FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
15.12.19, 17:44

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti)
| | |-+  Level-D 767 boksieditiosta muutama kuva
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 2 [3] Reply Print
Author Topic: Level-D 767 boksieditiosta muutama kuva  (Read 3656 times)
FIN1979
Former member
Re: Level-D 767 boksieditiosta muutama kuva
« Reply #40 on: 16.12.05, 12:04 »

Parasta olla überhyvä manuska! Tongue
Nyt taas odotan, että iskä tulisi kotiin. Ei suostunut antamaan VISAn numeroita minulle... Grin

Ja oliko joku spesiaalisivu tulossa meille Ei-amerikkailaisille? Huh

10 rollaria lisää postimaksuna + se 12,5$ eli 22,5$ postimaksut yhteensä  Tongue Tuolla postimaksun hinnalla saisi jo lentolipun Ryanairilta  Grin

Jani
Tero Partanen

Date Registered: 14.11.01

« Reply #41 on: 16.12.05, 13:30 »

Herrat käy ostaan sen lentolipun tai matkustaa USA:han katsomaan, jos noin kovasti huolettaa.

Manuaali se vain on, ei lentokone.

Tero

PPL(A)
juhake
Former member
« Reply #42 on: 17.12.05, 09:52 »

Vielä kerran palatakseni asiaan, perun kaikki pahat sanani Flight1:stä. Embarrassed Täytyy ihailla heidän nopeaa asiakaspalveluaan, ja saivat manuskan USAn ulkopuolisillekkin nopeasti ja jouhevasti. Smiley

Suuri kiitos Flight1!
Welmu
Former member
« Reply #43 on: 12.09.06, 07:53 »

Kyselenpä seuraavat kysymykset tässä ketjussa. vaikka vanha onkin.  Cheesy

Ensinnäkin, olen vähän alkanut ajatella tuon LDS 767 manuaalin ostamista, mutta kertokaapas joku,
mitä tuossa saa lisää PDF-manuaaliin verrattuna? Jotain toki on, kun sivuja on yli 400...

Joku tuolla aiemmin kaipaili FMC-manuaalia.
Tällainenkin löytyy ja ymmärtääkseni on ihan oikean FMC:n manuaali eikä simua varten tehty.
Hinta vain on suhteellisen suolainen. Tuolta löytyy vastaavan tyyppisiä kirjoja muuten enemmänkin.

- Ville -
juhake
Former member
« Reply #44 on: 12.09.06, 13:54 »

Kyselenpä seuraavat kysymykset tässä ketjussa. vaikka vanha onkin.  Cheesy

Ensinnäkin, olen vähän alkanut ajatella tuon LDS 767 manuaalin ostamista, mutta kertokaapas joku,
mitä tuossa saa lisää PDF-manuaaliin verrattuna? Jotain toki on, kun sivuja on yli 400...

Joku tuolla aiemmin kaipaili FMC-manuaalia.
Tällainenkin löytyy ja ymmärtääkseni on ihan oikean FMC:n manuaali eikä simua varten tehty.
Hinta vain on suhteellisen suolainen. Tuolta löytyy vastaavan tyyppisiä kirjoja muuten enemmänkin.

- Ville -

Noh, siitä löytyy parit oikean elämän kapteenin stoorit, sitten kaikki NNC (NonNormal) checklistat, plaanaukselle oma osio jne. Olen kuullut että Mike Rayn kirjat ovat aivan hupputavaraa. Pitänyt jo kauemman aikaa tilata Mike Rayn 757/767 checkride manuska ja Leisure 767 DVD.

On tuo LDS:n paperimanuska todella hyvä jos ei oikeita manuaaleja löydä/saa/taio jne. jne. ( Grin )
Welmu
Former member
« Reply #45 on: 12.09.06, 14:00 »

On tuo LDS:n paperimanuska todella hyvä jos ei oikeita manuaaleja löydä/saa/taio jne. jne. ( Grin )

No siis mulla on printattuna kansiossa se PDF-manuaali, joka tulee koneen mukana.
Sitä lähinnä ajoin takaa, että kannattaako sen lisäksi maksaa tuosta painetusta.  Shocked

- Ville -
juhake
Former member
« Reply #46 on: 12.09.06, 14:02 »

No siis mulla on printattuna kansiossa se PDF-manuaali, joka tulee koneen mukana.
Sitä lähinnä ajoin takaa, että kannattaako sen lisäksi maksaa tuosta painetusta.  Shocked

- Ville -

No siis tarkoitin ihan, ihan oikeita manuaaleja ja FCTM:iä... Wink

No jos haluat panostaa LDS:sään niin tuo on ihan hyvä ostos mielestäni aloittaa. Smiley
Pages: 1 2 [3] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1