automaattinen ja valvojille nopea käyttää - viestin poiston jälkeen valvoja voi halutessaan lähettää automaattisesti luodun viestin, jossa on kerrottu viestin poiston syy ja mahdolliset lisäselvitykset. Poistosyitä (yleisemmiksi katsottuja) on järjestelmässä valmiina noin kymmenen, joiden lisäksi valvoja voi valita "muu syy" -vaihtoehdon ja kertoa itse tarkemmin viestin poiston syystä.

Ilmoitusjärjestely on vielä osittain kesken, ja esim. useamman viestin poistosta (tai usean viestin sisältävän ketjun poistosta) ei vielä ilmoitusta voi lähettää, eli ilmoitusta ei kaikista viesteistä lähetetä. Myöskään poistetuista viesteistä ei aina jatkossakaan tulla ilmoitusviestiä lähettämään, jos valvoja ei näe sitä tarpeelliseksi - tilanteesta riippuen siis. Tältä osin valvojat ohjeistetaan myös tarkemmin myöhemmin, eli toistaiseksi ei kannata ihmetellä jos jokaisesta poistetusta viestistä ei pikaviestiä saavukaan (mutta jos poiston syy silti askarruttaa, sitä voi aina erikseen kysyä).

Myös huomautuksena - koska viestit luodaan automaattisesti, ei niihin tarvitse vastata, ellei oikeasti ole asiasta lisäkysymyksiä.

Finski:
Saiskos testata uutta ominaisuutta tuossa Finnairille busseja -threadissa

Terv. Bojonki-fani

laukkanenmarko:
Olikos se viesti, joka mulle tuli Airbus ketjusta automaattinen vai puoliautomaattinen

sami:

Olikos se viesti, joka mulle tuli Airbus ketjusta automaattinen vai puoliautomaattinen

Aivan täysautomaattinen 

Poistoilmoitus näyttää osapuilleen tältä:

[ attachment removed ]

(edit.. ja heti kun kuvan laitoin niin .. tuossahan on pieni virhekin.. hoono suomi)

Navigation

Up one level