FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
25.09.17, 13:23

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Virtual Finnair (Moderators: Sami Puro, Mika Mononen)
| | |-+  Uusi kone uusi nettiyhteys
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: Uusi kone uusi nettiyhteys  (Read 881 times)
Mikk0
Former member
Uusi kone uusi nettiyhteys
« on: 21.12.05, 13:01 »

Ai jon tehä kokeen CPL mutta kun minulla on uusi nettiyhteys, niin se luulee että teen PPL kokeen niin mitäs teen ? . sähköposti ei muutu kun minulla on se msn.. ilmainen ..  Smiley .

EDIT: haluaisin tänään vielä tehä kokeen  Smiley .
« Last Edit: 21.12.05, 16:36 by Mikko Järvi »
Timo Pöntinen

Date Registered: 05.07.02

Re: Uusi kone uusi nettiyhteys
« Reply #1 on: 21.12.05, 18:15 »

Jos olet jo kerran tehnyt PPL kokeen ja siinä onnistunut, voit tehdä sen uudestaan välittämättä tuloksista. Vastaus lähetetään automaattisesti PPL-kouluttajalle, mutta viitaten tähän keskusteluun, hän voi jättää tuloksen lukematta. Näppäile vaan kaikkiin vastaukset, ja pääset CPL kokeeseen.

P.S. Älkää tulko minua hirttämään, jos tämä ei PPL-kouluttajalle sovi. Itse tekisin sen näin...
Sami Puro
Moderator

Date Registered: 03.07.01

« Reply #2 on: 21.12.05, 18:48 »

Uusi nettiyhteys ei tuohon kyllä vaikuta, mutta jos tietokonetta olet keskenkaiken vaihtanut niin aiemmat tulokset tietysti nollautuvat.

Eli PPL-koe on tehtävä uudelleen, MUTTA siitä olisi myös päästävä läpi. Jos ei mene kahdella yrityksellä läpi niin sitten vaatii säätöä ja sitä ei kyllä jaksaisi tehdä.  Tongue

Manage your own airline: AirwaySim - the Airline Game
Mikk0
Former member
« Reply #3 on: 21.12.05, 20:24 »

Uusi nettiyhteys ei tuohon kyllä vaikuta, mutta jos tietokonetta olet keskenkaiken vaihtanut niin aiemmat tulokset tietysti nollautuvat.

Eli PPL-koe on tehtävä uudelleen, MUTTA siitä olisi myös päästävä läpi. Jos ei mene kahdella yrityksellä läpi niin sitten vaatii säätöä ja sitä ei kyllä jaksaisi tehdä. Tongue
Hei , totaa jospa en ota riskejä ja menen minun vanhemmalle koneelleni jossa vedin PPL Tongue  (kyllä PPL menisi mutta mutta... )
Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1